Tinuta de drum
Facelift-ul a adus o schimbare majoră pentru ținuta de drum a lui Honda Civic. Dacă primul contact cu a noua generație a compactei nipone a fost o dezamăgire pentru mine, un fan declarat al celei de-a opta generații, întâlnirea cu facelift-ul mi-a temperat supărarea anterioară.
Ce se întâmplase cu Civic și nu mi-a placut și ce s-a schimbat? Înainte de facelift, Civic avea o direcție foarte moale și anesteziată, iar suspensia nu era nici ea foarte fermă. Modificările au fost operate ca răspuns la criticile primite de generaţia anterioară a lui Civic, despre care clienții au spus că are suspensia prea fermă. În contrast cu aceste păreri, suspensia vechiului Civic mi s-a părut excelentă pentru un model de volum, în timp ce direcția m-a impresionat prin precizie.
Între timp, restilizarea a adus modificări mecanice pentru modelul japonez, iar modelul pare să fi reușit să împace un public mai larg. Compacta niponă rămâne o mașină confortabilă, cu o suspensie care absoarbe bine micile denivelări ale drumului și cu o direcție ușor de manevrat, dar acum ai mai mult feedback de la roți și ruliul a fost redus semnificativ.
Civic facelift îți dă mai multă încredere atunci când mergi cu viteză și îți permiți să abordezi virajele cu același curaj cu care ți-ai fi permis dacă aveai vechiul Civic și aceleași anvelope. Pe scurt, nu mai este la fel de sportiv ca vechiul Civic, dar acum este suficient de dinamic încât să facă față rivalilor din segment.
@AM sunteti neseriosi. i-ati scos consum mai mare ca CRV