
Interior
Interiorul variantei Touring este, practic, identic cu cel al variantei Sedan. Pentru că vorbim despre un model M pur-sânge, ai câteva elemente specifice, cum ar fi butoanele M1/M2 de pe volan (scurtături către configurația preferată), butonul de pornire/oprire finisat în roșu, iar pe butonul rotativ iDrive este gravată cu laser logo-ul M.
Ai mai multe variante pentru ornamentele interioare, inclusiv unele din fibră de carbon. Noi le-am avut pe cele standard, din aluminiu, care trebuie să recunosc că produc foarte multe reflexii în suprafețele vitrate.
Deși sport, scaunele față sunt confortabile, au funcție de încălzire, ventilație și masaj. Eu îți recomand să bifezi tapițeria din piele Merino în nuanțele Kyalami/Negru pentru că adaugă un plus de personalitate habitaclului. Pielea Merino este cea mai calitativă piele oferită de BMW și nu este colorată cu vopsele sintetice. Altfel spus, inspiră calitate și miroase a piele "adevărată".
De asemenea, bifează pachetul extins de piele, pentru că astfel vei avea acest material și în zone care nu sunt, neaparat, la vedere. Adaugă un plus de rafinament.
Acest rafinament este, din păcate, știrbit de suprafețele finisate în negru lucios (cum ar fi consola centrală) și de multitudinea de butoane tactile. Inclusiv butonul pentru avarii este tactil. Acestea nu răspund întotdeauna prompt la comenzi și este o adevărată aventură să activezi vreo funcție în timp ce conduci.
Că tot am pomenit de consola centrală, aici regăsești câteva butoane specifice unui BMW M. Setup (permite reglarea individuală a sistemelor relevante ), M Mode (Road, Sport și Track) și M Hybrid.
Acesta din urmă permite setarea modului de rulare, cum ar fi Electric sau Hybrid. Desigur, ai și un mod care păstrează un anumit nivel de încărcare al bateriei, pentru a utiliza energia când te întorci în oraș, de pildă.
Spațiul pe banchetă este generos atât în cazul variantei Sedan cât și Touring.
Cea mai mare diferență între cele două variante este, desigur, volumul de încărcare al portbagajului. Marele avantaj este că bateria este poziționată deoparte și de alta a tunelului central, deci nu în spate cum se întâmplă de obicei, așadar sistemul de propulsie plug-in hybrid nu afectează atât de mult volumul portbagajului.
BMW M5 Touring are un portbagaj de 500 de litri, sau 1.630 de litri cu bancheta rabatată. Poți încărca aici și obiecte cu o lungime de 2 metri. Pe încercate. Ca o comparație, M5 Sedan are un portbagaj de 466 de litri.
Sub planșeul portbagajului se mai ascunde un spațiu de depozitare, unde poți depozita cablurile de încărcare, triunghiurile reflectorizante și așa mai departe.
Break-ul de performanță de la Mercedes-AMG oferă un portbagaj de 460 de litri, iar Porsche Panamera este cel mai dezavantajat din acest punct de vedere cu al său portbagaj de 421 de litri.
Oau, așa da banii mei are valoare Oare am semnalizare?