Design
Honda ZR-V nu este o mașină tocmai nouă, fiind prezentă încă de anul trecut în America de Nord sub numele de HR-V. Dincolo de confuzia de nume pe care ești tentat să o faci, designul celor două seamănă izbitor.
Există, totuși, câteva schimbări minore, inclusiv în partea inferioară a spoiler-ului spate, acolo unde pe modelul european și-au făcut apariția două terminații pentru sistemul de evacuare.
Totodată, există câteva diferențe de design între cele două versiuni: Sport și Advance.
ZR-V Sport poate fi recunoscut ușor după grila frontală cu design care imită fagurele, spoilerul față sportiv, ornamentele negre cu finisaj lucios și jantele de 18 inch, vopsite în negru mat.
De cealaltă parte, ZR-V Advance propune o grilă cu elemente verticale, spoiler față redesenat, jante bicolore, protecții negre cu finisaj lucios pentru aripi și un ornament în nuanța Gunmetal pentru partea inferioară a spoilerului spate.
Indiferent de versiunea aleasă, farurile integrează lumini de semnalizare dinamice.
deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde