Interior
Dincolo de o portieră mare, care măsoară cât biroul de la care scriu acest test, se ascunde un interior care nu ne surprinde cu foarte multe lucruri. BMW a păstrat aproape intactă rețeta habitaclului său, cu o ergonomie care stagnează de mulți ani încoace. Abia la noul Seria 7 am simțit un miros de revoluție.
Motivul stagnării este însă unul simplu și justificat: ergonomia este exemplară, iar comenzile pot fi descoperite simplu. Cel de la volan ajunge să se simtă ca în fața telecomenzii de acasă după numai câțiva kilometri.
Simbioza dintre un afișaj digital și unul analog pentru instrumentele de bord va fi pe placul multora, ca de altfel și comenzile sistemului iDrive. Materialele păstrează o calitate ridicată, plasticul fiind moale, pielea fină și inserțiile cromate la tot pasul.
Spațiul interior nu este extrem de generos, chiar dacă vorbim despre o mașină care măsoară cinci metri. De fapt, nu cred că am testat până acum o mașină care să trateze cu atâta indiferență și nonșalanță ideea de versatilitate. Pasagerii care contează stau pe locurile din față. Pe locurile din spate există spațiu, însă la nivelul capului ar putea apărea unele probleme dacă pasagerii sunt mai înalți. În portbagaj există 350 de litri, o capacitate decentă, similară cu cea a unei compacte. Prin urmare, bagajele a doi pasageri pot încăpea.
Având în vedere că vorbim despre un cabrio, trebuie să amintim și de izolarea habitaclului. Ea este bună și se pare că soft-top-ul chiar are o calitate ridicată. Apare un zgomot de vânt absolut firesc la aproximativ 130 de km/h.
Decapotarea se face până la 40 de km/h, în 19 secunde. Acoperirea se face până la aceeași viteză în 24 de secunde. Ar putea părea destul de mult, mai ales în sezonul cald, atunci când ploile de vară apar din senin și au caracter torențial.
6 Series = Dreamcar!!!