Design

4.5

Previzibil. Astfel ar putea fi definit designul lui XT4, dacă luați în considerare și sigla de pe grila frontală. Modelul american arată fix cum și-ar imagina orice copil un SUV Cadillac. Avem sigla producătorului american și grila tradițională în partea frontală, farurile cu luminile de rulare pe timp de zi pe laterale și formele dominate de linii drepte și unghiuri ascuțite.

Doar zona din spate pare să iasă subtil din tipar. Aici avem blocuri optice de-a dreptul uriașe care se întind de la spoilerul din continuarea acoperișului până la mijlocul hayon-ului. Acestea sunt și transparente și dau, cumva, impresia de mașină high-tech lui XT4.

Per total, nu am atras atât de multe priviri prin oraș cu modelul american pe cât m-aș fi așteptat, deși este, fără îndoială, o apariție exotică pe străzile Bucureștiului, comparativ cu miile de BMW X1, GLB sau Q3 pe care le vedem zilnic.

  • Trilulilu, joi, 21.12.2023 06:34

    La americano s-o vinde, dar în europa slabe șanse.

  • Deleagu, joi, 21.12.2023 14:29

    Pai orice masina americana (inafara de pick-up-uri) se vinde bine in europa... asta ce ar avea sa nu se vinda?

  • pipo, vineri, 22.12.2023 13:59

    Nu e deloc un consum ridicat pt un benzinar de 2 l pe un suv asa greu și cu tracțiune integrala. Din 300 km ati facut doar 35 pe național, cât ar fi trebuit sa consume ? Mie îmi pare chiar foarte realist consumul anunțat de producător, ceea ce e o raritate în ziua de astăzi și de apreciat. Europenii mai sus menționați mint cu nerușinare în privința consumului. Bine..., mint la noi , ca la americani nu au curajul sa facă asta. Dacă faceliftul nu ridica pretul, atunci modelul asta chiar nu suna rau .

  • bica, joi, 04.01.2024 18:30

    Daca avea si ceva nuanta de hybrid in ea ca sa consume mai putin, era buna, asa e prea scumpa ptr ce ofera..