Interior

4.5

Dincolo de ușile ușoare ca un fulg, care se închid cu un minim de efort, Honda a dat dovadă de și mai multă maturitate. Avem o mulțime de elemente care îți arată că japonezii țin la detalii. Finisajele sunt foarte bune, iar calitatea materialelor a crescut simțitor. Chiar dacă pe ușile spate mai găsești plastic tare.

Altfel, pe locurile din față ai plastic moale și multe zone îmbrăcate în piele artificială. Pe scurt, acolo unde șoferul și pasagerul vor interacționa cu bordul și portierele vor găsi zone moi și plăcute. Unde mai pui că butoanele și rotițele sistemului de climatizare își propun să îți ofere o experiență tactilă similară aparatelor electrocasnice premium.

Probabil, Honda nu a vreut să o zică, dar ținta lor este un feeling premium pentru tot interiorul.

Avem spații de depozitare bine gândite, inclusiv un spațiu generos pentru telefonul mobil. Iar pe consola centrală, plasticul folosit nu atrage amprentele și nici zgârieturile.

Designul general al planșei de bord a fost ușor modificat, cu aeratoare ascunse acum în spatele unei grile de tip fagure. Nu are doar un rol estetic, ci și un rol de a difuza mai bine aerul în habitaclu.

Spațiul pe bancheta din spate este destul de bun, cu suficient loc la nivelul picioarelor și al capului. Mai ales că ampatamentul a crescut cu 3.5 centimetri. Tunelul median este și el ușor coborât.

Locul unde excelează Honda este dincolo de hayon (un hayon din rășină, mult mai ușor), acolo unde o să descoperi un portbagaj de 410 litri. Are o deschidere foarte generoasă, iar înălțimea de încărcare e bună. Dacă optați pentru sistemul audio Bose, atunci capacitatea sa este redusă la 404 litri. Chiar și așa, e mult mai mare decât pe Golf și Peugeot 308 PHEV.

O mare notă de 10 merge către antifonare, pentru că Honda a făcut minuni cu habitaclul. Inclusiv cu zgomotul transmis de motor. Din acest punct de vedere, Honda chiar a pășit în segmentul premium.

  • adi_10, joi, 14.07.2022 17:16

    Daca Civic-ul costa 37.000 euro imi este frica sa vad cat o sa coste noul CR-V. Au luat-o razna preturile de tot, e clar. Ma refer aici la toate masinile, nu doar la anumite marci. In rest masina arata bine, la exterior ma refer. Ca la interior, dupa cum ne-ati obisnuit, nu puteti face niste poze din care sa ne dam seama de interior, bord etc. Nici macar o poza cu tot bordul, atata s-a putut.

  • Andrei, joi, 14.07.2022 19:00

    Tot urâtă e dar parcă s-au mai redus spumele.

  • UnAlex, joi, 14.07.2022 19:01

    @adi_10 - configureaza un Golf cu o echipare similara cu dotarile standard de pe Civic si vei avea o mare surpriza. Singurii mai competitivi ca pret mai sunt grupul Hyundai/Kia, Toyota si Suzuki. Surprind cu placere multe Civic-uri in trafic, mai ales cele din generatia X (nu ca piata din Romania ar fi un mare etalon). La nivel mondial lucrurile stau cu totul altfel unde Civic si Corolla nu sunt doar niste modele, ci adevarate institutii.

  • andrei, joi, 14.07.2022 19:37

    da, vei avea surpriza ca e mai ieftin. si e si hatchback. si are si scaun electric si cu masaj. sigur, nu vreau sa fiu rau ca si honda are mai multa putere, si consum mai mic, dar mi se pare cam complicata cu 3 motoare. complexitate mare=sanse mari sa ai ce repara.

  • Nsrei, joi, 14.07.2022 20:15

    Cum adică :Am mers și pe autostradă, dar am avut și reprize de mers domol, cuminte, la pas. După cei 120 de kilometri parcurși, valoarea de consum indicată de computerul de bord a fost de 5.8 litri/100 km.???? Asta puteam sa fac cu fosta mașina care ar fi avut vreo 17 ani daca as mai fi avut o. Ba chiar as fi scos puțin sub consumul asta... Cu actuala mașina, mult hulită pe aici scot vreo 6.2 mers normal. La mers anormal de încet scot sub honda asta adică un 5.2. consumul minim minim a fost 4.6 dar n as vrea sa repet experienta. Consumul maxim extraurban este de 16 litri. Mers cu viteze pe care honda asta nu le poate atinge. Deci...

  • gp_online, vineri, 15.07.2022 07:34

    Arata foarte bine, dar are o mica-mare problema: garda la sol prea mica pentru drumurile noastre.

  • quest, vineri, 15.07.2022 09:11

    @AM,BM axamenul maturitatii pentru cine? pentru honda, pentru civic, sau pentru jurnalist? vrei sa te notam?

  • ds, vineri, 15.07.2022 09:58

    Interesantă motorizarea. @Bogdan Mirică - Știu că eternii rivali de la Toyota au adus o modificare motoarelor în ciclul Atkinson în sensul că au adaptat un pic acest ciclu, au scos biela articulată si a pastrat doar partea cu deschiderea supapei. Toyota folosește tipul acesta de motor pe modele hybride, iar lipsa de putere este compensată de motorul electric ce funcționeaza in tandem cu cel pe benzina.

  • ^^^, vineri, 15.07.2022 12:23

    ??? Ce biela articulata? Zici de sistemul de compresie variabila sau ce?

  • ds, vineri, 15.07.2022 13:09

    Sunt diferite. La compresia variabilă camera de ardere își modifică volumul în funcție de cerințe, la sistemul bielă articulată, ciclul Atkinson, volumul camerei rămâne constant, doar supapa de admisie se închide mai târziu.

  • zen, vineri, 15.07.2022 15:12

    Noul design frontal imi aduce aminte de cel mai derbedeu coleg de clasa din gimnaziu care in liceu pierdea noptile la pacanele si la bautura iar acum il vad cu nevasta si copii plimbandu-se prin parc...parinte responsabil.

  • injineru', vineri, 15.07.2022 20:48

    @ds biela articulata e gresit zis. in engleza este Switchable (Rocker) Finger Follower sau Switching Roller Finger Follower. in romana s-ar traduce Culbutor Comutabil. DEX online descrie biela ca organul de masina dintre arborele cotit si piston, nimic altceva decat o piesa cu 2 articulatii cilindrice la capete. Deci e gresita si improprie denumirea de biela la acest sistem.

  • Sorin, marţi, 19.07.2022 14:10

    Duamneee ce urata e... si-au batut joc de tot ce reprezenta aceasta masina, nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa arate type-R ... seamana cu un Galant din anii 80 ...

  • Svejk6969, marţi, 19.07.2022 16:13

    E nasoala.

  • Andrei, miercuri, 20.07.2022 21:23

    Fugly

  • andrei, duminică, 24.07.2022 11:53

    o singura intrebare am: toti se vad premium in ziua de azi si cu preturi pe masura (de multe ori doar pretul ce e de masina aia). noi ce o sa mai cumparam non premium in ritmul asta?

  • Mike, vineri, 29.07.2022 13:40

    Hai mah, chiar asa de batrani ne cred designerii?

  • idic, sâmbătă, 06.08.2022 10:46

    Conform comentatorilor, Civic-ul e scump și urât așa că... Logan, ieftin și frumușel foc. :))) Mai intervin și mecanicii de conjunctură, fani toyota, plastic de instanbul și cvt de râsul lumii, dar un picuț mai ieftin pe yaris, care e juma' de mașină. :) Până și un Ceed GT de la Kia, relativ comparabil ca performanțe, deși mult sub Civic, e la același nivel de preț. Deci comentatorii nu se califică pentru o mașină atât de urâtă și fac spume. :))))))

  • Cristian, miercuri, 11.01.2023 13:42

    Sfat pentru toți haterii: Dați-vă cu ea și dabi dupe, comentați. (voit scris de cocalar) Așa și vulpea...

  • Sorin, luni, 02.09.2024 09:43

    Triști sunt cei care apreciază mașinile după cum arată, nu după experiența de condus.