Honda CR-V facelift

Consum

5.0

Un alt mare avantaj al motorul 1.6 i-DTEC este consumul de motorină. Dacă în varianta de 120 CP s-a dovedit a fi extrem de economic, așa cum am văzut și în testul special de consum pe care l-am efectuat cu acest model, nici versiunea CR-V cu motor de 160 CP nu se lasă mai prejos. Astfel, performanțele excelente sunt dublate de un consum mediu oficial de 4.9 litri/100 km. Este cel mai bun consum din clasa sa, fiind egalat doar de cel al modelului Nissan Qashqai 1.6 dCi de 130 CP.

În rest, toate modelele concurente pe același palier de putere au cifre de consum oficiale ce depășesc binișor 5 litri sau chiar 6 litri/100 km. În lumea reală, Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 CP a consumat 7.8 litri în traficul urban bucureștean. Cu un stil de condus lejer și cu butonul Eco activat, consumul ar fi scăzut chiar și mai mult de atât. Având în vedere că Honda CR-V are un rezervor de carburant de 58 litri, o autonomie de 1.000 km este un lucru perfect realizabil. 

  • edi80, joi, 21.05.2015 11:09

    pret mare in segment???? pai care e segmentul? x3?rav4?tiguan?cx5??

  • Dan, joi, 21.05.2015 12:10

    @Dragoş intre 1.6 i-DTEC 160CP 4x4 Man Lifestyle si 2.2 SKYACTIV-D 175CP 4x4 Aut Revolution Top (din http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-mazda-cx-5-facelift-62775.html ) ce ai alege ?

  • dragos.baltateanu, joi, 21.05.2015 12:29

    @Dan Personal nu am avut inca ocazia să conduc Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D de 175 CP, am mers doar cu variantă cu motor pe benzină atunci când modelul a fost lansat. Consider că modelele sunt destul de apropiate, Mazda având un caracter dinamic mai pronunţat, în timp ce Honda mizeaza pe confort şi oferă ceva mai mult spaţiu. Apoi, din puncte de vedere al taxării şi al asigurării, Honda are un avantaj major datorită motorului de cilindree mai mică. Dacă vrei sa alegi, este important să încerci ambele modele pentru a vedea care ţi se potriveşte mai bine.

  • mog, joi, 21.05.2015 12:35

    ma uitam la pret si ma gandeam asa, ce venit lunar trebuie sa ai sa`ti permiti o masina de 37000 eur, noua? cu ce salariu net te`ai descurca cu rata la leasing, rata la apartament/casa luna de luna plus restul cheltuielilor inerente? chair sunt curios cati de pe aici chiar isi permit o astfel de masina, pentru ca sincer, majoritatea nu ar fi eligibila decat pt un logan/duster.

  • mog, joi, 21.05.2015 12:36

    Dragos, daca`ti faci griji pentru taxarea suplimentara la o masina de peste 35000 eur, nu ti`o permiti din start, serios acum.

  • parerea mea, joi, 21.05.2015 13:47

    O intrebare pentru stimabilul autor: de ce ii spuneti "drive test" daca ne ametiti cu consumul oficial? Nu vi se pare normal ca atunci cand faci un test de conducere sa vezi si care este consumul, eventual sa-l compari cu cel official /competitia? Altfel, masina este interesanta, m-am gandit destul de mult la ea pentru achizitie, dar am fost descurajat de pret. Variant de top (cea care are hayon electric si cutie automata), se duce la 42 mii euro,ceea ce este foarte mult pentru ce ofera. Am sperat sa pastreze preturile modelului anterior, care erau cu 10% mai mici. Parerea mea este ca nu merita atatia bani. @mog:greseala pe care o faci este ca iti inchipui ca toti cei care castiga bani ii si arunca pe fereasta. Oamenii care muncesc cinstit si din greu pentru un salariu care sa le permita o astfel de masina, stiu cat de greu se castiga si nu sunt dispusi sa-i piarda doar pentru ca "isi permit". sa nu intelegi gresit, a fi cumpatat nu inseamna a fi zgarcit. Desi imi permit sa dau chiar si 45 mii pe o masina, asta nu inseamna ca trebuie sa o fac. Nu am nimic de dovedit. celor care spun (nu esti singurul) :ia uite si la asta, da 40mii pe o masina si se uita la impozit. Da,eu ma uit si la taxare, si la asigurare si la consum si la ce poti avea de aceeasi bani. Diferenta de impozit este de cca 150 euro pe an, iar la casco & RCA estimez ca ai cel putin 4-500 euro diferenta pe an. daca ai sa mai adaugi si cel putin 1l/100km pentru consum (sa zicem ca mergi 25 mii km/an, mai castig 300 euro)i , ai sa vezi ca fata de variant de 2,2 D poti economisi apx 1000 euro/an. Daca tii masina 7-8 ani, este o suma importanta, ii poti lua un Logan copilului tau (sau nevestei su prietenei, fiecare cu ce are:) )

  • mog, joi, 21.05.2015 14:13

    vorbind strict de cx5 vs cr-v faptul ca la mazda vei da 6-700 ron in plus la impozit pe an si un 200 in plus la rca precum si 5% mai mult pe ulei (ca la 2.2 iti intra 1-2l mai mult fata de 1.6 la revizie), e maruntis pt cineva care si`a cumparat una din masinile astea. bani de buzunar clar. consumurile sunt la fel, deci aici nu vei da mai mult. in nici un caz nu`ti iei logan din diferenta asta in 5-6 ani cat tii o masina.

  • Dan, joi, 21.05.2015 15:16

    Am nevoie de un 4x4 dar nu pentru off road , locuiesc intr o zona mai putin accesibila in panta si iarna e tare greu de ajuns. Momentan am o Toyota Yaris care are 5 ani , am luat o de noua si si a facut treaba dar cu un motor de 69 CP nu ai ce spera la depasiri in deal sau spatiu. Vreau si o masina care sa o tin 10 ani si vreau sa fie noua chiar daca dau 1000 euro pentru intretinere Din ce am vazut si m am mai interesant (4x4 si diesel) ar fi ca optiuni : Mazda CX-5 Honda CR-V Subaru Outback Nissan X-trail Toyota RAV 4 Honda si Nissan ul mi se par sub motorizate cu motoare de 1.6 L dar am vazut ca un 38k pot sa iei si un Land Rover Discovery sport. Multumesc pentru raspunsuri @Dragos si @mog. Dacie nu vreau sa iau din cauza ca am avut decese in familie in Dacii si eu nu le vad ca masini sigure.

  • mog, joi, 21.05.2015 15:28

    eu ti`as recomanda doar outback. e cea mai spartana dintre toate optiunile tale, dar e o masina indestructibila, sigura pe care te poti baza oricand. nu zic ca restul sunt rele, e doar o parere personala.

  • Exel, joi, 21.05.2015 15:48

    Honda face niste masini exceptionale, cu motoare superbe atat ca sportivitate, silentiozitate si fiabilitate. Insa reducerea de pret a lor asupra persoanelor care dorect achizitia unui model prin sistemul de finantare cash este mult prea anemica. La modelul de varf precum cel testat de Automarket, mi-l oferea la un pret de 32.600 Euro prin sitemul de finantare ''cash'' ( plata integrala ) . La leasing, pretul creste si mai mult si mai mult , plus ca esti incarcat cu rate . Ca posesor de Qashqai genertia noua, pot spune ca Nissan ofera mult mai bune discount-uri pt cei care cumpara masina integral fara sistem de finantare prin leasing. Asadar, pt cei interesati sa cumpere o masina nou, si care dispun de bani, ii sfatuiesc sa achite masina integral, astfel veti putea beneficia de reducere mult mai buna, decat prin leasing acolo unde aproape achidi masina inca odata :)

  • antonny, joi, 21.05.2015 22:13

    Nu va placut .....Lipsa hayon-ului electric pe versiunea testată Etalonul marca VW nu detine ......

  • nemo, vineri, 22.05.2015 01:03

    @Dan ... daca e mai importanta siguranta ... ia cr-v daca nu ... rav-4 uita de subaru ca marca ... au motoare boxer cu probleme ... multe si scump de reparat ... pacat ca la teste de coliziune au iesit binisor ... daca nu ma crezi ... citeste site-urile americanilor si vei vedea ... sau mai vezi postari mai vechi de-ale lui @Lache sau @mip ... ori chiar poti pune intrebarea aci pe site pt @Lache ... el munceste la subaru de citiva ani ... nissan ... doar cu cutie manuala; cvt-urile lor cam au probleme ... personal nu am incredere ai specificat ca vrei sa ti masina 10 ani ... de-o vrei in leasing atunci poti lua orice ai zis ca dupa terminarea contractului o returnezi ... asta e parerea mea ... nu trebuie sa fi de acord cu mine ... nici tu, nici altcineva.

  • mog, vineri, 22.05.2015 10:00

    nemo, dezinformezi. sunt 2 motoare cu probleme la subaru, cel de 2.5 turbo de pe sti, fabricat in 2008 si 2009 precum si cel diesel, primele loturi de motoare, fabricate in 2008 si 2009. atat. baietii ti le vor schimba pe garantie chair si la noi in ro fara multe comentariii daca ai reviziile facute la timp in service autorizat. pe aceleeasi forumuri americane pe care le amintesti, sunt mii de turbo`uri de acum 15 ani care merg ca`n prima zi. poti sa zice alte nasoale despre subaru, dar de motoare, mai greu.

  • kim_vl, vineri, 22.05.2015 10:04

    @Dan Cele mai echilibrate ca pret/dotari/performante/costuri de intretinere/consum mi se par Nissan-urile. Ca posesor de 3 ani de Qashqai 1.6 dCi nu as schimba masina decat tot cu un Nissan. Poate X-Trail. La 31000 (cu discount) iei un X-Trail full (si are si portbagaj electric) si cu garda la sol 21 cm.

  • kim_vl, vineri, 22.05.2015 10:15

    @Dan Bine ai spus TI SE PAR submotorizate Nissan-urile. Nu e deloc asa. Pe Qashqaiul meu (modelul vechi) senzatia pe care ti-o da 1.6 dCi (inclusiv consumul) e a celei unui motor de 2 litri echivalent ca putere. Si Qashqaiul meu are vreo 1645 kg. Noul X- Trail are in jur de 1600 kg.

  • kim_vl, vineri, 22.05.2015 10:20

    Si in curand va intra in gama Nissan noul 1.6 dCi de 160 CP si 380 Nm (care deja e pe noul Espace cu posibilitate de acompaniere cu EDC6, nu stiu daca si la Nissan). In teste este si un 1.6 dCi de 180 CP, probabil cu peste 400 Nm.

  • Dan, vineri, 22.05.2015 16:43

    @kim_vl O sa merg sa fac un drive test cu toate. Land Rover Discovery Sport pare destul de ok cu noile motoare care echipeaza si Jaguarul http://newsroom.jaguarlandrover.com/en-in/jlr-corp/news/2014/07/jlr_ingenium_engine_release_090714/

  • nemo, sâmbătă, 23.05.2015 07:22

    @mog ... mi-ar place sa iti pot scrie in afara site-ului pe o adresa de-a ta pt ca vad ca esti om cu bun simt ... acolo iti voi "spune" mai multe ... iata aci nu e legat de articol ... e drept ... ma refeream la produsele din america de nord ... nu vreau polemica cu tine ...doar mi-am zis parerea. omul isi va cumpara pina la urma ce va dori, indiferent de opinia mea ... am urmarit de mai bine de 10 ani evolutia subaru ... periodic in reviste/site-uri se specifica ceva de gen : se pare ca noile motoare (de 2.5 turbo si aspirate) au scapat de problemele avute ... si cind priveam pe graficele lor vedeam clar ca nu erau probleme cu ele in primii 4-5 ani ci dupa, adica dupa parcurgerea unui nr. de ~ 80.000-100.000 km !!! pt. ca pe urma sa le depuncteze vreun an si apoi iar sa apara fraza de mai sus ... si sa le puna cu 5* in clasament !!! apoi m-am uitat si pe forumuri ... stiai ca "ultima" generatie de motoare (modele 2014-2015) de 2.5 si 2.0 "cineaza" cu ulei ? acum 2 ani au adus pe piata motoare de 2.0 boxer si se pare ca si alea au belele ... pe hirtie motorul asta al cr-v-ului e bun ... ramine de vazut in timp / in practica, daca va confirma ... Honda e cel mai mare producator de motoare pe benzina ... experienta lor la Diesel e ... abia de citiva anisori ... adica ... aproape de zero. nu putem acum "decreta" ca e fiabila sau nu !!! e prea devreme !!! sa treaca macar 5 ani si apoi o sa inceapa sa "curga" cu impresii bune sau rele ... avind in vedere antecedentele Honda putem spera la un motor reusit.

  • tyd, sâmbătă, 23.05.2015 22:20

    dintre toate japonezele nu mai e niciuna care sa reziste 10 ani? din ce spuneti aici, cam asta inteleg.....eu stiu exact un hilux diesel care in 8 ani(de noua) numai fiabila n-a fost

  • Anonim, duminică, 24.05.2015 16:58

    Un pret urias pentru ce ofera !

  • OVIDIU, luni, 25.05.2015 21:33

    CORECT PENTRU MINE ESTE RAPORTUL PRET CALITATE CARE ESTE TOTUSI UN CRITERIU SUBIECTIV DAR VAZAND CE OFERA ACESTE 5 MASINI SI PRETURILE LOR LA DOTARI CAT MAI APROPIATE NISSAN X-TRAIL SE DETASEAZA CLAR IAR ACUMA CHIAR ARATA BINE LA EXTERIOR SI AM VAZUT DIN POZE UN INTERIOR PLACUT IN PRIVINTA FIABILITATII CRED CA MITURILE S-AU SPULBERAT DE MULT

  • kim_vl, marţi, 26.05.2015 10:38

    @Ovidiu Intr-adevar, dupa vreo 4-5 ani de cand studiez piata SUV-urilor, raman tot la parerea (astazi, la fel ca si acum 5 ani) ca cel mai bun raport pret/calitate/dotari/performante/consum/costuri de intretinere/taxe este tot la Nissan. Pacat ca nu ofera o cutie automata pe masura (inclusiv pe 4x4). In rest e OK, mai ales motorul, garda la sol...Un minus la generatiile noi de Nissan-uri ar fi unghiurile de atac si degajare (si garda la sol la Qashqai care a scazut).

  • Andrei, miercuri, 10.06.2015 13:07

    Salutare, Am avut prilejul de a fi implicat intr-un test de drum de aproximativ 6 ore, test in care au fost urmatoarele masini: crv 1.6 facelift diesel, Rav 4 diesel, tiguan diesel, xtrail diesel, cx5 diesel, kuga diesel. Testul a avut loc intre Brasov si Poiana Brasov, dus-intors de f multe ori, iar masinile au fost exploatate foarte agresiv, as putea spune periculos de agresiv. Dupa acest test, datele legate de consum au fost: CRV cu 7,2%, Kuga 8,3%, Rav 4 cu 9,7%, Xtrail peste 10%, Tiguan peste 10% CX 5 bine de tot peste 10%. Per total, Xtrail a fost desemnata cea mai slaba masina din punct de vedere calitativ....de departe, e un Renault in toata regula, de unde si pretul! CRV are cel mai inalt pachet de dotari oferite ca standard, prea multe sa le insir aici, plus optionale indisponibile la concurenta! CX-5 este foarte rigid si foarte foarte zgomotos, iar scaunele sunt foarte incomode, daca ai peste 70-80 kg deja nu mai ai loc in ele, Kuga, la interior, a fost proiectat de un copil de 6-7 ani, niste culori la ceasurile de bord si o pozitionare de tot rasul. RAV 4 este in zona de pret a CX-5 si a CRV insa lasa de dorit foarte mult in materie de insonorizare, consum, finisaje interioare (noaptea nu gasesti butoanele pentru ca nu sunt iluminate si tehnologia si display-urile din bord sunt din anii 90). Tiguan-ul este un Golf inaltat, are o mare problema cand vine vorba de spatiu interior si porbagaj si are un consum cam ridicat, comparativ cu CRV-ul. Overall, CRV-ul este cea mai logica, rationala si echilibrata alegere!

  • kim_vl, sâmbătă, 13.06.2015 22:03

    @Andrei Pacat de garda la sol a lui CRV, aproape de cea a unui Logan.

  • gică contra´riatul, sâmbătă, 20.06.2015 19:01

    @nemo recitind articolul,am descoperit comentariul tău.Permite-mi o mică corecţie:primul motor Diesel a echipat CR-V ul de generaţia II-a cu ocazia restilării din aug. 2004.Sunt cam 11 ani,nu?Mult diferit de ˝experienţă O˝. Sfat:dacă nu ştii,nu vorbeşti (sau ˝dacă tăceai,filozof rămâneai˝).Aşa ...!

  • geo, duminică, 21.06.2015 09:49

    @nemo experienţa motoristului Honda în Dieseluri datează din 2004 toamna,când a echipat CR-V -ul de generaţia 2 restilat cu motorul iDTEC 2,2 l 140 cp.,deci cam 11 anişori !! asta ca să nu mai discutăm de motoarele navale (până la 12.000 cp),care nu sunt benzinare,nu-i aşa ?