Honda CR-V facelift

1.6 Diesel BiTurbo (i-DTEC) 160CP 4x4 Aut9 Executive

Motor / Transmisie

4.5

Disponibilă doar alături de motorul diesel biturbo de 1.6 litri și 160 de cai putere, recent introdus în gama Honda, transmisia cu nouă trepte este trădată în habitaclu doar de un mâner minuscul, pe post de schimbător de viteze. Altfel, cele nouă rapoarte se succed cu liniaritate și silențiozitate. Adică pe nesimțite, afli că ești deja în treapta a noua de viteză.

Există și un mod manual, în care poți alterna tu vitezele după bunul plac. Există însă și o limitare care nu îți permite să urci în trepte superioare dacă nu ai turația necesară. O limitare pe care nu am mai întâlnit-o și la alte modele cu transmisie automată.

Retrogradarea se face destul de bine atunci când folosim padelele din spatele volanului, însă răspunsul poate fi ușor întârziat în modul automat de rulare.

Despre motor am mai scris și în trecut, lăudând curajul celor de la Honda de a stoarce 160 de cai putere și un cuplu impresionant de 350 Nm, dintr-un motor de numai 1.6 litri. Fie el și biturbo. Momentul motor intervine la capacitate maximă pe la 2000 de rotații și se bucură de o plajă de turații medie ca lungime. Acesta influențează mult comportamentul crossover-ului, care se simte dinamic puțin mai târziu.

Per total, resursele sunt suficiente pentru nevoile unei familii care și-a dorit spațiu, făcând din CR-V un SUV cu potențial pentru transportul întregii familii și a bagajelor.

  • scamel, miercuri, 23.09.2015 15:01

    chiar s-a testat tractiunea integrala? unde ? pe asfalt ? si chiar functoneaza ? bravos honda sunteti formidabili! a-ti gasit omul potrivit.

  • Andy, miercuri, 23.09.2015 17:13

    @scamel De ce distrugi limba romana? Ne-am saturat de postaci grabiti sau analfabeti... Interesanta propunerea Honda, insa era si mai interesant ca la facelift sa renunte la solutii vechi precum frana de mana clasica...mai ales ca noul HR-V a facut-o deja.

  • dan_grc, miercuri, 23.09.2015 19:04

    Cu toate ca dieselul va fi din ce in ce mai criticat, este greu sa ignori si sa elimini pur si simplu un astfel de motor, 1.6 cu 160 de cai si 350 Nm cuplu, pentru SUV-uri cel putin, dieselul va ramane si-n urmatorii ani alegerea cea mai des intalnita, mai ales ca exista o diferenta de pret considerabila fata de hibride.

  • Hondaaaa, miercuri, 23.09.2015 22:48

    Si asta are probleme grave cu DPF-ul sau doar varianta manuala? E unul care le-a trimis pachet masinile cumparate pe firma (4 bucati) din cauza defectiunilor continue cauzate de DPF. Cautati pe net, tipul era disperat si s-a convins de "calitatile" Honda in Romania. Era acelasi motor diesel de 1600 cc si 160 CP, varianta manuala.

  • geo, joi, 24.09.2015 12:20

    @scamel Ca vechi posesor de CR-V -model 2004-pot confirma că transmisia integrală îşi face treaba:desigur pe un drum -asfaltat sau nu,dar să fie drum-acoperit de polei,gheaţă sau strat mic de zăpadă.CR-V nu este un off-roader şi nu trebuie să aştepţi mai mult de atât de la el.

  • d, joi, 24.09.2015 12:26

    @Andy. Ma bucur ca mai e cineva care s-a saturat de analfabeti si prosti dar 'experti' in autoturisme. Mie cei de la AM mi-au sters toate comment-utile, nici ei prea departe de clubul mentionat si ma bucur ca ti l-au scapat pe al tau. Ivanoff a amutit in ultima vreme sau si-a schimbat numele. @AM - asta numiti voi drive test? No comment ca as mai avea de sus dar iar risc sa imi vad comentariul pe site o ora max apoi sa ul stergeti voi iar. Si ca sa continui la idee aceasta, stiu ca sunt off topic si imi cer scuze : cand ăstia scriu plm sau când se injyrau si isi băgau pe aici de ce le-a fost permis? Sau din cand in cand deveniti site porno? Succes cu Pulitzer-ul ăla in continuare

  • Sam93, joi, 24.09.2015 16:17

    Ridicol de scumpa.

  • hazard, vineri, 25.09.2015 20:20

    Valori decente ale acestei Honde ...in afara de pret :)

  • kim_vl, sâmbătă, 26.09.2015 10:44

    Interesanta, dar la banii astia iau doua Vitara (si chiar asa intentionez) una diesel si una benzina cu cutii automate si 4x4 (si garda la sol cu 2 cm mai mare).

  • Florin, sâmbătă, 26.09.2015 19:08

    Masina are un pret bun deoarece in acesti bani primesti echiparea de top si multe dotari care sunt optionale la alti producatori. Comparati dotarile standard oferite de Honda, echiparea Executive, cu dotarile standard oferite de ceilalti producatori si veti vedea ca CR-V este chiar mai ieftin daca adaugati pretul optionalelor pentru a avea dotari cat mai asemanatoare.

  • tyd, luni, 05.10.2015 21:28

    exterior oribil si pret la fel.....bine eu conduc o maSINA oribila pe exterior dar compenseaza enorm interiorul......asa o fi si asta

  • georgel, joi, 26.05.2016 19:32

    Am avut Honda CRV Diesel 4*4 model 2008 si am schimbat-o in 2015 cu modelul nou de CRV la ora aia. Tot 4*4 si tot Diesel 2.2. Echipare de top. Am fost extrem de multumit de cea veche si sunt deasemenea foarte multumit si de cea noua. O masina excelenta !

  • gelu, luni, 30.05.2016 16:05

    Mie chiar imi place cum arata masina. Este frumoasa !

  • judoka, vineri, 10.06.2016 14:43

    De 10 ani merg numai cu Honda. Masini extraordinare !!!

  • G, joi, 14.07.2016 13:49

    Din 2008 am numai CRV, vechiul si noul model. Am fost si sunt fff multumit de calitatea Honda !

  • menumorunt, vineri, 22.07.2016 12:30

    Am una. Isi merita toti banii !!!

  • vlad, sâmbătă, 06.08.2016 00:21

    si eu am una si este extraordinara !!!

  • tepes, vineri, 12.08.2016 14:12

    Frumoasa ! Cred ca imi iau si eu una !

  • georgel, vineri, 18.11.2016 17:23

    Am CRV-ul din martie 2015 si este extraordinar. Nici o problema cat de mica nu am avut !!!

  • judoka, marţi, 06.12.2016 17:58

    Nu as da-o pe nici o masina nemteasca !

  • uke, vineri, 06.01.2017 10:32

    Nici eu !!!

  • Ovidiu, luni, 16.01.2017 18:57

    Am CRV din 2013, modelul antefacelift. Pot sa spun ca sunt destul de multumit de ea desi in garantie am schimbat 3 stropitoare de faruri, baterie si la 35000 km am schimbat placutele de frana si discurile frana pe spate. Oricum, legenda masinilor japoneze care sunt cele mai fiabile s-a dus... Este o masina nici mai buna, nici mai rea decat cele din categoria ei- Hyundai Kuga Sportage Tiguan. Motorul este excelent (150 cp cu 2200 cmc).

  • geo, sâmbătă, 21.01.2017 11:38

    Uzarea placutelor de frana depinde foarte mult de cat de agresiv conduci. Si eu am avut un CRV 7 ani si i-am schimbat placutele de frana la 100.000 km. Dar eu conduc calm !

  • george, joi, 26.01.2017 09:50

    Ovidiu, am un CRV din martie 2015 si nu am avut nici o problema cu masina. Stropitoarele de faruri le-ai schimbat pentru ca folosesti solutii de parbriz de proasta calitate. Eu am 38.000 km si nu am schimbat nimic la masina.

  • george, joi, 26.01.2017 09:52

    Ovidiu, am un CRV din martie 2015 si nu am avut nici o problema cu masina. Stropitoarele de faruri le-ai schimbat pentru ca folosesti solutii de parbriz de proasta calitate. Eu am 38.000 km si nu am schimbat nimic la masina.