Interior
Odată cu lansarea noii generații C3, implicit și a lui e-C3, Citroen a mizat pe o nouă filosofie: adică C-Zen Lounge. Practic, este o reinventare a instrumentarului de bord tradițional prin introducerea unui head-up display. Știu, probabil o să ziceți că nu e mare lucru. Avem head-up display de multă vreme.
Însă, nu este un head-up display clasic, care să se proiecteze pe parbrizul mașinii. Deasupra volanului, între partea superioară a panoului de bord și partea inferioară a parbrizului, există o secțiune neagră lucioasă. Exact pe secțiunea respectivă șoferul va vedea toate informațiile. Prin urmare, nu mai există o duplicare a informațiilor.
Noul volan al producătorului francez este compact, prin urmare mult mai ușor de manevrat. În echiparea de bază You primești un suport de telefon, numit „My Citroen Play with Smartphone Station”. Această opțiune vine cu o aplicație dedicată, pentru acces la radio, navigație sau apeluri. Este aceeași soluție pentru care optează și Dacia pe versiunile sale entry-level. Iarăși o influență simțitoare din partea constructorului român. Cei care optează pentru echiparea de top Max, vor avea parte de un sistem multimedia, cu un ecran de 10.25 inch.
Când vine vorba de materiale, trebuie să ne gândim că e-C3 este printre cele mai ieftine mașini noi pe care le poți cumpăra. Astfel, interiorul este predominat de materiale tari. Dacă în partea de sus poți să treci cu vederea, fiind un plastic plin care nu se simte rău la atingere, atunci când cobori lucrurile se schimbă. În partea inferioară a bordului și în zona buzunarelor de uși, plasticul este destul de neprietenos. Din nou, nimic ieșit din comun pentru această zonă de preț.
În spate, pot să spun că am avut loc destul, dacă luăm în calcul segmentul din care face parte mașina si faptul că am 1.85 metri. Datorită poziționării bateriei, versiunea electrică nu a avut de suferit la capitolul volum al portbagajului. Atât electricul, cât și termicul au același volum de 310 litri. Mai mult, pe echiparea Max, bancheta spate se rabatează 60/40, pentru și mai mult spirit practic.
Zic să aruncăm o privire și la rivalii lui e-C3. Dacia Spring are un volum al portbagajului de 308 litri, în timp ce fratele din grupul PSA, Peugeot e-208 stă puțin mai bine, cu 342 de litri. Renault 5 E-Tech oferă un volum de 326 de litri, în timp ce italianul 500e are cel mai mic volum, adică 185 de litri.
Aualeu, 120 Nm. Pai nu accelerau electrocaZnicele de-ti scranteau gatzii? :)) Acum nici atat nu mai primesc electrosuckerii. Peste 10 secunde pana la suta! :)) Dai 25000 pe un Shpring fara confort care te duce iarna 200 de km cu emotii si in frig. Kakaia tiehnika!! :))))) Acum daca e sa discutam serios, cine totusi se incumeta la un utilaj de genu', mai bine un Pejo 208 sau Resho Zoe. Parerea mea...