
Design
Din punct de vedere estetic, Cityray pare că este un Starray compact. Farurile și stopurile full LED au practic aceeași semnătură luminoasă și design. Totuși, apar câteva artificii interesante, mai ales în zona din spate.
Ai 4 culori ale caroseriei din care poți alege, dar 3 dintre acestea sunt alb, gri sau argintiu. Dacă vrei ceva mai colorat trebuie să optezi pentru culoarea pe care am avut-o și noi pe mașina de test, numită Albastru Aurora.
În partea din spate primești un stop de frână centrală inspirată din lumea monoposturilor de Formula 1. Totodată, în extremitățile mașinii, regăsim și două fante de aerisire care au scop pur decorativ.
Pe echiparea GF primești un eleron pe hayon, difuzor de aer agresiv și 4 terminații reale ale sistemului de evacuare, două pe stânga, două pe dreapta. Dar acum vine partea interesantă. Dacă optezi pentru echiparea de top GF+ Sport, vei primi tot 4 terminații reale, dar montate central. Sincer, la prima vedere, ai impresia că te uiți la un hypercar, nu un SUV compact de segment B.
Oricat de tentante ar fi masnile chinezesti prin prisma pretului, chinezii mai au mult pana sa ajunga la maturitatea si rafinamentul ingineresc al europenior, dar si al japonezilor si coreenilor. Pretul nu e totul...