Design
BMW X5 are deja patru ani de la debutul pe piață, deci nu mai e un model fresh. Dar încă nu arată îmbătrânit și atrage priviri fără probleme cu al său Alb Mineral metalizat, o opțiune de 1.015 euro cu TVA inclus.
Varianta hibridă plug-in a lui X5 este ușor de remarcat dacă știi unde să te uiți. Grila frontală are accente albastre, aripa de pe partea șoferului are un capac unde vine mufa de încărcare de la priză, iar siglele eDrive prezente pe ici, pe colo, îți subliniază faptul că nu este un X5 obișnuit.
În rest, acest X5, așa mare cum este el la cei 4.88 metri lungime și 1.93 metri lățime, se integrează fără probleme în traficul de la noi și nu reprezintă o apariție neplăcută pe drumurile publice. Nu-i o regină a frumuseții, titlu greu de atins pentru un SUV, dar nu te faci de rușine cu el nici la câțiva ani de la debutul pe piață.
10% in Bucuresti mi se pare extraordinar pentru o astfel de masina. Un Logan 1.4 consuma tot atat. Deci, se pare ca diesel nu mai merita nici pe SUV-uri.