Tehnologie
Hyundai a conștientizat concurența acerbă din acest segment. Motiv pentru care a lărgit gama de echipamente disponibile pe i40 odată cu faceliftul. Sedanul beneficiază, printre altele, de cameră pentru marșarier, de navigație, de un computer de bord color complex și prietenos, de senzori de ploaie și lumină. Apar chiar și scaune încălzite și ventilate pe trei zone, un opțional destul de rar în segmentul de volum.
Sentimentul de tehnologizare dispare însă atunci când comparăm ecranul central al lui i40 cu cel al rivalilor din segment. Aceștia oferă în primul rând un ecran ceva mai mare al sistemului multimedia.
Vorbim apoi de interacțiunea cu funcțiile sistemului, ceva mai complicată în cazul modelelui Hyundai. Nu uităm nici de interfața grafică, ușor înghețată în timp. Navigația nu are un afișaj extrem de tehnologizat, dacă ne gândim că modele ca Passat, Mondeo sau Mazda6 oferă chiar și contur 3D al clădirilor.
Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.