BMW Seria 7 facelift

BMW Seria 7 745e 394 CP Aut8

Tehnologie

4.5

Vă spuneam la început că BMW a introdus pe Seria 7 cele mai noi tehnologii pe care laboratoarele de cercetare din Munchen le-au dezvoltat în ultimii ani: de la noul instrumentar de bord complet digital, la sistemul de infotainment modern cu teme și ecrane care pot fi personalizate, de la sistemele de siguranță și asistare și până la tehnologia care controlează sistemul plug-in hybrid. La fel ca în cazul lui Seria 8, noul sistem de operare necesită ceva mai mult timp de adaptare. 

BMW Seria 7 facelift va fi disponibil standard cu o cheie inteligentă cu ecran tactil cu ajutorul căreia vei putea verifica statusul mașinii și vei putea opera diverse acțiuni.

Sistemul de infotainment a primit o componentă specială gândită să-i ajute pe ocupanți pe parcursul drumurilor lungi. Există două programe gândite pentru starea fizică și psihică a șoferului. Acestea se numesc Vitalize și Relax. În funcție de alegerea făcută, sistemul controlează sistemul de climatizare, masajul din scaune, lumina ambientală și piesele redate cu ajutorul sistemului audio. Fiecare dintre aceste programe durează 3 minute.

Tot pentru atmosfera interioară, BMW a pregătit și Experience Modes, un software cu trei programe: Executive, Expressive și Wellbeing. Și în acest caz, sistemul controlează pentru un timp nedeterminat luminile ambinetale, sistemul de climatizare și funcțiile de masaj/încălzire în scaune.

Pentru cei cu un simț olfactiv sensibil, BMW a pregătit un sistem capabil să livreze arome prin intermediul climatizării, în timp ce melomanii se vor putea delecta cu piesele favorite livrate de sistemul Bowers & Wilkins Diamond (4.800 de euro). 

BMW Seria 7 va fi echipat cu noul asistent digital pe care îl poți chema în ajutor rostind cuvintele "Hey, BMW", dar și cu un pachet îmbunătățit pentru control prin gesturi. Pentru ultima tehnologie amintită mai sus îți dau un singur sfat: dacă ești genul de om căruia îi place să gesticuleze atunci când poartă o conversație, încearcă să-ți controlezi aceste "ieșiri" dacă nu vrei să schimbi postul de radio sau să închizi apelul telefonic. 

De asemenea, BMW propune un Head-up Display color, dar și un asistent la parcare ce poate fi comandat cu funcția Reversing Assistant. Acesta poate controla mașina cu spatele pe o distanță de până la 50 de metri pe aceeași traiectorie pe care a fost condusă înainte.

  • adi_10, marţi, 23.07.2019 10:27

    la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.

  • LEXMARK, marţi, 23.07.2019 11:06

    Mult succes baieti! Anul acesta poate aveti bafta sa vindeti 5, doua din tara si 2,5-3 de afara "putin rulate de la reprezentanta"...

  • dan_grc, marţi, 23.07.2019 11:44

    Ehei, pe olx sunt deja cateva la vanzare, gen 109.999 euro negociabil, deci o lasa sigur la 109.000, o sa sun sa vad daca mai lasa ceva.

  • adi_10, marţi, 23.07.2019 12:34

    @Lexmark - la cate dislike-uri avem e clara treaba. sunt ceva cocalari si pe site-ul asta:)))

  • hazard, marţi, 23.07.2019 12:50

    Grila aia e prea mica. Astept urmatoarea varianta, cand grila va cuprinde si farurile. Si apoi ma plimb cu ea pe plaja , ha! Cocaleeeroo, cocaleeeee--eeero!

  • @hazard, marţi, 23.07.2019 13:50

    Macar nu mai poate spune cineva ca seria 7 se confunda cu seria 5, opulent si impozant.

  • hazard, marţi, 23.07.2019 15:01

    @@hazard eu ma intreb de ce nu au pus si pe porbagaj o grila la fel de mare... Atunci sa vezi opulent si impozant!

  • pipo, marţi, 23.07.2019 16:49

    Nu stiu ce toti ii dati cu cocalero ...eu unul nu vad prea multi indivizi din acea categorie la volanul unui astfel de model . Mai ales ca vorbim de un hybrid aici, fara prea multe valente sportivo/mafiote. Imi pare prea mult trecut spre zona elegantei pt. a mai fi pe placul celor categorisiti de voi mai sus. Nici eu nu agreez grila supradimensionata cu care ne blagosloveste BMW in ultima vreme (am mai scris despre asta pe-aici) dar in cazul de fata nu as putea spune ca imi displace atat de tare asa cum e cazul 7-arului rastignit pe cruce. Una peste alta acest model nu arata rau si imbina frumos si elegant clasicul cu modernul si cu materiale si constructie de exceptie. Nu m-as vedea vreodata intr-o asfel de masina decat printr-o pura intamplare ( sau pe la vreun Uber, mai stii !!??) , dar e clar ca ,asa cum sugereaza si autorul, masina asta degaja prin toti porii un " highclass/top management end use". Asta este targetul lui BMW , iar faptul ca din cand in cand mai apare cate un "Bangle" pe la design ce face sa apara si ceva victime colaterale prin randurile "cocalarilor" romani/estici , nu e problema lui BMW, din contra , asta face ca marca sa aiba expunere si reclama si la 10-20 ani de la productia modelului. p.s : dar mie tot A8 imi place mai mult, asta doar asa pt. statistica.

  • Xdrive, joi, 08.08.2019 21:29

    Okey grila nu e cea mai frumoasa introducere dar totusi eu ma gandesc ca au vrut sa o mareasca gen ca la A8 si totusi sa pastreze simbolul clasic cu cele 2 branhii sau rinichi/plamani etc si ...a iesit ce vedeti. In realitate nu arata asa rau ba chiar impunator din oglinda retrovizoare . Eu unul insa nu inteleg cum sa iti iei S/8 SAU 7 ar dar mic , cu amapatament mic . E ca si cum ai vrut ceva scump dar ai luat de cati bani ai avut :))). Ori seria 5 ori seria 7 LLLLLLL. Simplu.

  • DemisCreed, luni, 16.09.2019 20:50

    O adevarata limuzina care este prietenoasa și cu mediul ! Cât despre comentariile răutăcioase de mai sus .. stați liniștiti băieți , ca nu tot ce nu va permiteți nici sa visați și doar sa salivați , este de cocalar . Frustrarea voastră este maxima !