BMW X1 facelift

BMW X1 xDrive25i 231 CP Aut8 4x4 M Sport

Calitate / Pret

3.5

Pe piața din România, cel mai accesibil BMW X1 facelift pornește de la 32.500 de euro în varianta sDrive18i. Cel mai accesibil diesel este cu 200 de euro mai scump și vine în versiunea sDrive16d.

Varianta X1 xDrive25i, cea testată de noi, are un preț de pornire de 44.800 de euro, însă pentru echiparea M Sport vei mai avea de adăugat încă 5.000 de euro.

Audi Q3 45 TFSI quattro în varianta de bază pornește de la 45.200 de euro, în timp ce versiunea standard a lui GLA 250 4Matic are un preț de pornire de 41.000 de euro. Neamțul din Stuttgart are și ceva resurse în minus, dar se află și la final de carieră, o nouă generație urmând să fie disponibilă din 2020. În cazul lui XC40, motorizarea T5 AWD nu este disponibilă pe echiparea de bază, motiv pentru care vei fi nevoit să începi cu nivelul de echipare Momentum. Astfel, SUV-ul compact al producătorului suedez va avea un preț de pornire de 44.600 de euro, deci oricum ceva mai jos decât în cazul lui X1.

Jaguar E-Pace în varianta P250 AWD pornește de la 43.200 de euro, în timp ce Range Rover Evoque este cel mai scump rival: preț de pornire pentru varianta P250 AWD de 47.600 de euro.

Altfel spus, X1 xDrive25i are un preț apropiat de cel al rivalilor, singurele modele care ies cu adevărat din tipare (în sus) fiind Mercedes-Benz GLA și Range Rover Evoque.

  • Andrei, marţi, 08.10.2019 17:18

    L-am condus, destul de mult. Nu merita, nu este un BMW adevarat. Nu se conduce ca unul (este o tractiune fata in conditii normale), suspensia standard este foarte rigida, incomptibila cu segmentul premium, iar cea sport este ridicol de rigida. Directia nu se ridica la nivelul uneia cu tractiune spate.Masina este destul de grea si se simte in inertie si acceleratie. Sunetul produs de motor este dezamagitor, iar bordul e deja invechit. Altfel e spatios pentru ca are motor transversal si se poate configura foarte bine. Prefer oricand un Tiguan.