Tinuta de drum
Foarte multe mașini, chiar și SUV-uri, încearcă să îmbine confortul cu sportivitatea. DS7 facelift nu este una dintre ele. Cel puțin nu atunci când vine echipat cu motorul diesel de 130 de cai putere. De acest lucru îți dai seama chiar din primii kilometri.
În oraș, direcția ușoară facilitează manevrele în spații înguste și, mai ales, parcarea. Odată cu creșterea vitezei, direcția devine mai greoaie, iar volanul îți oferă destul feedback.
Pe viraje, mașina stă destul de bine, iar ruliul nu este foarte prezent. El există, să ne înțelegem, dar nu este foarte deranjant. La drum lung, chiar și în oraș, DS7 facelift este o mașină confortabilă. De acest lucru se face "vinovată" și suspensia DS Active Scan Suspension.
Pe scurt, sistemul utilizează o cameră video și o armată de senzori pentru a scana suprafața de rulare. Datele sunt trimise, mai apoi, unui computer care controlează independent fiecare roată, ajustând automat modul în care suspensia este mai fermă sau mai moale.
În consecință, suspensia reacționează bine atunci când se întâlnește cu gropi, denivelări și linii de tramvai. Știm cu toții, pe toate le regăsești din belșug pe drumurile din România.
Ca orice mașină de ultimă generație, care se respectă, DS7 facelift oferă mai multe moduri de condus. Ai Eco pentru un consum cât mai redus, Normal și Sport.
Diferența dintre Normal și Sport nu este notabilă, mai ales în ceea ce privește livrarea puterii motorului. Da, modul Sport lasă propulsorul să urce mai mult în ture și menține mai mult treapta de viteză, dar tot nu te ajută prea mult la depășiri.
Dacă ar exista un catwalk pentru mașini, cu siguranță, din partea DS ar trebui să defileze multe reprezentante: DS7, DS9, sau conceptul E-Tense, fără să mai vorbim despre cele ce au dat tonul DS, însăși regina, oricare dintre DS19, 21, 23.