Hyundai i20 Active

1.0 Benzina Turbo (T-GDI) 100CP Man5

Interior

3.5

Dincolo de portieră, comparativ cu Dacia Sandero, Hyundai i20 Active dă dovadă de puțin mai multă grijă față de pasageri. Avem un interior care poate fi personalizat cu câteva elemente din plastic colorat și o ergonomie destul de bună. Climatizarea și sistemul audio sunt simpliste. La fel și în cazul butoanelor de pe volan, care nu îți complică existența.

Dacă la nivelul finisajelor lucrurile stau decent, în ceea ce privește materialele folosite, i20 Active nu este departe de austeritatea pe care o propune Dacia. Plastic tare și neprietenos. Doar câteva zone salvează situația. Spațiul interior este generos, însă pe locurile din spate nu încap trei adulți. Asta chiar dacă spațiul la nivelul picioarelor este destul de generos și se apropie de cel din Sandero.

Portbagajul este chiar mai mare decât cel al modelului românesc cu șase litri, ajungând la un total de 326 de litri. Spațiile de depozitare din interior sunt numeroase și destul de încăpătoare, chiar și la nivelul portierelor.

  • xxx, vineri, 08.07.2016 12:47

    @Automarket Comparati o masine de 11300€ cu una care porneste de la 16600€ Corect ar fi sa comparti cu, Captur si atunci nu mai are nicio sansa la banii astia iti iei o varinata full

  • hazard, vineri, 08.07.2016 14:14

    Pentru 16000 euro avem Duster 1,2 tce 4x2.

  • Marian, vineri, 08.07.2016 14:30

    Dap... nasoala masina asta. De mult mi-am dorit sa am o masina de segment B cu 5 locuri in spate si nici asta nu se incadreaza: "Spațiul interior este generos, însă pe locurile din spate nu încap cinci adulți"

  • Dan Voicu, vineri, 08.07.2016 14:34

    In primul rand, Automarket, te rog sa faci urmatoarea modificare: - pretul nu porneste de la 16.864 euro. Este o singura varianta de echipare care are pretul de lista 16.864 euro, dar importatorul are o oferta si costa: 14.464 euro, iar prin programul rabla ajunge la 12.664 euro, conform site-ului importatorului. Ca posesor de i20 pot sa spun ca nu-ti lipseste nimic. Ai senzor de ploaie, lumina, conectezi telefonul prin bluetooth la masina permitandu-ti sa ai acces la agenda telefonului, ai apelare vocala, clima, computer de bord, pilot automat, faruri adaptive, care sunt foarte folositoare noaptea. Asa ca merita din plin cei 12.664 euro. Parerea mea, evident.

  • mircea, vineri, 08.07.2016 15:06

    @Dan Voicu Reiau răspunsul de pe Facebook: Pe Automarket apar întotdeauna prețurile de listă, singurele care pot fi comparate cu concurența atât la momentul redactării testului, cât și după aceea, când cititorii vor accesa testul pentru informare. Promoțiile temporare sau nu, strategiile de marketing și programul Rabla nu ne pasionează pentru că un user care va citi acest test în septembrie 2017 s-ar putea să nu fie interesat de ce promoții existau în iulie 2016 la importator. Vorbim de o politică editorială care încearcă să stabilească un echilibru constant între modelele din aceeași clasă. Felicitări pentru achiziție

  • Kap, vineri, 08.07.2016 15:11

    De fapt, pentru 16.100 avem Duster 1.2 TCe 4x4. Nu știu cum poate să ne spună Bogdan că ”este mai atrăgător decât Sandero Stepway și vine cu ceva mai multe accesorii de personalizare”, enumerîndu-ne imediat: spoilere noi, jante noi, pasaje ale roților ceva mai generoase, un capac distinct pentru gura rezervorului (!!!), bare de amarare pe acoperiș, un eleron montat pe hayon și culori de caroserie aprinse. Astea-mi par caterincă, prostiile astea le are și Stepway, care are însă și un scut serios de tablă și o gardă de 19 cm comparativ cu asta de 16.

  • Dan Voicu, vineri, 08.07.2016 15:34

    @ Kap Ca nu stiu cui ii place mai mult o masina decat alta, nu-i bai. Gusturile nu se discuta. Dar diferenta de 1300 euro care trebuie platita eu zic ca se justifica avand in vedere echiparea. Vreau sa vad si eu pe Sandero Stepway senzori de ploaie si lumina, faruri adaptative, sistemul care te anunta cand depaaesti banda fara sa semnalizezi (nu stiu cum se cheama, am un lapsus) sau chiar si acel bord, care chiar ca design pare mai invechit un pic tot arata mai bine decat la Dacia. Apropo, si asta are scut la motor.

  • Dan Voicu, vineri, 08.07.2016 15:54

    @ Kap Cat despre garda la sol... am gasit pe site-uri straine ca ar fi tot 19 cm. Sincer, m-as fi mirat sa fie mai mica, pentru ca scopul a fost sa depaseasca Sandero Stepway in vanzari..

  • Dan Voicu, vineri, 08.07.2016 16:15

    @ mircea Avand in vedere ca mi s-au sters ultimele doua comentarii, consider ca nu mai am de ce sa intru pe acest site, ce nu respecta dreptul de libera exprimare al fiecaruia.

  • mircea1380, vineri, 08.07.2016 19:22

    @Kap: make it 20.9cm la Stepway... ;-)))

  • joe, vineri, 08.07.2016 22:00

    De cand a aparut noul Santa fe la 45 mii euro, o tot o tin in sus cu preturile,si chiar le depasesc,fiind in cap de lista cele mai scumpe pe segment,la fel si service ul.

  • MuresMures, duminică, 10.07.2016 13:56

    @Mircea corect ce zici tu acolo ... cu sep . 2017 ...dar totusi daca la timpul testului era o o ferta cu privire la masina testata ar fi interesant sa scrieti si aia pt. ca ala care se uita la test-ul vostru in sep. 2017 sa stie ca in 2016 importatorul a oferit o reducere de x % si sa poate negocia pote mai bine.

  • r, luni, 11.07.2016 15:54

    Am citit scorul (3,9), am văzut prețul de pornire și nu a mai meritat să citesc și restul articolului.

  • Kirotractor, luni, 11.07.2016 16:23

    Crice comparatie-i simpla daca nu ne pierdem in vorbarie sterila - Sandero Stepway 0.9 TCe costa deci ACUM cu discount (mic) 9.000 euro + o rabla, iar i20 Active, 12.664 plus aceeasi rabla, desi cu un discount... mare. Clar ca i20-ul e o oferta superioara din toate punctele de vedere (n.b.: si punctajul AM cred ca-i prea zgarcit cu coreeana) - dar nu la diferentza asta de pret, ci la max. 1-1,5K euro mai mult, care ar compensa dotarile suplimentare si cei 10 CP in plus ai motorasului Hyundai nu doar mai puternic, ci si mai rafinat. Clar ca excludem din start avantaje subiective de ordin estetic, desi coreenii se bazeaza si pe ele in gasirea de noi clienti. Probabil insa ca asamblarea lui i20 in Turcia (cu subansamble PKD importate totusi din India-Chennai) nu elimina total taxele de import in UE. Asta-i rezumatul a ceea ce doare cel mai mult la noi (respectiv pretul), ca-n rest ar fi mai multe de spus, si nu doar pe tema plasticelor tari, care vad c-au ramas obsesia tuturor testerilor auto. :-)

  • Gopo, luni, 30.10.2017 20:15

    Am aceasta masina de doua luni. Se comporta ireprosabil pe toate tipurile de drum. Am fost pe serpentine, in panta, cu viteza mai mare sau mai mica. Pentru 14400€ cat a costat masina merita toti bani. Ai faruri directionale, LED-uri pentru zi, senzori de lumina, ploaie, parcare, pilot automat, climatizare, start stop la semafor, proietoare ceata, bare pentru portbagaj, stergator luneta, jantede aliaj foarte bune, tot ce doresti. Iar cei 100cp pentru 1086kg sunt supersuficienti. Masina a fost conceputa in cuntrul de studii Hyundai din Germania pentru piata din Europa. Asteptam cu nerabdare modelul Kona.