Design

4.0

Spre deosebire de BMW Seria 8 Gran Coupe, despre care vă povesteam acum ceva timp, noul X7 nu poate fi confundat pe stradă cu vechiul model.

Dacă prima versiune a fost criticată pentru grila prea mare și farurile prea înguste, faceliftul va pune și mai mult gaz pe foc în această dispută. Da, noul X7 urmează noul Seria 7 în adoptarea noului trend din industrie, care, aparent, „cere” ca mașinile să aibă blocuri optice din două segmente.

Pe X7 avem aceeași rețetă ca pe i7, cu luminile de rulare pe timp de zi poziționate aproape deasupra barei frontale și blocul optic pentru luminile de rulare pe timp de noapte ceva mai jos. Grila a fost și ea schimbată și este acum ceva mai pătrățoasă. Modelele M Sport au și ele o bară frontală cu mai multe nervuri, mai agresivă.

Zona din spate nu a fost schimbată prea mult, stopurile câștigând câteva elemente noi, subtile, însă cam atât.

Cert este că un X7 va atrage atenția, fie și doar grație dimensiunilor sale generoase. Adaugă un set de jante negre de 22 de inch și o culoare specială la exterior și nu ai cum să nu fii observat.

  • ds, vineri, 15.09.2023 10:31

    Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))

  • Cosmin, vineri, 15.09.2023 13:13

    Mi-e nu-mi place deloc designul nou, îl preferam pe cel anterior. Dar îmi place că articolul este foarte corect și obiectiv!

  • :-))), vineri, 15.09.2023 16:51

    O Fatza pe care doar o Mama o poate iubi

  • ^^^^, vineri, 15.09.2023 21:54

    manole taica, struguri-s acri. Tu ai impresia ca aia care isi iau masina asta se uita la consum cum te uiti tu la Loganul sh unu cinci decei, cum te uiti tu? Ha ha ha, naivule. Ia autobuzul.

  • manole-fasole, vineri, 15.09.2023 22:05

    @bula cu accente grave: nu era vorba de struguri, dar daca pana acolo ai putut, esti ok. chiar foarte ok. continua sa scrii ca nu faci rau nimanui.

  • Mircea Badea, sâmbătă, 16.09.2023 03:33

    asa hidosenie...

  • Banditos, sâmbătă, 16.09.2023 15:53

    Genul de masina pe care o vezi pe strazile londoneze la volanul careia il identificam pe soferul cu ascendenta coloniala devenit britanic acum cel mult ...o generatie

  • Andrei, sâmbătă, 16.09.2023 19:09

    Cum ati dat 5 stele tinutei de drum e de neinteles. Cu toata directia integrala inertia e brutala pe viraje. Pana si X5 cu aceeasi directie, suspensie si 500kg in minus e mai slab ca o compacta mai acatarii pe viraje.

  • Andrei, duminică, 17.09.2023 16:25

    @Vali Corect. Si noi avem o mașină de familie și exista opțiuni mult mai practice și la preturi mult mai bune. E drept, cam dispar opțiunile astea. La banii ăștia sunt convins ca viitorul Volvo EM90 va fi o mașină mult mai bună. Iar dacă vrei musai un SUV mare, ICE, puternic, exista Range Rover - mult mai elegant decât BMW.

  • Gabriel.Nica, duminică, 17.09.2023 21:03

    @Andrei da, e logic sa compari un SUV de segment F cu o compacta, nu? (sunt IRONIC) Notele se dau in functie de rivali si segment. Nu compari un X7 cu un Type R, ci cu restul masinilor din segment si tii cont de dimensiunile masinii atunci cand o conduci si notezi. Nu ti se pare logic? Ca nu compari X7 cu toata industria auto. Si atunci, da, ai 5/5 la tinuta de drum, IN CONDITIILE DATE.

  • Andrei, duminică, 17.09.2023 22:07

    Si atunci de ce puneti 5 stele unui interior vizibil mai slab decat al noului Range Rover? Foarte ciudata notarea si fara sens.