Ford Puma

Interior

4.0

Pentru a înțelege din start că în fața ta se află un model Ford Performance, americanii propun câteva elemente care să-ți atragă atenția. Dacă nu ai observat logo-ul ST amplasat pe grila frontală, atunci mai ai o șansă cu luminile de întâmpinare care proiectează pe asfalt denumirea versiunii de performanță.

Imediat ce deschizi portiera vei descoperi pragurile din aluminiu semnate Ford Performance. În partea de jos a volanului și pe covorașe stă aceeași siglă ST, iar scaunele, extrem de bine profilate, au fost brodate pe lateral cu numele Recaro.

Interiorul lui Puma ST rămâne un mix. În partea de sus a planșei de bord descoperi materiale moi și plăcute la atingere, în timp ce în zona inferioară simțurile vor fi deconectate de plastice mai puțin prietenoase.

Există zone acoperite cu un material care imită textura fibrei de carbon, iar scaunele sunt îmbrăcate cu tapițerie Dinamica. Povestea se repetă și cu fețele portierelor unde materialele moi se întrepătrund cu plasticele dure.

Ford Puma ST propune și un pachet interesant de spații de depozitare. Există un compartiment dedicat telefonului mobil amplasat în partea de jos a consolei centrale, pe tunelul median se află două suporturi pentru pahare și un spațiu pentru lucruri de mici dimensiuni, iar cotiera, deși îngustă, este destul de adâncă. Pe fețele ușilor vei putea depozita două sticle de apă de 0.5 litri și alte obiecte mici.

În partea din spate, pasagerii vor primi spațiu decent pentru picioare, însă la nivelul capului vei avea probleme dacă ai o înălțime mai mare de 1.80 metri.

Totuși, Puma ST plusează cu un portbagaj al cărui volum măsoară 456 de litri. Hayonul va putea fi comandat cu un sistem acționat electric, iar sub podeaua portbagajului se află Megabox-ul. Este un fel de cutie în care vei putea depozita bagaje cu o greutate maximă de 50 de kilograme sau obiectele murdare.

  • Chiuloasa_bengoasa, luni, 16.11.2020 11:28

    Hopa! Sunt primul? Interesant :) Ca si masina de altfel! Foarte frumoasa, performante bune (asteptam sa apara concurenta ca sa putem compara), pretul este decent. Am vazut destul de multe Puma pe strada (nu ST) asadar, cel putin pe piata din Romania, este un model de succes. Bravo Ford!

  • Paul, luni, 16.11.2020 11:34

    36k euro pt un Tamagotchi de-asta? Astia chiar au luat-o razna.

  • netam-nissan, luni, 16.11.2020 12:09

    tare felina serpiliana si nu prea scumpa, dar la noi se va vinde ca painea verde. adica putin ca nu e germanoasa si prietenii te invidiaza doar pentru ceva haudi beamve mertan cu 115 cai dar finisare sport decit cu 200 cai la fel de invizibili.

  • fanel, luni, 16.11.2020 12:13

    ma batea gandul sa-mi schimb fordul de un litru ca e submotorizat inclusiv pentru Targul Neamt dar la cat costa asta nou mai bine il pastrez pe cel vechi

  • blabla, luni, 16.11.2020 12:43

    De ce are numere de Germania daca e produsa la noi?

  • Octavian, luni, 16.11.2020 12:59

    Mi-ar placea o Puma cu motor de ST dar cu suspensii de Puma Titanium :). Sau ceva intre ele. Cat despre pret - Ford obisnuieste sa puna preturi mari de lista dar apoi ofera discount-uri mari. Inmultiti cu 0,75-0,8 ca sa va dea pretul corect.

  • @Octavian, luni, 16.11.2020 14:09

    Corect, Ford e cunoscut ca face discounturi mai mari de 20%. Dar una e 20% din 20k euro , alta e 20% din 36k euro.

  • ds, luni, 16.11.2020 16:24

    @fanel, Nu știu cât de mult te pricepi la mașini, dar bănuiesc că foarte puțin spre deloc. Adică să afirmi că este submototrizat la 1.5 litri și 200 cp - 320 Nm , cu sută în 6.7 secunde, chiar mă minunez că nu te-au luat specialist la Ford Performance

  • ds, luni, 16.11.2020 16:26

    @fanel ... scuze am citit comentariul tau in diagonala... De mult tot spun sa schimbe fontul asta care abia se vede. Inca o data scuze!

  • tatraurs, luni, 16.11.2020 19:07

    @ds Scuzele acceptate, imi place sa-mi bat joc de fanel si drujba lui de 1L cu care se tot lauda.

  • LUCCI LUCIANO, luni, 16.11.2020 22:34

    36000 de euro pt o masina sportiva dar cu sunetul motorului....in boxe!?!?!?!

  • Ciprian, marţi, 17.11.2020 09:52

    Ma seaca rau producatorii auto cu preturile astea umflate si apoi reducerile astronomice. Cum a fost si cred ca mai e si la ford-ul asta. Pleaca de la 20k dar acum e super oferta si-l poti lua cu 15k(nu mai stiu cat era exact). Oricum, cred ca exista pe piata masini mai ieftine cu 200CP. Ceed GT?

  • Feisbuceala La Max, marţi, 17.11.2020 11:39

    21.000E - Kia Ceed GT 204 CP 7 ani GARANTIE

  • Romania Te Iubesc, marţi, 17.11.2020 11:46

    Ce-i cu Fiesta asta la 30k euro ?! Garda la sol 152mm si ampatament 2588 mm?! Garantie 3 ani / 100.000km la fel ca Dacia !? Jucarie de atarnat prin mall-uri :)))

  • Feisbuceala La Max, marţi, 17.11.2020 12:03

    35.000 Euro - Ford MUSTANG 2.3 ecobust 290 CP importat tocmai din SUA

  • Feisbuceala La Max, marţi, 17.11.2020 16:28

    14.200 Euro - SsangYong Tivoli cu 163 CP , garda la sol 178 mm si 10 ani GARANTIE !!!

  • pipo, marţi, 17.11.2020 17:25

    Fabrica de la Craiova trebuie sa faca ceva in privinta calitatii de asamblare care este ...execrabila , ca si la Ecosport dealtfel. Masina asta are un potential incredibil, preturile nu sunt exagerate desi nici eu nu inteleg de ce sperie lumea cu acele preturi de lista ,fiindca la dealer ai surpriza sa dai de discounturi enorme asa cum mentionau si altii mai sus .Sunt destule detalii discutabile la masina asta, depinde de gusturile fiecaruia , dar toate se termina atunci cand intri in masina si vezi cum se misca consola centrala inpreuna cu cotiera de zici ca-i pusa la misto acolo, lufturi peste tot pe unde sunt aplicate materialele alea pe bord sau pe fetele de usa, plafonul care flambeaza incredibil de mult la cea mai mica atingere cu degetul, etc. Iti cam trece instant euforia/mandria ca-ti iei o masina fabricata la noi si te face sa te mai gandesti sau chiar sa te razgandesti

  • Tatraurs, joi, 19.11.2020 15:47

    @tratraurs Niet,niet,gresesti,nu eu m-an semnat cu numele de Fanel.

  • edi, marţi, 24.11.2020 00:11

    Eu vreau doar 5-6L V12 diesel , să pot intoxica primăria cu monoxid.... și nici nu voi plăti impozit pe ea. L.E. Am fost anul acesta la reprezentață pentru o Puma și nu am reușit să comand una diesel, m-au tot dus de nas... vroiau neapărat să-mi vândă 3cilindri benzină (motor dezechilibrat). eu nu vreau benzină să ia foc în caz de unu din spatele meu, în trafic, decide să închidă ochii la volan....

  • MHG27, luni, 12.07.2021 11:48

    La o echipare de varf, de 37,000EUR, negociat cu dealer-ul, o poti scoate usor sub 30k. Pretul este foarte bun pentru pasionati.