Dacia Sandero facelift

1.0 Benzina (SCe) 75CP Man5 Laureate

Calitate / Pret

5.0

De fiecare dată când ajungem la acest capitol, orice comparație pare inutilă. Dacia practică o politică de prețuri imbatabilă. La mai bine de 12 ani de la debutul primului model Dacia, rețeta românilor nu a putut fi replicată de nici un alt mare constructor. Prin urmare, Sandero rămâne în continuare cea mai accesibilă mașină de segment B.

Iar faceliftul nu caută să schimbe asta, deși prețul crește, aproape insesizabil. Este vorba despre 100 de euro care se adaugă prețului de pornire, fixat acum la 7150 de euro. Având în vedere că am testat versiunea care asigură intrarea în gamă, și socotelile noastre încep tot de la această sumă. Mai adăugăm însă aproape 2000 de euro pentru că ne-am bucurat de nivelul de echipare Laureate.

Chiar și la 9100 de euro, Sandero este greu să găsească un rival pe măsura sa. Rivalii direcți, adică Ford Ka+ (abia lansat în România) are un preț de pornire de 9900 de euro, iar Kia Rio pleacă de la peste 11.000 de euro.

  • Moldovean, vineri, 18.11.2016 10:07

    Mie îmi place. O mașină decentă pentru oameni cu alte priorități decât imaginea.

  • Razvan, vineri, 18.11.2016 10:13

    1490kg?????????? Doar nu e 5-ar.

  • hazard, vineri, 18.11.2016 10:23

    pe la 5-6 mii ar fi ok. Fara bagaje, fara pasageri, fara aer conditionat pornit, doar in oras, pe banda unu.

  • Kap, vineri, 18.11.2016 10:33

    Bogdan, dac-avea Sandero 1490 kg gol, apăi plin cu gluma aia de 1 litru nu mai pleca de pe loc. Oricum, neinspirată alegere schimbarea lui 1.2, care era și el slăbuț.

  • Moldovean, vineri, 18.11.2016 10:38

    1.0 e entry level - pentru cei chiar fără pretenții. Cei de la Automarket l-au ales pe acesta pentru că e nou, pe celelalte le cunoșteau. Nu e nevoie să îl cumperi pe acesta. Sunt și alte motoare în gama Dacia, așa că degeaba batjocorim acest motor. Nu ne place, avem 0.9, 1.5. Oricum, grosul vânzărilor Dacia nu vine de la oameni ca noi care ne mai pricepem la mașini. Și sunt sigur că cei de la Dacia știu ce preferințe au clienții de au lansat acest motor.

  • someone, vineri, 18.11.2016 11:12

    e greu cand nu ai cuplu, dar cand il ai si la turatii inalte, e si mai greu. si eu zic ca e un motor neinspirat pentru masini de peste 4 m lungime. singurul sau avantaj e pretul. oare cum depasesti un tir pe drum national daca sant 2-3 persoane in masina?

  • @someone, vineri, 18.11.2016 11:25

    masina asta nu cred ca e facuta se depaseasca tir- uri, eventual pe dedesubt :)))))

  • Geo, vineri, 18.11.2016 11:28

    De remarcat in comparatie cu concurenta- portbagajul enorm, +50 litri fata de concurenta. La fel de nare ca un Volvo v40 si mai mare ca la un Ford Fiesta.

  • kalashnikov, vineri, 18.11.2016 11:28

    pe motoru asta cu 3 cilindrii daca implementau si tehnologia de dezactivare a 2 cilindrii erau tari, im cumparam si eu :))))))

  • gogu, vineri, 18.11.2016 12:55

    @ bogdan mirica test incomplet, nu ai spus nimic despre noile aeratoare :)

  • mircea, vineri, 18.11.2016 13:00

    @Razvan @Kap My bad, am pus masa brută în loc de masa netă în tabel :) Dar e utilă și valoarea asta. Atât poate trage de fapt 1.0 SCe în maxim, deci suntem în linie :)

  • Sam93, vineri, 18.11.2016 13:19

    @Someone Daca eu am reusit sa depasesc in siguranta tiruri pe drum national cu Matiz, cu 4 persoane si bagaje in masina, care are 52 de cai si 68 de Nm cuplu, sigur se poate si cu Sandero, are atinge suta cu vreo 3 secunde mai rapid. Vad chicoteli infantile de la multi comentatori. Motorul asta e okay. Dupa cum scria in articol, greutatea motorul este mai mica cu 20 de kg. Sandero este o masina foarte usoara. Cifrele de acceleratie sunt okay. Masinuta ar fi okay pentru mine. Locuiesc in Harghita. Nu avem autostrazi aici. Sunt drumuri de munte, cu curbe destul de stranse. Nu treci foarte des de 100 km/h. Pe genul asta de drumuri, motorizarea asta e acceptabila daca stii sa o exploatezi. Pe autostrazi in schimb... cred ca ar fi deranjant sa mergi in mod constant mai mult timp cu peste 4000 de rpm. Ar fi mult prea zgomotos si obositor. Portbagajul mare este un pare plus in clasa asta, pentru ca o gramada de masini din segment au portbagaje minuscule. Totul depinde de ce nevoi ai, pe ce drumuri circuli, si ce asteptari ai de la o masina. Daca vrei transport ieftin si fiabil, mai ales pe drumurile din Romania, Sandero este o optiune buna.

  • Andy, vineri, 18.11.2016 13:26

    Mirajul downsizing loveste din nou. Tot s-a facut comparatia cu Rio: Rio 1.2 84 cp: 0-100 km/h 13.4 sec, v. max 168 km/h, greutate 1.104 kg; Sandero 1.0 75 cp: 0-100 km/h 14.2 sec, v. max.158 km/h, greutate 969 kg; A, si consumul mixt e 5 l/100 km la Rio si 5.2 l/100 km la Sandero... Singurul avantaj al Daciei ramene pretul, in rest nici motorul nu pare prea modern...

  • wow, vineri, 18.11.2016 13:38

    La 7 mii sa primesti atatea dotari ? Faruri , stopuri LED....interesant. Evident din 9200 se scade 1.400 rabla si 800 euro oferta lor. Deci 2.200 euro . Asta inseamna ca iei masina asta cu 7 mii.

  • Scrooge, vineri, 18.11.2016 13:44

    @Sam93....ca fost posesor de Matiz pot sa spun ca ai reusit sa depasesti tiruri in conditii de siguranta cu Matizul incarcat ori in vise, ori pe vreo autostrada, ori in linie dreapta cu vizibilitate la vreo 2km fara a veni nimeni de pe contrasens. Mai usor ca macane, motorul e ok pt oras, dar de alergat cu masina incarcata in extraurban pen drumurile proaste din Romanica nu e ok.

  • @Moldovean, vineri, 18.11.2016 14:11

    cateaodata, la aglomeratia din ziua de astazi, o masina de 5 stele EURONCAP nu este deajuns pentru a-ti proteja familia - Dacia are 3 stele in 2016... aici cred ca nu e vorba de imagine, ci de adepti ai sloganului "we die like real man!"

  • Toma, vineri, 18.11.2016 14:15

    Mirica ,nimic, despre cite sticle de apa poti depozita in noul Sandero? Imi plac "inginerii romani"si "reteta romaneasca"! Unde ereau acestia si care erea aceasta reteta,pina la venirea Renault-ului?

  • Sam93@Scrooge, vineri, 18.11.2016 15:26

    Ca fost posesor de Matiz iti pot zice ca am facut depasirile alea. Nu stiu ce tiruri ai tu pe unde locuiesti, dar aici pe drumuri cu curbe, tirurile mai tare de 60-70 nu merg. Poate acolo la tine tirurile merg cu 120, nu stiu. La mine, nu am nici o problema in a depasi cu un Matiz un tir care merge cu 60 daca prind cateva sute de metri de drum drept. Matiz-ul are un motor pe benzina, de turatie. Trebuie sa stii sa-l exploatezi. Sa nu-ti fie frica sa-l duci la turatii mari. Masina trage decent intr-a 3-a dupa 3000 rpm.

  • Tarpanculogan, vineri, 18.11.2016 16:03

    țarpă. nu cunosc. LED :)) Nici atat.

  • nikqu, vineri, 18.11.2016 16:59

    Redactorii AUTO-MOTO-UND-SPORT considera faptul ca decent ar fi 10 kg la 1 CP. La acest Sandero ar fi indicat 100 CP. Chiar nu se poate construi ceva decent la Mioveni??? Am avut un Logan 0.9 Tce de 90 de CP - A FOST DEOSEBIT !!!

  • xxx, vineri, 18.11.2016 17:22

    Deci in 2-3 ani ar trebui sa apară si varianta turbo. O astept

  • Tembelus Rex, vineri, 18.11.2016 18:05

    .......sustin Dacia dar parca 1 litru si preturile alea him........ preferam masina in configuratia actuala dar cu motoarele aspirate de 1,4/ 1,6 de pe primul logan.....(nu ma luati ca sunt depasite si ca nu puteau sa actualizeze motorizarile conform euro 6......)

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.11.2016 18:44

    Nu vreau sa fiu rau. Motoarele sunt cat de cat ok. Dar ar trebuii sa faca ceva la nivelul calitatii interiorului...scaunele alea sunt de cea mai proasta calitate posibila. Bordul e un plastic ieftin total. Pacat....o masina noua 2016 indiferent de segment si clasa nu ar trebuii sa mai fie la un nivel atat de jos ca si calitate.

  • Costelini Paulescu, vineri, 18.11.2016 20:11

    Acest motor ar trebui sa fie si baza dar si varful de gama la Dacia. Cu suspensia aia depasita care se practica si la alti producatori care emit pretenti, nu prea ai ce sa faci, chiar daca masina are 200 de cai in loc de 75. Daca mai pun si silueta de caramida, nu prea ai sanse sa iei cu entuziasm virajele fiindca risti sa parasesti carosabilul. Scaunele alea sunt inferioare si celor din Matiz ( ca tot s-a vb de el mai sus ) .

  • Apul, sâmbătă, 19.11.2016 15:39

    Nu e ok deloc acest motor. E facut mai complex si mai complicat decat vechiul 1.2 de 73cp euro 6, care e mai puturos un pic decat cel euro 5 de 75cp. Si nici nu cred ca o sa fie la fel de fiabil ca 1.2. Am condus mult 1.2 de 75cp si stiu ce poate, sub 3000rpm e terminat, de multe ori trebuie sa retrogradezi in treapta 2-a daca urci un pic si vrei sa depasesti un tir, deoarece in treapta 3-a daca pleci de la 2500-3000rpm din spatele tirului esti terminat. Cand sunt singur in masina merge acceptabil, daca ii mai dau un 4-5000rpm e ok, insa daca il incarc e jale. Fiecare kg in plus il simt. La drum lung e groaznic, la 100km/h are 3000-3200rpm si suna in interior de zici ca-l tin in brate. Deci cu siguranta nu mi-as dori acest 1.0, care nici consum tare mic nu va avea. E foarte ok pentru deplasari prin oras, dar cam atat. Cuplul la 1.2 era foarte slab, nu prea trage motorul ala, acuma cu 10nm in minus va spun eu ca o sa fie groaznic pentru o masina de familie. Nu inteleg de ce nu pun si motorizarea noua 1.6 aspirat de pe megane, ar fi muuult mai ok, mai ales daca i-ar pune o cutie in 6 trepte. Ca e un motor simplu si nu cred ca ar fi mai scump decat 0.9tce. 0.9Tce e cam la limita. Pacat ca nu pun si ei motorizarea 1.6 aspirata si 1.2tce. Mai dai 500-1000euro in plus, insa merita pe deplin. Pana la urma confortul la drum lung in cea mai mare parte iti e asigurat de un motor normal/puternic si niste scaune decente. Poate faceti si un drive-test cu 0.9tce, ca n-am mai vazut de multa vreme si poate vedem ceva nou :) Deci mai sus nu am vorbit din cifre tehnice sau pareri, ci din experienta personala cu 1.2 16v pe care l-am condus mii de km pe dacia logan.

  • cornel, sâmbătă, 19.11.2016 15:44

    Nu este rau ca au pus motor de 1L. Si Skoda Octavia, VW Golf, Ford Focus, au motoare de 1L. (uitati-va pe configurator daca nu credeti). Este rau ca nu este turbo. Daca era turbo, avea si cuplul aproape dublu si la turatie injumatatita.

  • Ricardo, duminică, 20.11.2016 11:49

    Rampa, rampa, nu panta!!! Panta o cobori, nu o urci

  • Stefi, duminică, 20.11.2016 17:14

    Cine se intreaba cum depasesti un TIR cu motorizarea asta probabil nu stiu cum circula TIR-urile pe drumurile patriei. :) Daca, fiind la volanul unui Sandero/Logan cu motorizarea asta, crezi ca TIR-ul din fata ta te lasa sa-l depasesti mai bine renunti, sigur ai radar-ul in fata! :)

  • S, duminică, 20.11.2016 18:09

    De prinzi un Volvo FH16 de 750cp pe un drum care nu are multe portiuni drepte si intinse, nu ai nici o sansa sa-l depasesti cu pacaliciul asta :)))))))

  • what?, duminică, 20.11.2016 20:16

    Mai sa fie cat de mult poate tempera performantele si demarajul norma Euro unui motor. 14,2sec 0-100 ?????? Cu 75 CP si DOHC ???? Peugeot 309 cu 1.4 benzina 67CP facea 0-100 in 13,1 sec .Adica mai rapid cu o sec si putin. http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=5424 Apoi Daewoo Cielo 1.5 75CP OHC 0-100 in 12,5sec , cu vreo 2 sec mai rapid ca Sandero care-i mai usor dar are si dublu ax.

  • LauCalin, duminică, 20.11.2016 20:23

    @Apul: Dar oare o Fabia cu motor de 60 CP cum se descurca incarcata? Probabil ca ar trebui interzisa pentru ca e un pericol public. Foarte buna mentalitate intr-o tara fara autostrazi si unde zilnic mor 5-6 oameni in accidente rutiere. Cine nu e in stare sa depaseasca un TIR, poate ca ar fi mai bine sa mearga cu trenul si sa-si puna permisul in dulap si acolo sa-l lase. Apoi, este cat se poate de normal ce a facut Renault punand acest motor pe Logan, din moment ce grosul" vanzarilor in Ro il face/facea 1.2 75 CP. Era cat se poate de evident ca la motoarele slabe se vor face schimbari. Punand un motor mai mare, de 1.6 cum zici tu (wtf???), pretul crestea cu cel putin 500-600 de euro, adica cu aprox. 10% din pretul mediu al unui Logan (!), care e undeva pe la 9000.

  • zoro, duminică, 20.11.2016 20:45

    Hai lasati-on pisici cu prostioarele voastre. Eu am lucrat la o firma de transport 2 ani. Masina firmei era Peugeot Boxer MAXXI varianta de 3,5 tone cu motor 2.2 130CP . Cu ea incarcata la maxim ( in jur de 4-4,5 tone ) depaseam fara nici un fel de probleme orice obstacol mobil din fata care ma incetinea. Iar voi va vaitati ca nu puteti depasi cu o masina de nici macar o tona+incarcatura ? Tirul ala are incarcatura de cateva zeci de tone, poate avea si peste 1.000 de cai. In plus de asta ei in extraurban ruleaza cu tempomatul . 3.500 kg/ 130 CP = 26kg/ 1CP 989kg/ 75CP = 13kg/ 1 CP

  • Cl, luni, 21.11.2016 08:37

    Motorul 1.0 sce e gandit in primul rand pentru oras, nu pentru serpentine/depasit tiruri/autostrada (vezi etajarea treptelor mai scurta decat la vechiul 1.2). Nu te obliga nimeni sa cumperi motorul asta, exista alternativele 1.5 dci pentru drumuri lungi/autostrazi si 0.9 pentru drumuri mixte. Si apropo de 3 stele NCAP, verificati modalitatea de acordare a acestora. Loganul are doar 3 stele pentru ca ii lipsesc functii precum monitorizare unghi mort sau radar/sisteme de franare automata, etc. Un SH din Gemania cu sute de mii de km si stare tehnica precara (probabil dauna totala reparat de samsarii nostri) e mai sigur decat o masina noua? Nu cred ca motorul asta de 1.0 e cel mai slab motor cu care e echipata o masina noua in 2016, cu siguranta exista si la competitori astfel de motoare, de oras.

  • LauCalin, luni, 21.11.2016 09:17

    Corect! Peugeot 301 are motorul de baza care ofera prformante asemanatoare. Tipo si Rapid sunt simtitor mai scumpe. Deci pica. Si mai e chestie. E bine totusi ca s-a renuntat la 1.2, pentru ca nici ca fiabilitate nu era chiar un etalon. Nu putine erau cazurile in care o lua pe ulei pe la 80-90000 de km. Plus oscilatii ciudate la relanti, porniri greoaie la rece. Bine, nu trebuie genetalizat. Dar ideea este ca 0.9 TCE nu prea are problemele astea. Si sper ca aceasta "mostenire" sa fie transmisa si la motorasul de 1.0.

  • @CI, luni, 21.11.2016 11:53

    Ai incercat sa pari o idee mai inteligent verbal, dar ai spus niste grozavii incoerente. 0,9TCE este un motor mult mai anemic ca aspiratul de 75CP , ai turbo-lag la orice plecare de pe loc, iar la mers intins cu vreo 90 la ora motorul sta intr-o plaja de turatii acolo unde nu variaza cuplul de pe hartie ( la 2.250 rpm ) masina avand la acea viteza in jur de 3.100 rpm . Deci ca sa obtii performante trebuie sa-l turezi la fel ca pe un aspirat, doar ca in cazul unui turbo acolo in turatii isi pierde cuplul de pe hartie, deci si puterea facadu-l sa se simta precum un aspirta de 900 CMC adica ca un motor sub 75 CP. Daca mergi cu el subturat prin localitati cu gandul ca o sa faci consumuri bune, din nou ai turbo-lag + posibile probleme care pot survenii la turbina in timp. Daca vrei sa accelerezi brusc trebuie sa retrogradezi pt a iesii din ritmul subturat si ca masina sa intre iar in acea plaja de cuplu de pe hartie. Sunt possesor de Renault Clio acelasi motor si stiu ce vorbesc.

  • ironR, miercuri, 23.11.2016 10:20

    o masina de oras! in continuare Dacia pastreaza prostul obicei de a fi zgomotoasa la drum lung. Restul nici nu mai are sens sa discutam. @Automarket Daca la 100km/h are 3200rpm, la 130 cate rpm are? cum se aude? Nu inteleg cum de are scorul mai bun acest sandero decat ka+! La ford ati bifat ca este silentioaza, iar la dacia ca este zgomotoasa. Cred ca peste 50% din conducatorii auto prefera o antifonare buna vs o secunda in plus la timpul 0-100km/h, sau 50L in plus la portbagaj, sau orice altceva - pt mine e esentiala treaba asta, ca o masina sa fie cat mai bine insonorizata. Dupa 200km de mers fara oprire iti vajaie capul intr-o masina slab insonorizata. Inca o intrebare: tot la fel de prost se sta pe scaunul soferului, cu genunchii la gura?

  • Kirotractor, miercuri, 23.11.2016 17:15

    Sandero ramine o propunere onesta zic eu, chiar si cu motorasul asta nou 1.0 SCe care se dovedeste, culmea, ceva mai performant pe Dacii decit pe Twingo / Smart... unde impinge si nu trage - pe hartie cel putin. In echiparea Laureate pretul de 9.200 e deci identic cu al buburuzei Aygo, care-i o idee mai economica si vioaie, da-i aproape "cheala" (AC are, dar nu si turometru de ex.) Sa nu mai zic ca minuscula Toyota are doar doua usi si-un portbagaj simbolic. Swift-ul (8.900 cu discount pt. 4 usi) ramine deci unica alternativa credibila - are si el AC dar nu turometru +alte dotari prezente la Sandero, insa compenseaza prin motorul mai puternic (94 CP) si tinuta de drum superioara in cazul unor accese...semi-sportive.

  • kd, miercuri, 23.11.2016 18:26

    Eu am un corsa 1289 aspirat normal,85cp vreo 85cp cutie automata...ai fi tentata sa spui ca e submotorizata,dar nu e daca te joci cu ea intte 3 si 5000 ture..bine eu evit chestia asta deoarece consumul si costurile devin mari(mai bine iti iei un bmw cu motor de 3l..diesel)..pt costuri cit mai mici am pus gaz..ha ha ha costurile sint de bani de buzunar,DAR poti sa ceri ce vrei inafara vitezei ,demarajului sau a unei depasiri in siguranta..e cam ca vechile dacii 1300 daca le-ati prins..deci cred ca 75 cp pe o caroserie de 900kg e ok,ce-i peste ca greutate devine un vis cu fata morgana vis a vis de demaraj sau viteza,,fara sa bagi pedala in asfalt....ps corsa cred ca are 1.1t cu ac si cutie automata

  • Tudor, joi, 24.11.2016 00:52

    LauCalin ti-as fi dat 100 de like-uri la penultimul comentariu, dar din pacate nu pot. Cand ii vad pe unii cum se lauda cu liniute si depasiri de tiruri, ma apuca rasul si plansul in acelasi timp. Din cauza astora se moare pe sosele. Nu zice nimeni ca trebuie sa stai in fundul unui tir care merge cu 40-50 km/h, dar la viteze superioare nu e deloc umilitor sa stai in spatele lui, mai ales pe drumuri nationale si in localitate. Dar na, aroganta e mare, hai cu depasirea si viteza mare chiar prin localitate.... Macar de ar muri doar inconstientii, dar mor si oamenii care merg regulamentar.

  • tibi, joi, 24.11.2016 20:47

    La fel ,chiar motor mai slab au si polo ,fabia .La fel sunt submotorizate? Asta e,masina doar de oras.

  • xxx, miercuri, 30.11.2016 09:58

    Societatea la care lucrez a achiziționat un 2 Sandero cu acest motor. Am făcut cu ea un drum București-Sibiu (am cerut voie sa o utilizez pentru ca mașina mea de serviciu este un Sandero 0,9) și pot sa fac o comparație intre Sandero 1,2, Opel Corsa 1,2 XEL și mașina mea de serviciu 9(mașini cu care am făcut acest drum) Menționez ca sunt un șofer normal fără mari excese. Pot sa spun ca mașina se chinuie la fel ca la motorizarea de 1,2, dar consumul este un pic mai mic, Sandero 1,2 media 6,7 ; Sandero 1 media 6,4 (cu AC pornit). In schimb mi-a plăcut cum suna motorul în accelerație. Daca fac o comparație cu Corsa (vorbesc numai și numai despre motorizare), Sandero 1l pare o idee mai bun, dar este complicat sa pun în balanță greutatea mai mare (Corsa) cu Cx Sandero. 0,9 Sandero este cu mult peste toate, dar fiind un motor turbo, ma opresc aici. In concluzie: Eu nu as cumpăra pentru mine un Sandero 1/1,2 si Corsa 1.2

  • [email protected], joi, 01.12.2016 22:34

    Pe 9 dec. imi vine un LOGAN PRESTIGE CU MOTOR DE 0,9 cu turbina pe benzina,90 CP .Rog pe cineva care a mers cu 0,9 l sa-mi spuna sincer cum merge motorul si cum se comporta masina la drum ? MULTUMESC !

  • S, sâmbătă, 03.12.2016 10:58

    @xxx: Unde naiba ai condus tu 1.0sce, cand apare doar din ian-feb 2017, iar pentru drive-test nu sunt inca disponibile decat diesel si 0.9tce ! Si inca ai facut si Bucuresti-Sibiu... , iar pe mine la drive-test si pe altii ne-a lasat vreo 10-15minute...

  • xxx, luni, 05.12.2016 19:04

    @S m-am dus acum 20 min si am deschis capota, m-am uitat inca o data la talon este motor 999cm, 54kW, crede-ma ca nu sunt nebun.

  • xxx, marţi, 06.12.2016 12:00

    @[email protected] trebuie sa încerci tu sa conduci ca sa-ti faci o părere, fiecare are stilul personal de condus si cazurile de utilizare sunt diferite. Pot sa spun de Sandero 0,9 (mașină de serviciu deci nu mă preocupa in mod deosebit consumul), consum in București 6,5, autostrada la 110km/h 6,3, de la 130 pana la 140 sari la 7,5-8 toate acestea sunt numai cu șoferul, când este plina mai pui un 0,5l la consum pentru autostrada. Viteza maxima pe bord atinsa 170 (nu știu cat este in realitate), dar mașina este la limita cu ținuta de drum începând de pe la 140km/h Pot sa spun ca este OK, dar mi-as dori mai multa putere si cuplu. Nu pot sa-mi dau seama ce înseamnă atunci când ai o familie cu 2 copii si pleci pe Transfăgărășan.

  • Ascutitoare, vineri, 16.12.2016 15:18

    Masina a fost gandita pentru usor, cand i-a fost alocat acest motor. De aceeas, restul comentariilor sunt usor depasite....

  • Ascutitoare reload, vineri, 16.12.2016 15:19

    Usor a se citi oras

  • Vio, vineri, 23.12.2016 22:25

    Am carat o soba de teracota circa 60 de Km cu conserva mea de 1,2 si ma uit ca am paradit motorul la 12000 de Km.