Interior
Trebuia ca designerii Fiat să facă cumva legătura dintre acest model și restul familiei de automobile din gama 500. Și cum tehnic nu există nici o legătură între ele, au personalizat interiorul.
Dacă ați avut ocazia să conduceți un Fiat 500, atunci interiorul lui 500X vă va fi extrem de familiar. Deși spațiul este mult mai mare, iar poziția de condus înaltă, elementele retro care dau farmec modelului 500 au fost păstrate și transplantate și în interiorul lui 500X. De la clanțele interioare ce par aduse dintr-o eră trecută la butoanele de pe consola centrală, totul emană un stil retro-chic.
Avem, însă, și plastice tari și neplăcute la atingere, iar trezirea la realitatea anului 2015 este dată de display-ul înglobat în ceasurile de bord. Între vitezometrul și turometrul cu indicare analogică, Fiat a introdus un display monocrom pe care sunt afișate informații de la computerul de bord, precum și nivelul carburantului și temperatura lichidului de răcire.
Lăsând la o parte grafica, nu foarte reușită, iluminarea acestui display este uneori enervantă. De exemplu, dacă pe timp de noapte micșorăm intensitatea iluminării pentru tot bordul, la fiecare repornire a motorului prin intermediul sistemului Start-Stop, cranul central ne va lumina la intensitate maximă timp de câteva secunde în timp ce afișează un mesaj că sistemul Start-Stop este activ. Nu este o problemă prea mare, dar cu siguranță este foarte enervant.
Dacă scaunele și tapițeria lor sunt foarte plăcute în echiparea de top Cross, spațiul pe bancheta din spate este doar suficient, pasagerii mai înalți urmând să se lovească cu picioarele de spătarul scaunului din față. În ceea ce privește portbagajul, acesta este unul dintre cele mai mici spații pentru bagaje din acest segment oferind doar 350 litri.
@Automarket: de cand ati fost cu Lamborghini, v-ati indragostit de hala aia :)) Glumesc! Faine poze!