Tehnologie

4.5

Instrumentarul de bord este complet digital și are o diagonală de 10.25 inch. Îl știm de la Tiguan, dar și de la Formentor. Grafica este specifică celor de la Cupra și este personalizabilă, în ceea ce privește informațiile pe care le afișează.

Tot o semnătură a mărcii spaniole, vitezometrul este gradat până la 300 de km/h.

Toate informațiile necesare pentru condus pot fi afișate chiar în câmpul vizual al celui de la volan, prin intermediul sistemului Head-up Display.

Display-ul central al sistemului multimedia are 12.9 inch. Este intuitiv, se mișcă fluid și nu are întârzieri notabile atunci când selectezi vreo funcție.

La baza ecranului regăsim, deja, celebrele zone tactile de la care modifici temperatura în habitaclu și volumul sistemului audio. Ele sunt iluminate pentru a fi mai vizibile pe timp de noapte, dar tot parcă simt lipsa unor butoane fizice pentru aceste funcții. Măcar oferite ca alternativă, pentru că în timpul condusului sunt mai ușor de folosit.

Dacă nu vrei să utilizezi sistemul multimedia al mașinii, nicio problemă. Conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este disponibilă fără fir.

Despre zona de încărcare prin inducție am vorbit deja, dar nu am menționat cele două porturi USB-C pe care le regăsești imediat deasupra ei.

  • glume, marţi, 05.11.2024 13:56

    chiar ne prefacem ca e normal ca masina asta sa coste aproape 60k euro?

  • parere, marţi, 05.11.2024 14:09

    51k pentru plasticul asta? In plus Seat se devalorizeaza f repede si nu este recunoscut (ca orice VAG) ca un monument de fiabilitate, ba din contra.

  • :))), marţi, 05.11.2024 17:45

    Inca o masina de 4.5 stele? :)))

  • Mihai, miercuri, 01.01.2025 17:45

    Cea mai tare chestie e asta: "Tot o semnătură a mărcii spaniole, vitezometrul este gradat până la 300 de km/h." De parca toate Cuprele, asa în general, prind 300 la oră. Sunt foarte niște VW cu design mai Batman, sa satisfacă generația care a copilărit la consola cu scaun de gamer. Prefer oricând o mașină cu design mai banal dar cu performante de top decât una cu briz-briz-uri de bestie cu motor care se pârțâie în rand cu gloata. O sa le propun celor de la Dacia ca începând cu generațiile următoare sa gradeze vitezometrele pana la 400km/h. Ca semnatura de marca. Why not?