Design
Seria 2 Cabriolet este o mașină mult mai matură decât fostul Seria 1 Cabriolet, care a precedat-o. E un element vizibil mai ales în partea posterioară, acolo unde decapotabila BMW are o alură care te face să crezi că a trecut la primul job direct din băncile liceului.
La fel ca orice cabriolet al lumii, Seria 2 vine la pachet cu două personalități distincte: una se distinge atunci când are plafonul ridicat, cealaltă când acesta e coborât. Este evident că întreg farmecul unei astfel de mașini stă în alura sa sexy și gata de aventură pe care o ai în fața ochilor atunci când soft top-ul este pliat, însă modelul BMW reușește să-și păstreze o mare parte din personalitate și atunci când afară plouă.
În versiunea testată de noi, pachetul exterior estetic M a făcut ca mașina să semene cu una scoasă de pe linia de producție a diviziei cu același nume, deși nu era cazul. O serie de accesorii bine alese poate face însă diferența dintre o mașină reușită și una cu adevărat frumoasă.
Și totuși, încă nu mă împac cu blocurile optice frontale care par "înlăcrimate". Dar măcar bavarezii reușesc să păstreze personalitatea fiecărui model din gamă, făcându-le ușor de recunoscut într-o lume în care Matrioșka este la putere.
O intrebare putin off-topic: Unde anume au fost facute pozele ?