Tehnologie
Pentru noul Seria 3, BMW a pregătit o mulțime de artificii moderne gata să-i cucerească atât pe puriști, cât și pe iubitorii tehnologiilor de top.
Imediat ce urci la volanul noului Seria 3, descoperi un instrumentar digital de bord care își schimbă afișajul în funcție de modul de rulare ales. În centrul consolei se află un ecran tactil pe care rulează cel mai nou sistem de infotainment al nemților. Acesta dispune de un meniu asemănător cu cel al telefoanelor inteligente, iar clienții vor putea personaliza diferite ferestre în funcție de aplicațiile sau serviciile pe care le utilizează cel mai des.
Pentru moment, BMW Seria 3 este compatibil doar cu serviciul Apple Carplay (versiunea wireless mai are momente în care se deconectează), dar germanii vor introduce în scurt timp și o adaptare care va permite accesul la Android Auto.
Pentru controlul sistemului de infotainment, clienții pot utiliza și controller-ul amplasat pe tunelul median. Dar lucrurile sunt mai simple decât par: anumite comenzi pot fi realizate fie prin gesturi, fie cu ajutorul asistentului digital.
Serviciul Caring Car își face apariția la bordul lui Seria 3. Acesta integrează două programe (Vitalize și Relax) care, timp de trei minute, vor seta o nouă temperatură în habitaclu, vor modifica culoarea iluminatului ambiental și vor porni încălzirea/ventilația în scaune. De asemenea, din difuzoarele mașinii se vor auzi acorduri calme sau alerte, în funcție de programul setat.
Pe lista echipamentelor trecem un Head-up Display color generos, o zonă specială pentru încărcarea wireless a telefoanelor inteligente și acces și pornire cu telefonul mobil.
Farurile cu laser sunt și ele disponibile pe lista de opționale, în timp ce melomanii vor putea comanda și un sistem audio Harman Kardon (922 de euro).
Pe lista noutăților trebuie să trecem și pachetul generos de sisteme de asistență pe care l-am prezentat în cadrul capitolului dedicat siguranței.
Consum de 8 litri in conditiile in care testul a insemnat 1100 de km inafara orasului dintr-un total de 1700 de km spune absolut totul despre pacaleala asta de plug-in-hybrid. Costa cu 12500 de euro mai mult ca un diesel de 150 cp care consuma cu 2 litri mai putin la un parcurs similar . Numai la drumul asta faci o economie de 40 de euro . Nu mai punem in discutie complexitatea unui astfel de sistem . O ardem cu marea ecologie dictata de niste smecheri care profita de naivitatea oamenilor si care se fac ca nu stiu ca pamantul are un anumit ciclu in viata lui . Epoca dinozaurilor cum a disparut ? De la gazele din excremetele lor ? Noapte buna Europa !