Ford Focus ST -

2.0 Diesel Turbo (TDCi) 185CP Man6 ST

Tehnologie

4.5

La capitolul tehnologie, Ford Focus ST diesel își concentrează pachetul generos în jurul sistemului multimedia SYNC 2, unde găsim o mulțime de gadget-uri. Eu le-am spus factori disturbatori, pentru că îți răpesc timpul pe care l-ai petrece bucurându-te de mașină.

Lasând gluma la o parte, Focus ST, ca și versiunea standard, este unul dintre cele mai tehnologizate modele din segmentul compact. Avem o navigație cu o grafică bună și prietenoasă, avem poate cel mai complex sistem de comenzi vocale, la fel de revoluționar ca asistentul SIRI introdus pe telefoanele Apple.

Și pentru că vorbim despre o mașină rapidă, care te poate face să îți pierzi capul foarte ușor, nu lipsește nici apelul de urgență, inițiat automat în caz de accident.

  • gigi_frana, joi, 12.11.2015 13:59

    Ce s-a schimbat atat de mult de aici? http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-ford-focus-st-diesel-60201.html Doar soferul?

  • PF, joi, 12.11.2015 14:03

    "Acceleratie 0-100 km/h s8.1" la 185 cp si 400NM pe un FOCUS si atat de greu face suta? Pai un TSI 1.8 de doar 160 cp si 250 ii ia fata cu 7.8 s/100 km . Si nu nu vreau sa agit spiritele diesel vs benzinar.

  • lorinczi.thomas, joi, 12.11.2015 14:43

    @gigi, sunt anumite diferente intre un test aranjat in strainatate, cu piscoturi, ochi frumosi alea alea, si un test neprogramat pe drumurile patriei

  • @PF, joi, 12.11.2015 14:45

    ti-am dat +, dar acel TSI de 1.8 are de fapt vreo 187 CP; ca toate motoarizarile VW-Audi, in realitatae are mai multi cai decat oficial. de fapt si motorizarile BMW au mai multi cai in realitate decat oficial, cel putin M-urile; M3 vreo 462 CP real si M5 vreo 620CP. mai bine s-ar pune problema ca (oficial) Leon FR 2.0 TDI 1P de 170CP era la fel de rapid ca 1.8TSI de 160CP, acei 10 cai in plus si cei 100Nm fiind inutili, consumul real nefiind cu mult mai mic

  • @Automarket, joi, 12.11.2015 18:38

    De astra j biturbo de 2.0 litri si 195 de cai nu vreti sa mentionati absolut deloc desi are performante cel putin egale si in varianta gtc chiar mai bune cu 0-100 in 7.8 secunde . Si surpriza , joaca exact in acest segment chiar dinaintea focusului .

  • S, joi, 12.11.2015 21:37

    @Automarket: Mai romglezilor... ce-i torque steer ? :)))

  • unckle, vineri, 13.11.2015 09:43

    @S - este un fel de TouchDown din "fotbalul" american ... cam fara traducere in romana (decat, poate, in cartile de specialitate pe care n le-a citit nimeni :) )

  • Marius, vineri, 13.11.2015 11:49

    O nota meritata.

  • andi77, vineri, 13.11.2015 15:23

    Automarket corectati si voi textul la motor/transmisie :"ST te ia prin surrindere".Multumesc.

  • Vlad, sâmbătă, 14.11.2015 14:14

    De ce dumnezeu comparati pretul cu LEON FR? Rivalul lui Ford Focus ST este CUPRA, nu FR ! Iar Cupra se invarte pe la 28.000 +...

  • Pt PFF, miercuri, 18.11.2015 14:31

    Te contrazic 1.8 TSI-ul care vine si pe Golf sau Octavii are 160 cp si ia suta in 7.8 . Cel vechi(primul) are tot 160 cp si ia suta in 8-8.1 sec pe Octavia 2 am eu si stiu ce vorbesc. Mi se pare aiurea ca un motor de 2.0 turbo diesel cu 25 cai mai multi si 150 NM in plus sa faca prima suta la fel sau mai prost. Sa nu mai pun ca Focus este si destul de usor..Octavia are 1450 kg .

  • daniel, vineri, 20.11.2015 20:10

    pt PFF pai cine ti a zis tie ca Focusul e destul de usor? Eu am St Benzina si are 1437 kg iar Dieselul1464 kg comparatia benzina diesel nu si are rostul

  • Lav, sâmbătă, 21.11.2015 18:51

    Vlad, Cupra e visul umed al Focusului... acceleratie 0-100 in 5,8s.... Leonul fr 1.8tsi are 180 cp ...