Tinuta de drum
Ford are de respectat o tradiție atunci când vine vorba despre ținuta de drum. Prin urmare, cel mai mare SUV din gama europeană trebuia să fie un fel de Focus în segmentul său. Adică o mașină care stă bine pe viraje.
Destul de greu de atins acest standard, având în vedere că vorbim despre o mașină de două tone, cu gardă la sol ceva mai mare. Cu toate acestea, Ford reușește să facă mici minuni, întrucât Edge ține cu dinții de asfalt. L-am încercat într-o serie de viraje dificile și traiectoria a fost una destul de bună. În plus, direcția ajută destul de mult prin precizie, o trăsătură pe care o și poți ajusta, de altfel.
Suspensia rămâne destul de confortabilă și pe drumurile de la noi, unde calitatea asfaltului nu este tocmai bună.
Cât privește rularea în off-road, ar fi bine să-l scutiți pe Edge de provocări. Poate face față unui traseu în teren accidentat, însă fără exagerări. Mai ales că tracțiunea integrală pare să se gândească puțin cam mult înainte să trimită resursele roților cu aderență.
"De ce am lăudat Ford pentru nebunie? Pentru că asta îți trebuie ca să crezi că poți să furi clienții unuia dintre cei mai iubiți în România: Volkswagen Touareg."...............................daca esti iubit nu inseamna ca esti si cel mai bun, si iubirea asta difera de la zona la zona, de la continent la continent, de la mentalitati la mentalitati.....NU este suficient sa ai finisari peste medie, spre premium - ma refer la Touareg, ca sa fii iubit........Pasionatii auto stiu ca ce se pliaza pe Africa, Australia, America de Nord nu se pliaza si pe Europa de vest, sau de est sau China sau America de sud...... Mai e vorba probabil si de efectul ala de turma cand se cumpara anumite modele de masini......