Tinuta de drum

4.0

Dacă Geely Coolray avea și o urmă de sportivitate (lucru care probabil era dat și de designul exterior agresiv), Geely Cityray are o ținută de drum orientată în mare parte către confort. Dar nu vă lăsați păcăliți, pentru că Cityray nu se face de rușine când ești nevoit să conduci mai dinamic.

Suspensia absoarbe bine imperfecțiunile din drum, dar este deranjată de șinele de tramvai sau gropile drepte și scurte. În acel moment vei auzi și niște zgomote mai neplăcute venite din partea suspensiei.

Subvirarea apare mult mai rapid decât la modelul Coolray, iar ruliul este și mai prezent. La viteze de autostradă, Cityray este stabilă și nu îți creează palpitații. Poți selecta nivelul de asistare a direcției, sau să se modifice în funcție de modul de rulare.

Chiar și așa direcția este destul de asistată, dar m-a surprins prin precizie, chiar dacă feedback-ul din partea drumului nu prea există.

  • DAN, miercuri, 24.12.2025 10:44

    Oricat de tentante ar fi masnile chinezesti prin prisma pretului, chinezii mai au mult pana sa ajunga la maturitatea si rafinamentul ingineresc al europenior, dar si al japonezilor si coreenilor. Pretul nu e totul...

  • dan_grc, miercuri, 24.12.2025 14:37

    Ușor ușor testele cu mărcile chinezești vor deveni majoritare, urmând trendul influencerilor, deocamdată vânzările le vedeți la un alt articol, mărcile europene domină primele locuri, exceptând Toyota, pe locul doi, iar Dacia pe locul 9, cu vânzări aproape duble față de MG, cea mai vândută marcă chinezească în Europa. Geely, Chery, MG, nu vor vinde în România mai mult ca Dacia, pe niciun segment pe care concurează, multă vreme de acum înainte.

  • nsrei, joi, 25.12.2025 12:22

    Totu e fals. Nu vad de ce m ar interesa o mașină care nu schimba treptele corect sau care la gropi și sine de tramvai nu e confortabila. Zici că s au terminat mașinile sau că unii dintre cititorii noștri nu au avut niciodată mașină. Rog comparați aceasta roaba fabricata in 2025 cu un seria 5 2005 apoi reveniți cu concluzia care schimba treptele mai bine și care e mai confortabila

  • parere, joi, 25.12.2025 15:14

    Pai este o optiune excelenta sa nu mai porneasca sistemele de asistenta odata ce le-ai oprit tu ca utilizator. Europenii, americanii si unii asiatici parca s-au tampit, este extrem de enervant sa opresti la fiecare utilizare a masinii anumite sisteme precum mentinerea benzii care sa mai porneasca si o alarma sonora. Idem pt avertizare semne de circulatie, inclusiv semnul de viteza. Eu nu am cumparat o Mazda tocmai din cauza asta, plin de avertizari sonore si unele greu de dezactivat. Toyota de ex. erau mai smart pe chestia asta acum cativa ani, acum nu mai stiu.