Tinuta de drum
Începeam acest text subliniind faptul că Seria 5 este de fapt un soi de crossover la nivel tehnic între confortul pe care-l oferă Seria 7 și dinamismul din ADN-ul lui Seria 3. Ideea asta este foarte evidentă atunci când ne referim la ținuta de drum și la modul în care Seria 5 reușește să-și așeze resursele pe asfalt.
În primul rând, noua generație este greu de așezat într-un tipar dinamic. Și asta pentru că sistemul de suspensii adaptive îți oferă o plajă atât de largă de setări, încât este aproape imposibil să nu găsești ceva pe placul tău. Cert este că există diferențe majore între modul Eco Pro, care amorțește simțurile lui Seria 5, și modul Sport, în care mașina este un monstru pe care nu sunt convins că orice șofer îl poate stăpâni.
Chiar dacă a trecut printr-o dietă serioasă între generații, Seria 5 rămâne fratele ceva mai confortabil al lui Seria 3, oferind însă un comportament dinamic superior rivalilor din segment. Modelul german este un atlet pregătit pentru distanțe medii, gata să țâșnească însă pe sprintul de pe ultima turnantă pentru a-și depăși concurenții.
Flexibil și cu un șasiu dedicat unui mix de confort și sportivitate, Seria 5 oferă o direcție despre care n-ai ști că nu se află setată în modul Sport dacă n-ai avea modul Sport la distanță de un click pe consola centrală. Asta pentru că mașina se transformă și devine bisturiu la nivel de feedback, contractând întreaga experiență a inginerilor bavarezi în cei 45 de ani de dezvoltare a celor 7 generații ale modelului german.
Sume mult prea mari cerute pe masini prea banale (ca design ma refer).