BMW X6

X6 M50d 400 CP Aut8 xDrive

Tehnologie

5.0

BMW oferă pentru noul X6 un pachet tehnologic extrem de atractiv. Imediat ce urci la volan vei descoperi un instrumentar digital de bord extrem de generos care poate fi "citit și înțeles" cu ușurință. Poate fi personalizat, însă nivelul de intervenție a utilizatorului nu este unul atât de ridicat ca în cazul celui folosit de Audi. Există o serie de teme predefinite care modifică instrumentarul de bord în funcție de modul de rulare ales.

După ce vei ridica privirea din instrumenatul de bord, vei descoperi unul dintre cele mai mari sisteme Head-up Display color de pe piață.

În partea centrală a bordului se află un ecran tactil care integrează cea mai nouă versiune a sistemului de operare BMW. Nemții au pregătit un serviciu ușor de folosit și meniuri asemănătoare cu cele ale telefoanelor mobile. Utilizatorii vor putea personaliza mai multe "ecrane" cu aplicațiile sau informațiile pe care le accesează cel mai des. Sistemul de infotainment va putea fi controlat prin atingerea ecranului, prin utilizarea controller-ului rotativ amplasat pe tunelul median, prin gesturi (doar anumite funcții) și, bineînțeles, cu ajutorul noului asistent virtual inteligent.

Pentru moment, BMW oferă pe X6 și serviciul Apple Carplay, însă în viitor nemții vor introduce și Android Auto. Anunțul a fost deja făcut în cadrul Consumer Electronics Show 2020.

Pe lista tehnologiilor moderne trebuie să trecem și cheia inteligentă cu ecran tactil. Cu ajutorul acesteia, clienții vor avea acces la o serie de informații referitoare la autonomia rămasă, vor putea verifica sistemul de închidere centralizată și vor putea porni sistemul de încălzire.

De asemenea, BMW oferă pe noul X6 și farurile cu laser (parte a pachetului Innovation), dar și un sistem audio semnat de Harman Kardon (opțional pentru 500 de euro).

Așa cum este normal, pe lista tehnologiilor trecem și pachetul de sisteme de siguranță (le-am detaliat în dreptul capitolului dedicat) și asistență care transformă X6 într-un vehicul semi-autonom în anumite situații de trafic.

  • skoda, vineri, 31.01.2020 12:00

    O masina foarte frumoas si luxoasa ! Exteriorul, forma de SUV-coupe si stopurile imi plac la nebunie. Interiorul este foarte luxos si misterios, mai intunecat. Portbagajul este destul de mare, dar grila aia in forma de rinichi la niciun BMW nu o pot suporta pentru ca strica toata masina. Pretul este unul foarte mare totusi adica 116.000 de euro masina asta? A innebubunit BMW cu preturile, dar masina este aproape la fel de frumoasa ca noua Skoda Octavia 4. Masina asta BMW pare foarte aerodinamica si este foarte rapida si are o acceleratie extraordinara si este si foarte mare. Cred ca isi merita cele 4.7 stele.

  • skoda, vineri, 31.01.2020 12:07

    Porsche Cayenne Coupe este doar putin mai scump si este si mai rapid si are o acceleratie si mai buna. 3.9 pentru 0-100 si 286 km/h viteza maxima Cayenne versus 5.2 pentru 0-100 si 250 km/h viteza maxima BMW. Deci Cayenne-ul este mai bun pentru ca este la fel de luxos dar este mai rapid.

  • Tatraurs, vineri, 31.01.2020 14:44

    Si? Polueaza mai putin ca un Suzuki Jimnyde 1.5 aspirat si 1200kg care din 2021 are interzis in Europa? Stiu,media masinilor vandute,blabla,eu nu pun botul la vrajeala asta.A,10.9 media de consum :)) daca n.as fi condus si eu masin din toate categoriile incluaiv x5 as fi crezut,condus normal nu mers dupa mort cu a 8-a la 50. astept sa se interzica dieselurile in europa si cu ocazia asta o sa dispara si suvurile,sa ii vad eu p'aia care conduc suv de 2.5 tone pe benzina in oras si sa ii intreb daca tot mediu 10,9il au :)) sau asta e media in stare erecta la posesorii de suvuri pt oras

  • VJ, vineri, 31.01.2020 15:12

    Slab! Audi SQ8 avand un motor mai mic cu 0,4 litri ofera 435 CP si 900 Nm. Audi Power! :)))

  • VJ, vineri, 31.01.2020 15:15

    Pfhaiii... m-am grabit, M50i are 4.4 litri nu asta. My bad!

  • cifre, vineri, 31.01.2020 15:39

    Test care vrea parca sa il scuze ca nu e electric.Curios si cita uree a baut, poate mai putin ca misanii lu guru bivolaru. :) Am fi insa circotasi sa strimbam din nas la asa masina chiar inutila in esenta. Care e pere vs mere incomparabila ca suv diesel cu Cayene Coupe doar benzinar. Dar cu 4 turbine cred ca trebuie sa te imprietenesti cu 4 mecanici nu doar cu 1-2.

  • cifre, vineri, 31.01.2020 15:55

    Sa nu uit, cam multe teste cu bombe-uzine-rachete si ultimul de fapt singurul cu noul Duster e de acum doi ani.. si e cu diesel. Ma gindesc doar sa nu o suparati pe Greta ca va toarna la ONU.

  • VJ, vineri, 31.01.2020 16:15

    @cifre Nu inteleg de ce conteaza cata uree a baut, conteaza ca in ziua de azi se pot face motoare diesel in asa fel incat sa fie cat mai putin poluante. La o electrica te intereseaza cat curent "mananca", sau numai in cazul diesel te intereseaza cata uree bea??

  • Joe, vineri, 31.01.2020 16:34

    4 turbine in 2020? slab, speram ca pana in acest an sa ajungem cel putin la 10 turbine, mai ales ca a crescut si "rinichiul" pe bot... dezamagit.

  • cifre, vineri, 31.01.2020 17:04

    VJ- fiindca si ureea costa ceva. Ok targetatii de X6 nu se uita la asta dar e una din datele lipsa interesante daca am cistiga la loto. Nu mai incep sa numar altele ca decibeli metri franari timpi reprize raza viraj etc ca ne apuca noaptea. Sau garda la sol da imi pare obligatoriu de comunicat dar mi-e o lene de ma doare sa o zic eu.

  • dany, vineri, 31.01.2020 20:53

    ok, am mai scris asta in trecut, excludem discutia despre hibrizi sau electrice si ne axam pe benzina vs diesel... dai 100 000 euro pe o masina de zi cu zi si iei varianta tractor?! asta când puteai opta pt un V8 benzina? a, consuma 20 litri la suta? pai cei care dau 20 mii nu se plang de consum de 6-8... esti castigat pt ca proportional V8-ul tau ar trebui sa consume 30-40, nu?! detn o masina diesel si am detinut otto, dieselul e pt saraci/ zgarciti si pt tractat rulote/remorci... daca ai dat pe masina 30-40 mii inseamna ca nu esti interesat de astfel de discutii superficiale...

  • ACE - Craiova, sâmbătă, 01.02.2020 07:52

    Daca tot ne promite BMW o viata din ce in ce mai buna, de ce nu, un model X6 electric, cu baterie de 120 kWh, asa cum va monta TESLA, peste 2-3 luni, pe Model S si Model X?! Cred ca ar iesi o masina electrica INTERESANTA, cu o autonomie de minimum 500 km WLTP, langa ea putand sa-ti bei linistit cafeaua, ascultand muzica buna, fara noxe si fara a-i deranja pe altii, la orice ora....

  • Andrei, sâmbătă, 01.02.2020 14:59

    Vulgar, complicat inutil cu 7 moduri de conducere (wtf?), 4 turbine si cu sunet fals in difuzoare. Daca tot vrei cuplu de vapor iei un SQ8, daca vrei sunet si materiale luxoase iei un Cayenne Coupe pe benzina. Ambele mai rapide Masina asta, dincolo de motorizare este de prost gust.

  • skoda, sâmbătă, 01.02.2020 17:12

    @andrei si de cocalari.

  • adi_10, luni, 03.02.2020 10:54

    consum de 10% mixt??? opriti-va, va faceti de ras. nu exista motor de 3.0 peste 400 de cai care sa consume MIXT sub 15%...si sunt finut cand zic 15%. in rest, masina la interior este f frumoasa, la exterior e pe principiul BMW = Ba Ma Vezi?..adica de prost gust

  • adi, marţi, 04.02.2020 15:22

    Vedeti ca prim poza din articol creaza dizonanta. Un BMW X se parcheaza pe minim 2 locuri de parcare la mall

  • Spill, sâmbătă, 15.02.2020 17:43

    E o uzina si e ceva special asta e lesne de inteles , dar ca design nu se apropie macar cu x6 le 2019 dpmdv. In plus DOAMNE cat de urate pot arat niste jante subdimensionate si negre fara nici un farmec pe masina asta. Daca iti iei asa ceva pai pune ti niste 355 /40/20-22 sau ceva de genul pe spate ca doar un x6 arata cu adevarat impunator .

  • Sorin, joi, 05.03.2020 10:23

    Sincer, arata din lateral si spate groaznic...