Tehnologie

4.5

Până acum erau clienți care alegeau Mercedes-Benz Clasa B pentru că dispune de un interior super tehnologizat. Acum, BMW s-a achitat și de asta. Bineînțeles, mulți se gândesc la cele două ecrane lipite ale Clasei B.

Nici o problemă. Și BMW are acum două ecrane lipite. Ba chiar și curbate. Cel din spatele volanului servește drept instrumentar de bord și a devenit mult mai personalizabil. Însă nu la nivelul a ceea ce vedem pe Mercedes-Benz sau Audi. Grafica și designul mai au de recuperat.

În centrul planșei de bord, cel de-al doilea ecran ascunde cel mai nou sistem multimedia BMW, ajuns la a opta generație. În cazul lui Seria 2 Active Tourer, este pentru prima dată când acest sistem nu mai are corespondent un buton iDrive pe consola centrală.

Meniul sistemului este complex, stufos și poate fi populat cu aplicații, cum ar fi Spotify. Grafica nu o poate egala pe cea de la Mercedes-Benz, iar iconițele par desprinse dintr-un telefon cu Android. Când vine vorba de practicalitate, acest sistem este ușor configurabil, cu scurtături trimise pe prima pagină.

Dispune de hărți instalate în Cloud, care se actualizează constant cu informații de la celelalte mașini. Un fel de Waze dezvoltat in-house. Am experimentat și navigația augmentată, care folosește camera frontală pentru a-ți arăta pe unde să o iei. Îți schimbă viața.

Tehnologia de conectivitate poate fi 5G, așa că vei avea transfer de date uluitor de rapid. Nu în ultimul rând, ai la dispoziție și un sistem audio Harman Kardon.

  • @Edikk, duminică, 27.02.2022 21:15

    *Nu o fac!

  • ds, luni, 28.02.2022 09:54

    Cred că este cel mai "cuminte" design al bmw. De fapt, cred că este reușit și echilibrat cam din toate punctele de vedere.

  • Andrei, luni, 28.02.2022 17:16

    Motorul e destul de slab si consuma mult.

  • LUCCI LUCIANO, luni, 28.02.2022 17:28

    Nu credeam vreodata ca marca BMW se va orienta vreodata spre domeniul monovolumelor dar chiar au scos un produs foooarte competitiv. Si ma refer la prima generatie. Piata auto de la noi confirma faptul ca romanii, mai putin potenti financiar, au descoperit in varianta sh, o masina foarte buna. Modelul Acrive Tourer este din ce in ce mai vizibil , proband astfel faptul ca si-a gasit locul in peisajul urban. Iar faptul ca deja avem o noua generatie, ne confirma succeul modelului. Daca la VW, fenomenul Sportsvan s-a oprit dupa doar o generatie( si nu inteleg dece!?!?!!?) se pare ca bavarezii au preluat stafeta su acest segment si au continuat productia. Stiam ca modelul A Tourer este scump, ca orice BMW , devenind prohibit pe piata masinilor noi din Romania, dar pe piata sh chiar sunt cautate. AutoBavaria a mai facut si reduceri astfel ca , o cunostinta, a cumparat un model 218d, echipare de top, in august 2020, cu doar 25.600 euro, redus de la ....cca 36.000 !!! Care , pana acum , merge - ceas ! La scurt timp am cumparat si eu , sh, din Germania, un Sportsvan 1.6 TDI, si le-am putut compara: Golful pare mai mic la exterior dar sigur, da senzatie de spatiu mai mare la interior, avand si portbagajul mai mare si mai modulabil. BMW-ul este mai puternic si cu materiale mai moderne dar cred ca VAG nu pierdea nimic daca scoteau o noua generatie sau daca ar fi fcut un facelift mai amplu masinii sale al carui an de debut , 2014, se vede la capitolul design, cel putin. Noul ATourer, cu noile sisteme de propulsie cred ca va da o replica si mai viguroasa in segmentul sau, mai ales ca este un compromis intre utilitate si....figuri ( iti iei un BMW- deh !!!), dar mai ales pt ca nu are multi contracandidati in gama.Poate mai rotunjesc preturile, in jos, dar nu cred, atata timp cat in timpurile actuale, un Polo full a ajuns sa coste cat acest BMW entry....cca 31-32.000. Astea sunt timpurile...! Acum 8-9 ani, la banii astia, luai Evoque nou.....