Consum
În zilele petrecute cu Honda ZR-V, am mers atât prin oraș, cât și pe drumuri naționale sau autostradă. Acest lucru s-a realizat în 90% din cazuri, în modul Normal.
Am fost foarte plăcut surprins de consumul lui ZR-V, pentru că cei de la Honda au declarat o valoare de 5,7 litri, iar eu am reușit un admirabil 5,9 pe aproximativ 1.000 de kilometri. Pe drumuri naționale, consumul a fost de 5,4, în timp ce în oraș acesta a urcat la 6,6. Aceste cifre au fost obținute mergând în modul Normal. Modurile Sport și Econ le-am activat doar ca să văd cum se modifică răspunsul mașinii, dar diferențele nu sunt sesizabile.
În comparație, Toyota Corolla Cross are un consum mediu declarat mai mic, de 5,4 litri, în timp ce Nissan Qasqhai Hybrid are un consum mediu declarat de 5,3 litri. În același timp, de la un Hyundai Tucson Hybrid vă puteți aștepta la un consum mixt de 5,7 litri, iar de la Renault Austral Full Hybrid ne putem aștepta la cel mai mic consum mediu, anume de 4,6 litri.
Păi dacă asta e 46 keur , un CRV cât draci a mai ajuns ? Nu mai bine puneau ei motorizarea asta pe anemicul ăla de HRV și-i dădeau o șansă ? Mă rog, nu știu detalii, dar curioasă decizia să vină cu modelul ăsta , care nici nu pare să rupă gura târgului, nu știu ce așteaptă de la el la banii ăștia. Iar cei 380 l pt portbagaj, la clasa asta și la targetul de clienți pe care îl au ei, e puțin, mult prea puțin , puteau să facă un efort și să fie măcar peste 400. Degeaba încap fără efort 5 persoane dacă nu ai unde să pui 2 valize. Oricum, avem încă un exemplu la ce nebunie a dus această suv-izare forțată a pieței auto . Înțeleg din articol ca este fratele lui Civic, platforma, motorizare ,tehnologii , interior , etc. și are doar câteva zeci de kg în plus dar costa cu aprox 10 keur mai mult !!! Nu știu, sper să nu exagerez, dar nu cred ca sunt departe .