Tehnologie
DS7 facelift își îndeplinește foarte bine rolul de cel mai tehnologizat model din portofoliul francezilor. De fapt, am putea spune, fără să greșim prea mult, că este unul dintre cele mai tehonologizate produse ale grupului Stellantis.
În spatele volanului ai un instrumentar de bord complet digital, cu ecran de 12 inch. Facelift-ul a adus o grafică schimbată, este destul de personalizabil și ai la dispoziție o sumedenie de teme pentru a-ți afișa toate informațiile.
Totuși, deși a fost îmbunătățit considerabil, instrumentarul are încă o ușoară întârziere la selectarea temei pe care ți-o dorești.
O grafică schimbată are și sistemul multimedia, cu care interacționezi prin intermediul unui display central de 12.3 inch. Oferit în standard.
Este ceva mai intuitiv decât în cazul versiunii pre-facelift, dar, părerea mea este că procesorul ar trebui să se miște mai repede.
De asemenea, mi-ar fi plăcut ca butoanele tactile din partea inferioară a ecranului, să aibă feedback haptic. Ele sunt, de fapt, niște scurtături spre diferitele meniuri ale sistemului multimedia.
Că tot veni vorba de asta, țin minte că mi-au trebuit 10 minute bune pentru a încerca să-i deslușesc toate funcțiile.
Dacă ar exista un catwalk pentru mașini, cu siguranță, din partea DS ar trebui să defileze multe reprezentante: DS7, DS9, sau conceptul E-Tense, fără să mai vorbim despre cele ce au dat tonul DS, însăși regina, oricare dintre DS19, 21, 23.