BMW Seria 7 facelift

BMW Seria 7 745e 394 CP Aut8

Tinuta de drum

4.5

Deși are la bază o platformă care include și elemente din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon), BMW Seria 7 facelift rămâne un model cu "greutate", iar cele 2 tone trecute în dreptul lui 745e confirmă acest aspect. Cu un Seria 7 nu trebuie să ai comportamentul unui huligan atunci când te așezi la volan. Trebuie să-l simți și să-l faci să te simtă, să ajungi o extensie a lui și șă-i permiți să te poarte la destinație în confort absolut.

Iar cu versiunea plug-in hybrid, BMW reușește să facă acest lucru cu și mai puțin zgomot de fond. Modurile Hybrid, Electric și Adaptive sunt gândite pentru ultra-confort, iar stilul sportiv al constructorului bavarez nu poate fi simțit nici măcar atunci când apelezi cu brutalitate la pedala de accelerație. De ce? Răspunsul este simplu: pentru că Seria 7 a fost gândit ca o limuzină și ADN-ul acesta îl vei primi în cea mai mare proporție.

Dacă totuși ai treziri absurde și-ți dorești să pilotezi un Seria 7, trece-l pe modul Sport. Vei simți cu direcția devine mai rigidă și-ți comunică excelent tot ce se întâmplă la nivelul asfaltului, suspensiile nu mai sunt chiar atât de moi, iar răspunsul motorului se transformă complet. Deși acești parametri sunt orientați către sportivitate, nu te gândi că vei găsi o mașină de 2 tone capabilă să rescrie anumite legi ale fizicii atunci când comportamentul tău animalic îți spune să forțezi nota acele de păr. 

Pentru Seria 7 facelift, BMW propune și un sistem de direcție integrală. Acesta îți sare în ajutor fie atunci când ai de executat menevre în spații înguste (roțile de pe puntea spate vor vira în direcția opusă celor de pe puntea față), fie atunci când vrei să abordezi viraje rapide cu și mai multă viteză (roțile de pe puntea spate vor urma direcția impusă de cele de pe puntea față). Sistemul Integral Active Steering este disponibil opțional pentru 1.500 de euro.

 

  • adi_10, marţi, 23.07.2019 10:27

    la cat de mare e ar trebui ca cel care o cumpara sa plateasca 2 impozite in loc de unul. iar pretul este o aberatie. si nici ca design nu imi place in mod deosebit.

  • LEXMARK, marţi, 23.07.2019 11:06

    Mult succes baieti! Anul acesta poate aveti bafta sa vindeti 5, doua din tara si 2,5-3 de afara "putin rulate de la reprezentanta"...

  • dan_grc, marţi, 23.07.2019 11:44

    Ehei, pe olx sunt deja cateva la vanzare, gen 109.999 euro negociabil, deci o lasa sigur la 109.000, o sa sun sa vad daca mai lasa ceva.

  • adi_10, marţi, 23.07.2019 12:34

    @Lexmark - la cate dislike-uri avem e clara treaba. sunt ceva cocalari si pe site-ul asta:)))

  • hazard, marţi, 23.07.2019 12:50

    Grila aia e prea mica. Astept urmatoarea varianta, cand grila va cuprinde si farurile. Si apoi ma plimb cu ea pe plaja , ha! Cocaleeeroo, cocaleeeee--eeero!

  • @hazard, marţi, 23.07.2019 13:50

    Macar nu mai poate spune cineva ca seria 7 se confunda cu seria 5, opulent si impozant.

  • hazard, marţi, 23.07.2019 15:01

    @@hazard eu ma intreb de ce nu au pus si pe porbagaj o grila la fel de mare... Atunci sa vezi opulent si impozant!

  • pipo, marţi, 23.07.2019 16:49

    Nu stiu ce toti ii dati cu cocalero ...eu unul nu vad prea multi indivizi din acea categorie la volanul unui astfel de model . Mai ales ca vorbim de un hybrid aici, fara prea multe valente sportivo/mafiote. Imi pare prea mult trecut spre zona elegantei pt. a mai fi pe placul celor categorisiti de voi mai sus. Nici eu nu agreez grila supradimensionata cu care ne blagosloveste BMW in ultima vreme (am mai scris despre asta pe-aici) dar in cazul de fata nu as putea spune ca imi displace atat de tare asa cum e cazul 7-arului rastignit pe cruce. Una peste alta acest model nu arata rau si imbina frumos si elegant clasicul cu modernul si cu materiale si constructie de exceptie. Nu m-as vedea vreodata intr-o asfel de masina decat printr-o pura intamplare ( sau pe la vreun Uber, mai stii !!??) , dar e clar ca ,asa cum sugereaza si autorul, masina asta degaja prin toti porii un " highclass/top management end use". Asta este targetul lui BMW , iar faptul ca din cand in cand mai apare cate un "Bangle" pe la design ce face sa apara si ceva victime colaterale prin randurile "cocalarilor" romani/estici , nu e problema lui BMW, din contra , asta face ca marca sa aiba expunere si reclama si la 10-20 ani de la productia modelului. p.s : dar mie tot A8 imi place mai mult, asta doar asa pt. statistica.

  • Xdrive, joi, 08.08.2019 21:29

    Okey grila nu e cea mai frumoasa introducere dar totusi eu ma gandesc ca au vrut sa o mareasca gen ca la A8 si totusi sa pastreze simbolul clasic cu cele 2 branhii sau rinichi/plamani etc si ...a iesit ce vedeti. In realitate nu arata asa rau ba chiar impunator din oglinda retrovizoare . Eu unul insa nu inteleg cum sa iti iei S/8 SAU 7 ar dar mic , cu amapatament mic . E ca si cum ai vrut ceva scump dar ai luat de cati bani ai avut :))). Ori seria 5 ori seria 7 LLLLLLL. Simplu.

  • DemisCreed, luni, 16.09.2019 20:50

    O adevarata limuzina care este prietenoasa și cu mediul ! Cât despre comentariile răutăcioase de mai sus .. stați liniștiti băieți , ca nu tot ce nu va permiteți nici sa visați și doar sa salivați , este de cocalar . Frustrarea voastră este maxima !