BMW X6

3.0 Diesel Turbo (M50d) 381CP 4x4 Aut8

Design

4.0

Designul a fost cea mai mare controversă a modelului X6. Considerat prea vulgar atunci când a debutat pe piaţă, această formă a avut totuşi un succes imens devenind instant un automobil de statut. A doua generaţie a înmuiat un pic liniile, tot ansamblul pare mai serios, dar silueta generală a fost păstrată. În trafic, nu îţi dai seama imediat că ai în faţă noua generaţie doar dacă cunoşti exact acest model. BMW şi-a creat toate premisele să continue succesul primei generaţii de X6 cu nou model mai matur şi mai bun din toate punctele de vedere. Inclusiv al designului. 

  • @Dragos, luni, 09.02.2015 12:41

    O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP

  • Vasilica, luni, 09.02.2015 12:50

    Masina e ok nu contest si nu cred ca are un rival pe masura. Dar pentru romanica e ca nuca'n perete, e aiurea sa te plimbi cu ea prin mocirle si gropi de iti rup sasiu plus ca nu ai unde sa asterni acei 380cp ar insemna sa stai cu picioru pe frana. Parerea mea!

  • Andi, luni, 09.02.2015 13:13

    Chiar daca stiu ca nu prea conteaza consumul la nivelul asta de pret (probabil doar daca trece de 20l/100km) dar totusi diferenta dintre real si imaginar, pardon - declarat, nu este un pic cam mult diferita ... :) Mai bine un X6M, macar ala stii din start ca te fura la consum! :)

  • mda, luni, 09.02.2015 13:21

    astia de la BMW pt un X6 3.0 au preturi de Ferrari si Lamborghini

  • arogantul, marţi, 10.02.2015 18:16

    X6 nu este un SUV , este un SAV, sports activity vehicle

  • mihai, duminică, 15.02.2015 16:57

    De ce toate aceste masini(BMW,Audi, Volkswagen) consuma pe hartie 5-6-7% si in realitate dublu?Si cu toate astea primesc aproape 5 stele la consum.Recunosc,in realitate nu m-am interesat sa vad daca chiar exista aceasta problema,desi am cateva exemple(un prieten cu Golf 6 2.0 TDI care nu reuseste sa scoata consum sub 6.8-7% chiar daca masina a fost prezentata cu un consum total diferit la lansare),insa ma uit pe internet la teste de consum si de fiecare data consumul la aceste masini nu era lafel ca cel "de pe hartie" ci mai mare cu 2-3 litri/100km.Si uite asa apar pe strada astfel de reboot-uri ca ciupercile,pentru ca un om "mai slab de ingeri" cand isi cumpara o masina,se uita doar pe site-ul producatorului la consum si zice "-De ce sa-mi iau Citroen sau Ford(sau orice altceva),cand pot sa imi iau Volkswagen si consuma doar 3% ca asa mi-a zis tanti la reprezebtanta,plus ca asa are toti smecherii"