Design

4.5

Din punct de vedere estetic, Cityray pare că este un Starray compact. Farurile și stopurile full LED au practic aceeași semnătură luminoasă și design. Totuși, apar câteva artificii interesante, mai ales în zona din spate.

Ai 4 culori ale caroseriei din care poți alege, dar 3 dintre acestea sunt alb, gri sau argintiu. Dacă vrei ceva mai colorat trebuie să optezi pentru culoarea pe care am avut-o și noi pe mașina de test, numită Albastru Aurora.

În partea din spate primești un stop de frână centrală inspirată din lumea monoposturilor de Formula 1. Totodată, în extremitățile mașinii, regăsim și două fante de aerisire care au scop pur decorativ.

Pe echiparea GF primești un eleron pe hayon, difuzor de aer agresiv și 4 terminații reale ale sistemului de evacuare, două pe stânga, două pe dreapta. Dar acum vine partea interesantă. Dacă optezi pentru echiparea de top GF+ Sport, vei primi tot 4 terminații reale, dar montate central. Sincer, la prima vedere, ai impresia că te uiți la un hypercar, nu un SUV compact de segment B.

  • DAN, miercuri, 24.12.2025 10:44

    Oricat de tentante ar fi masnile chinezesti prin prisma pretului, chinezii mai au mult pana sa ajunga la maturitatea si rafinamentul ingineresc al europenior, dar si al japonezilor si coreenilor. Pretul nu e totul...

  • Calin, miercuri, 24.12.2025 11:01

    @DAN: ce ti se pare atat de tentant prin prisma pretului, ca nu e chiar atat de ieftina ?

  • dan_grc, miercuri, 24.12.2025 14:37

    Ușor ușor testele cu mărcile chinezești vor deveni majoritare, urmând trendul influencerilor, deocamdată vânzările le vedeți la un alt articol, mărcile europene domină primele locuri, exceptând Toyota, pe locul doi, iar Dacia pe locul 9, cu vânzări aproape duble față de MG, cea mai vândută marcă chinezească în Europa. Geely, Chery, MG, nu vor vinde în România mai mult ca Dacia, pe niciun segment pe care concurează, multă vreme de acum înainte.

  • nsrei, joi, 25.12.2025 12:22

    Totu e fals. Nu vad de ce m ar interesa o mașină care nu schimba treptele corect sau care la gropi și sine de tramvai nu e confortabila. Zici că s au terminat mașinile sau că unii dintre cititorii noștri nu au avut niciodată mașină. Rog comparați aceasta roaba fabricata in 2025 cu un seria 5 2005 apoi reveniți cu concluzia care schimba treptele mai bine și care e mai confortabila

  • parere, joi, 25.12.2025 15:14

    Pai este o optiune excelenta sa nu mai porneasca sistemele de asistenta odata ce le-ai oprit tu ca utilizator. Europenii, americanii si unii asiatici parca s-au tampit, este extrem de enervant sa opresti la fiecare utilizare a masinii anumite sisteme precum mentinerea benzii care sa mai porneasca si o alarma sonora. Idem pt avertizare semne de circulatie, inclusiv semnul de viteza. Eu nu am cumparat o Mazda tocmai din cauza asta, plin de avertizari sonore si unele greu de dezactivat. Toyota de ex. erau mai smart pe chestia asta acum cativa ani, acum nu mai stiu.