Motor / Transmisie
Un farmec gata să continue și după ce... Ar trebui să spun ”după ce răsucești cheia în contact”, însă expresia aceasta este perimată, mai ales atunci când mașina vine cu buton de start, iar cheia stă mai mult în buzunar.
Motorul cu șase cilinri așezați în linie toarce extrem de discret. Este bine antifonat și nu pătrunde în habitaclu decât atunci când deschizi porțile Iadului, iar Cerberus rage puternic și baritonal pe evacuarea dn inox.
Este un sunet pe care îl auzi de fiecare dată când piciorul drept al păcătosului calcă pedala de accelerație la fund, iar cei 313 fii ai lui Cerberus se trezesc din hibernare. Cuplul motor de 630 de Nm te afundă și mai mult în scaun, chiar atunci când acul turometrului ajunge la doar 1500 de rotații.
Un asemenea festin nu poate fi refuzat, iar resursele de sub capota lungă de aproape doi metri vor fi mereu un motiv pentru abuzuri. Complice va fi cutia automată cu opt rapoarte, care fie potolește spiritele, fie le agită în modul Sport, atunci când acul turomerului stă mai mult la mijlocul cadranului, așteptând cu încordarea unui animal de pradă, cea mai fină atingere a pedalei de accelerație.
Un GT exceptional cu un pret pe masura!