Tehnologie
Civic-ul testat de noi era în echiparea mijlocie din ofertă, numită Elegance. Reprezentanții Honda estimează că aceasta va fi aleasă de cei mai mulți clienți din România, așa că este și cea mai relevantă pentru testele de presă.
Varianta testată este echipată cu toate dotările pe care le aștepți la o compactă în anul 2015. De la sistem activ de frânare de urgență în caz de impact iminent, până la tempomat, climatizare automată pe două zine și oglinzi încălzite care au reglare și pliere electrică.
Fiind vorba despre echiparea mijlocie a gamei, nu avem parte nici de sistem de navigație, nici de ecran tactil pentru sistemul multimedia. La acest aspect, Honda are o strategie diferită de ceilalți producători de volum care au abordat acest segment, preferând să țină mai mult de partea analogică a interiorului.
Singurele afișaje digitale de la bord sunt amplasate în fața șoferului, dar în partea superioară a bordului. Acestea îi arată șoferului viteza de rulare, funcționarea tempomatului sau a limitatorului de viteză, computerul de bord și informații legate de unitatea audio. În cazul comandării unui sistem de navigație, acesta este montat pe consola centrală, într-un loc deja tradițional.
O parte din ceasurile de bord sunt analogice, ușor de citit și de urmărit, la fel cum este și vitezometrul digital și indicatorul ecologic atașat acestuia. Nu la fel de ușor este de accesat meniul computerului de bord, care te pune să treci prin mai mulți pași decât este nevoie la alte modele pentru a schimba afișajul între autonomia rămasă, viteza medie și consumul mediu, această parte a meniului fiind inutil de complicată. Aici, Honda are de luat lecții de la Mazda, Ford sau Volkswagen, care au amenajat interfața computerului de bord mai simplu.
@AM sunteti neseriosi. i-ati scos consum mai mare ca CRV