BMW X3

Tehnologie

5.0

Cum era de așteptat, BMW a transplantat pe X3 cele mai noi tehnologii folosite pe Seria 5 și Seria 7. Așa se face că în habitaclul care nu s-a schimbat foarte mult descoperi o mulțime de funcții noi. În spatele volanului apare un instrumentar de bord semi-digital, o soluție pe care o prefer în schimbul celor digitalizate complet, cum se întâmplă la Audi și Range Rover. Este mult mai ușor de folosit, chiar dacă nu este atât de complex.

Complex rămâne însă ecranul central, amplasat în mijlocul planșei de bord, care are o dimensiune de 10 inch și vine acum și cu o funcție tactilă. Rămâne însă operabil și cu ajutorul butoanelor de pe consola centrală.

Noua interfață oferă un acces extrem de facil și intuitiv la informații din trafic, despre vreme sau despre cele mai importante știri ale momentului. Practic, am putut să fac revista presei românești din mașină. Există, așadar, conexiune la internet și posibilitatea de a-i conecta și pe ceilalți pasageri.

A devenit un gest reflex să încerci să ajustezi volumul prin mișcarea mâinilor atunci când te afli într-un BMW de nouă generație. Din fericire, și noul X3 beneficiază de recunoașterea gesturilor. Așa că poți ajusta volumul sau poți schimba melodia și postul de radio prin gesturi. Dacă nu te mulțumește sistemul audio standard, poți alege unul furnizat de Harman Kardon, cu o fidelitate foarte bună, dar și cu un preț pe măsură (1100 de euro).

Lista dotărilor de confort mai include scaune încălzite, volan încălzit, scaune față reglabile electric, climatizare automată, faruri full LED, iluminare inteligentă pe timp de noapte și sistem de parfumare a habitaclului. Interiorul poate fi destul de colorat mulțumită iluminării ambientale cu LED, iar șoferul se poate bucura de unul dintre cele mai mari și mai lizibile sisteme Head-Up Display.

  • Gabi, vineri, 22.12.2017 13:06

    "BMW a construit de-a lungul istoriei oale" sau e vorba de "istoriei sale" ?

  • Beeembeu, vineri, 22.12.2017 13:35

    Urata cu spume. Aceleasi masini cu design de autobuz specific marcii bavareze.

  • mircea, vineri, 22.12.2017 14:30

    @Gabi Pare ciudat, dar e chiar "oale". Vezi aici: http://www.automarket.ro/brands/bmw/sunetul-de-dincolo-de-motoare/

  • dany, vineri, 22.12.2017 23:54

    este una din putinele masini BMW care imi plac ca design... iar exemplarul din poze este foarte bine finisat si dotat, totul pare ca se imbina armonios... insa 75 mii euro pe asa ceva? au innebunit cu totii, in anii de inceput 90 o masina cu motor de 2 litri costa 20-30 mii marci... cu tot cu inflatie si tehnologiile astea pe care le invoca unii nu se ajunge la semenea ”scor” decat daca ne gândim la gurile hulpave ale producatorilor... PS mie mi-a placut intotdeauna ideea de masina de teren, chiar si SUV, dar nu mi-as lua asa ceva decat ca a 2-a sau a 3-a masina... am fost azi la spalatorie si erau acolo parcate un X3 (vechea generatie) si un 5-series (generatia Bangle)... erau atat de joase scaunele in 5-arul ala incat ma gândeam cat de stabila si placuta de condus trebuie sa fie masina aia pe viraje... si sa renunti la asa ceva pt un SUV cu care mergi doar pe sosea avand decat avantajul ca il urci pe bordura si vezi traficul pe deasupra?! ”au innebunit salcamii...” :)))

  • ACE - Craiova, duminică, 24.12.2017 10:18

    Toate bune si frumoase, BMW ofera acest model premium cu tot ceea ce-ti doresti...Insa ceea ce TE INGROZESTE, ESTE PRETUL.....Cu cca. 28-30.000 Euro in care includem si discounturile cu RABLA sau de la dealer, ai putea cumpara doua masini 4x4, cu garda la sol asemanatoare (cca. 20 cm) este drept, cu volumul portbagajului de 400 litri respectiv 506 litri si bine echipate: FORD Kuga si MAZDA CX-5.....Le-am testat pe ambele si - avand in vedere contextul actual - cand in 2-3 ani apar electricele cu autonomie de 500-600 km cu care te deplasezi la un cost mediu de cca. 5 ORI MAI IEFTIN decat pe diesel/benzina iar masinile termice vor intra treptat-treptat IN ISTORIE...sincer NU AS ARUNCA PE GEAM 40.000 Euro - diferenta dintre X3 si cele doua modele mentionate de mine .....

  • wolteanoo, vineri, 05.01.2018 14:38

    Pretul este de-a dreptul obscen, dar vorba aceea: de vina e cine da, nu cine cere.

  • pretul corect, vineri, 05.01.2018 21:41

    Daca pretul este o problema, ar trebui sa tineti cont ca veti obtine minim. 10-15% discount (la un moment dat dadeau chiar TVAul ). Iar daca veti renunta la sistemul audio de top, trapa si inca 2-3 bliz blizuri de genul cititoare de semne, detectarea schimbare banda, pauza de cafea si alte gadgeturi fara folos , aveti sanse sa o luati pe la 52-55,000 euro. Adica la pretul unui XC 60:)))))

  • kid, marţi, 09.01.2018 16:43

    75.000 un X3 ???? doamne fereste! Abia astept preturile la X9

  • adi, joi, 26.04.2018 16:28

    Imi place foarte mult masina...mai ales motorul, puternic dar in acelasi timp economic.lumea incet incet incepe sa se sature de motoarele alea nesimtite de 3.0 si o gramada de cai dar care consuma 18 -20% in oras