
Tinuta de drum
Dacă Geely Coolray avea și o urmă de sportivitate (lucru care probabil era dat și de designul exterior agresiv), Geely Cityray are o ținută de drum orientată în mare parte către confort. Dar nu vă lăsați păcăliți, pentru că Cityray nu se face de rușine când ești nevoit să conduci mai dinamic.
Suspensia absoarbe bine imperfecțiunile din drum, dar este deranjată de șinele de tramvai sau gropile drepte și scurte. În acel moment vei auzi și niște zgomote mai neplăcute venite din partea suspensiei.
Subvirarea apare mult mai rapid decât la modelul Coolray, iar ruliul este și mai prezent. La viteze de autostradă, Cityray este stabilă și nu îți creează palpitații. Poți selecta nivelul de asistare a direcției, sau să se modifice în funcție de modul de rulare.
Chiar și așa direcția este destul de asistată, dar m-a surprins prin precizie, chiar dacă feedback-ul din partea drumului nu prea există.
Oricat de tentante ar fi masnile chinezesti prin prisma pretului, chinezii mai au mult pana sa ajunga la maturitatea si rafinamentul ingineresc al europenior, dar si al japonezilor si coreenilor. Pretul nu e totul...