BMW Seria 1 facelift

2.0 Diesel Turbo (120d) 190CP 4x4 Aut8

Interior

4.5

Interiorul lui Seria 1 a fost modificat uşor odată cu facelift-ul şi prezintă acum materiale ceva mai bune pe anumite suprafeţe şi mici îmbunătăţiri pe diferite planuri. La fel ca până acum, habitaclul imită interioarele fraţilor mai mari, cu mici simplificări, ceea ce înseamnă că este cea mai compactă reprezentare disponibilă comercial a spiritului BMW.

A doua generaţie a lui Seria 1 s-a ocupat de materiale şi de finisaje pentru a atinge nivelul competitorilor de la Audi şi Mercedes-Benz. Acum, habitaclul lui Seria 1 este fără probleme în linie cu cel al lui A-Klasse şi A3 la acest capitol, tot ce-i mai lipseşte fiind un moment de inspiraţie la momentul alegerii opţionalelor şi culorilor pentru interior. Vă recomandăm cu căldură alegerea plafonului negru pentru Seria 1, precum şi scaunele sport şi câteva ornamente interioare în plus faţă de echiparea standard.

Habitaclul se bucură de comenzi amplasate într-un mod ergonomic şi de funcţii uşor accesibile prin intermediul sistemului iDrive. Locurile din spate încă nu excelează în materie de spaţiu, dar pot găzdui doi sau chiar trei adulţi pe distanţe scurte şi medii cât timp ei nu sunt corpolenţi. Singura scăpare la nivel de ergonomie ne-a amintit de generaţia precedentă a lui Audi A4, la nivelul manetei frânei de parcare, care atinge cotiera atunci când aceasta este glisată în faţă.

La nivel de portbagaj, Seria 1 anunţă 360 de litri, mai puţin decât Audi A3 şi Lexus CT200h, dar mai mult decât Volvo V40, Alfa Romeo Giulietta şi Mercedes-Benz A-Klasse.

  • Bombardierul, marţi, 12.05.2015 12:28

    E culmea nesimtirii. Dao-n pisci. Cum bai nene sa dai 54k pe un seria 1 cu doar 190 cai ? Cu banii astia cumperi un Grand Cherokee SRT8 de peste 400 cai, si crapi buza la posesorii cu parjoale de M3 .

  • Scorpionul.negru, marţi, 12.05.2015 12:50

    Exorbitant de scump modelul testat ! Nu inteleg ce poti pune pe un seria 1 de atatia bani. Nu merita mai mult de 25 de mii. Arata mai bine acum . Nu mai seamana cu Polo din spate. Arata si el a BMW.

  • Obbie, marţi, 12.05.2015 12:54

    Da` stiu ca v-au pus cei de la reprezentanta optionale garla pe masina asta :)). De s-a ajuns ca o soba compacta sa fie mai scumpa ca o Impreza STI.

  • noname00, marţi, 12.05.2015 13:00

    Am facut in urma cu mai mult timp un experiment. Am pornit de la BMW 120d si Audi A3 2.0 TDI 184CP, masini cu preturi de pornire asemanatoare (32k). In configurator am inceput sa pun tot ce se putea pune, pentru a ajunge la un pret cat mai mare (tractiune integrala, cutie atomata, piele, cele mai scumpe jante ....). ambele modele au ajuns la aproximativ 64k.

  • tzenu_bmw, marţi, 12.05.2015 13:16

    E penibil de scumpa masina de fapt incredibil.........deja chiar depasesc orice limita..... La un simplu calcul......daca iti doresti un M135xdrive cu tot ce vrei pe el se poate duce si la 80k euro....... La 80k euro iti cumperi un M5 cu o vechime de 1-2 ani la la un rulaj de 20-30k kilometri(sa mai mentionez ca M5-u actual e considerata cea mai buna masina creata vreodata)......aproape o masina noua frate..... Deci orice comentariu care sa confirme pretul pt. acest seria 1 ca find un pret corect e irelevant ........

  • 1., marţi, 12.05.2015 13:39

    Cred ca multi din cei de dupa gratii si din cei ce isi asteapta randul isi pot permite asa ceva.

  • dan_grc, marţi, 12.05.2015 13:55

    Mda, mai taie din ele, din opționale, n-ar trebui să depășească 40 mii o compactă premium bine dotată, exceptând versiunile cu motorizări de top. Exceptând acest preț demn de 520d nou, seria 1 face lift arată cum trebuia să fie inițial, dar cred că asta a și fost strategia, tehnic este impecabilă, îmi amintesc de seria 1 când am condus atât variante diesel cât și benzină, în 2012 pe circuitul de la Prejmer, cele pe benzină se comportau ca un kart aproape, în curbe, datorită motorului mai ușor, cele diesel mai fortoase în linie dreaptă, pentru cei ce adoră să conducă, e perfect acest model, mai ales că se poate folosi fără probleme și-n oraș, păcat de prețurile prea mari, dar la sh merită, mai ales că nu se omoară samsarii cu acest model:)

  • alex, marţi, 12.05.2015 14:06

    Nu va speriati de pret pentru ca nu-i relevant. Asta e model de reprezentanta si de aia vine impopotonat cu toate briz briz-urile. In realitate avioane de seria 1 care sa depaseasca 30-35 de mii or sa vanda cam 5% din volumul total de seria 1. Si strategia urmarita prin seria 1 e sa impinga cat mai multi potentiali clienti catre seria 3. Multi vor gandi ca merita mai mult un seria 3 decat un seria 1.

  • Bombardierul, marţi, 12.05.2015 14:11

    Totusi pt o compacta cam slab: Dodge Dart 2.0L TIGERSHARK 170 HP 0-100 > 8 sec si costa $17,995 Mazda 3 2.5 184HP 0-100 >7,3 sec si costa $18,815 ..... Deci scump \ Cu banii astia iti comanzi un Dodge Challenger SRT 392 6.4-Liter V8 HEMI de peste 450 cai > $46,395 si iti mai raman si bani Sau Dodge Challenger SRT Hellcat 6.2L Supercharged HEMI V8 cu 717 cai si lasi cu buza crapata orice cacanar cu M5-M6 si AMG , deci un PRET NESIMTIT pt o buburuza puturoasa de seria 1 . @dan_grc, tu spui numai prostii. Cum bai nene sa se miste ca la kart, cand nici macar nu scoate un timp bun pe 1/4 mile pus in comparatie cu un Dodge Dart de acceasi putere 184 ? Esti beat .

  • vianu, marţi, 12.05.2015 14:16

    or fi folosit bisturiul pe ici pe colo da' la preturi au folosit o pompa

  • Ivanoff, marţi, 12.05.2015 15:00

    Cata prostie omeneasca. 54 de mii de euro asta ? BULLSHIT !!!!! Si se mai vb de pretul lui NX , voi redactorii sunteti zdraveni la mansarda ? NX e la ani lumina pe langa gargarita asta de seria 1. Calitatea e de 10 ori sub NX, fiabilitatea la fel, nivelul de zgomot este deopotriva mult mai mare fata de NX, pai cum facem domnilor ?

  • Tony_LPP, marţi, 12.05.2015 15:09

    Intre 120d si A3 2.0TDI pe care le-am testat, nu am simtit decat urmatoarea diferenta: AVANTAJE fata de A3 -sistemul de tractiune integrala -motorizarea mai potenta -design mai ''fresh'' -finisaje DEZAVANTAJE fata de A3 -pret piperat -consum mai ridicat ( avand tractiune integrala ) -antifonarea mai slaba

  • mowgli, marţi, 12.05.2015 15:13

    @Bombardierul zice: "um bai nene sa se miste ca la kart, cand nici macar nu scoate un timp bun pe 1/4 mile pus in comparatie cu un Dodge Dart de acceasi putere 184 ?" Tovarase, tu ai idee ce reprezinta un Kart ? auzi si la asta, sfert de mila, doamne apara-ne ! @Ivanoff da tu de unde stii ma ? ai fost si tu la un test drive ? modelul abia a fost introdus si tu deja stii ca-i mai zgomotos si putin fiabil si calitatea e de 10 ori mai slaba. Exact inversul il spuneai despre Mazda 6 FL cand nici macar nu era pe strazile din Romania, dar tu deja stiai ca-i cea mai silentioasa din segment. Pleaca ma copile si fa-ti temele, lasa masinile pentru cei care au o pasiune pentru ele. Cu textele tale esti bun de emisiuni pe la Simona Gherge, sa te certi acolo in platou cu altii ca tine.

  • unckle, marţi, 12.05.2015 17:00

    Interesanta masina (doar ce am vazut unaieri) si clar arata mai bine decat toate compactele bavareze de pana acum. Motorul nu este nici pe departe tot ce poate BMW dar cred ca este suficient pentru masina in discutie. Mi se pare un pic aiurea ca a iesit la autostrada cu un consum similar cu al unui 330xd de acum muuulti ani ... poate din cauza aerodinamicii deficitare, normala la un hatch. @discutia despre pret - copii, voi nu aveti si teme de facut? Lasati calculatoarele si comentariile pentru cei care stiu ce vorbesc. Aveti voie sa comentati dupa ce invatati ca importatorii aduc masini "fool-opșăns" ca sa se poata lauda cu cat mai multe oprionale in fata potentialilor clienti ... si, surpriza, optionalele costa - il costa pe client, ca un dealer nu plateste pentru masina de test cat platesti tu, client obisnuit.

  • Adi, marţi, 12.05.2015 19:15

    Nu ma mira 54 de mii... si asta nu e tot. Pretul unui seria 1 poate urca si mai mult. Mult de tot chiar la motorizari mai mari. Asa ca mai bine o Mazda 3 full si la 30 de mii de euro ai cea mai buna compacat la un pret decent.

  • LauCalin, marţi, 12.05.2015 23:01

    Si cand te gandesti ca erau unii care injurau Passatul ca poate sa ajunga la 60000 de euro... cand le explicai, nu aveai cu cine. Asa cum Clasa S poate sa ajunga lejer si la 150000 de euro, asa poate si o compacta premium poate sa ajunga la peste 50000. De ce? Tocmai pentru cunoscatorii acestui domeniu e o maaaare enigma. Dar nu-i nimic, se pricep la masini. Cat despre masina, da, este scumpa. Dar obazul subtire cu cheltuiala se tine. Pana la urma vorbim de una dintre cele mai bune masini de clasa compacta din lume. Poate chiar cea mai buna compacta. Si in plus, cand a fost BMW o marca ieftina? Indiferent de model, an sau dotari.

  • Fopel, marţi, 12.05.2015 23:30

    1,5 tone pt un Seria 1???? Si Seria 7 cat are? 7 tone? 54k pt jumatate de masina.....

  • joe21, miercuri, 13.05.2015 01:07

    ei cer, dar cine cumpara?? Asa cer inca pe noul Santa fe, 42 de mii.si se vad pe sosele de parca nu-i! De aceea acum. in Germania. "succesul"" SANTA FE se vinde acum cu 28 mii. La Romania se mai spera sa vina vre-unul sa dea 42 mii se un SF. Asa si cu acesta noutate bmw. ei cer si vand doar pt fani.iar ceilalti asteapta discounturi serioase pe mai tarziu,cand simt a nu se vand.

  • MPT, joi, 14.05.2015 12:25

    Vorba din popor spune: Nu e prost cine cere, e prost cine da! Oricum se vor gasi clienti pentru masina asta, asa cum se vor gasi si pentru alte "experimente"de genul acesta. Cred ca rolul ei e sa impinga clientii spre seria 3, asa cum spunea Alex mai sus. Referitor la masina pot sa fiu in asentimentul majoritatii ca arata in sfarsit a BMW.

  • tyd, sâmbătă, 23.05.2015 18:20

    bmw audi mert sunt masini de lux adica LUX adica pt cei ce nu castiga cinstit banii sau au mostenit ceva...ei nu se uita la pret dodgwe coreenisme sau masinile popoarelor franceze germane japoneze. eu unul mi-as dori asa ceva

  • DemisCreed, sâmbătă, 10.08.2019 13:07

    Mai mult sau mai puțin , toți care ați comentat sunteți paraleli cu tot ce înseamnă auto ! De ce ? Pai cum vii se pare prețul mare fraților ținând cont de opțiunile mașinii , iar opțiunea unui Seria 1 costa la fel ca aceeași opțiune regăsită pe Seria 7 de exemplu , pentru ca sunt aceleași piese , module folosite , dar ce sa știe țăranul care el a auzit sau plimbat doar in chinezisme . Mulți vorbiți sa nu dormiți , alta treaba nu aveți decât sa va dați cu părerea de lucruri ce nu vii le permiteți și doar citiți despre ele , ca dacă le-ați folosi atunci sigur ar sta lucrurile altfel și nu ați mai spune atâtea porcării .

  • DemisCreed, sâmbătă, 10.08.2019 13:15

    Singura diferența de preț ce o puteți lua in calcul este prețul de pornire !!! Prețul opțiunilor este relativ același , iDrive Proffesional montat pe Seria 1 are același preț ca și cel montat pe Seria 3/4/5 ... înțelegeți acum ? Iar comparația cu alte mărci nu prea ai cum sa o faci , întotdeauna la una din ele va exista o opțiune in plus fata de cealaltă . In fine .. cine are cap înțelege , cine nu .. sa rămână cu cititul , privitul și visatul !

  • Mihai, luni, 09.09.2024 12:24

    Am un bmw 120 diesel 177cp din2009. La relația îmi oscilează între 800-850 ture. Cînd accelerez numai. Ar putea fi o bujie care nu lucrează bine? Vă rog dacă ați pățit spuneți ce hibă ar putea să aibă??? Mulțumesc anticipat