Tinuta de drum
Hyundai s-a asigurat că modelele sale vor câștiga o reputație de mașini confortabile. Motiv pentru care i40 nu se abate de la această idee. Sedanul are o suspensie ușor zgomotosă și la limita rafinamentului, care absoarbe însă foarte bine denivelările. Prin urmare, orice suprafață de rulare cu denivelări va fi tratată cu indiferență de cei din interior.
Pe sectoarele de drum virajat însă, lucrurile nu mai sunt atât de relaxate. Inerția se simte, iar ruliul este prezent. Direcția nu este nici ea foarte precisă, feedback-ul oferit șoferului fiind unul destul de limitat.
Prin urmare, nu priviți Hyundai i40 ca o mașină cu potențial sportiv pentru că e doar un sedan confortabil pentru familie.
Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.