Interior

4.5

Interiorul variantei Touring este, practic, identic cu cel al variantei Sedan. Pentru că vorbim despre un model M pur-sânge, ai câteva elemente specifice, cum ar fi butoanele M1/M2 de pe volan (scurtături către configurația preferată), butonul de pornire/oprire finisat în roșu, iar pe butonul rotativ iDrive este gravată cu laser logo-ul M.

Ai mai multe variante pentru ornamentele interioare, inclusiv unele din fibră de carbon. Noi le-am avut pe cele standard, din aluminiu, care trebuie să recunosc că produc foarte multe reflexii în suprafețele vitrate.

Deși sport, scaunele față sunt confortabile, au funcție de încălzire, ventilație și masaj. Eu îți recomand să bifezi tapițeria din piele Merino în nuanțele Kyalami/Negru pentru că adaugă un plus de personalitate habitaclului. Pielea Merino este cea mai calitativă piele oferită de BMW și nu este colorată cu vopsele sintetice. Altfel spus, inspiră calitate și miroase a piele "adevărată".

De asemenea, bifează pachetul extins de piele, pentru că astfel vei avea acest material și în zone care nu sunt, neaparat, la vedere. Adaugă un plus de rafinament.

Acest rafinament este, din păcate, știrbit de suprafețele finisate în negru lucios (cum ar fi consola centrală) și de multitudinea de butoane tactile. Inclusiv butonul pentru avarii este tactil. Acestea nu răspund întotdeauna prompt la comenzi și este o adevărată aventură să activezi vreo funcție în timp ce conduci.

Că tot am pomenit de consola centrală, aici regăsești câteva butoane specifice unui BMW M. Setup (permite reglarea individuală a sistemelor relevante ), M Mode (Road, Sport și Track) și M Hybrid.

Acesta din urmă permite setarea modului de rulare, cum ar fi Electric sau Hybrid. Desigur, ai și un mod care păstrează un anumit nivel de încărcare al bateriei, pentru a utiliza energia când te întorci în oraș, de pildă.

Spațiul pe banchetă este generos atât în cazul variantei Sedan cât și Touring.

Cea mai mare diferență între cele două variante este, desigur, volumul de încărcare al portbagajului. Marele avantaj este că bateria este poziționată deoparte și de alta a tunelului central, deci nu în spate cum se întâmplă de obicei, așadar sistemul de propulsie plug-in hybrid nu afectează atât de mult volumul portbagajului.

BMW M5 Touring are un portbagaj de 500 de litri, sau 1.630 de litri cu bancheta rabatată. Poți încărca aici și obiecte cu o lungime de 2 metri. Pe încercate. Ca o comparație, M5 Sedan are un portbagaj de 466 de litri.

Sub planșeul portbagajului se mai ascunde un spațiu de depozitare, unde poți depozita cablurile de încărcare, triunghiurile reflectorizante și așa mai departe.

Break-ul de performanță de la Mercedes-AMG oferă un portbagaj de 460 de litri, iar Porsche Panamera este cel mai dezavantajat din acest punct de vedere cu al său portbagaj de 421 de litri.

  • nsrei, vineri, 17.10.2025 13:19

    Oau, așa da banii mei are valoare Oare am semnalizare?

  • Matei_cel_nou, vineri, 17.10.2025 13:22

    O rachetă de 2,5t. Are cuvântul Alex, sau cine ne explica legătura dintre greutate și "evoluție" (nu progres).

  • nsrei, vineri, 17.10.2025 13:29

    macar nu este o racheta electrica (alea cantaresc mai mult iti trebuie categoria C sa conduci)

  • Matei_cel_nou, vineri, 17.10.2025 13:40

    Pe cuvântul tău de mincinos/ignorant? i5 M60 are 2,4t.

  • dan_grc, vineri, 17.10.2025 15:41

    De data asta am intrat pentru comentarii, deocamdată sunt mulțumit :) .

  • Bunicuța din Germania, vineri, 17.10.2025 16:10

    Dănuț, am comandat una semi-fulopșăn, gri deschis, cum îți place ție. 25 de ani o folosesc doar până la piață și înapoi. După, ți-o trimit ție pe platformă, nu bate, nu trăncăne.

  • @nsrei, vineri, 17.10.2025 16:11

    ca de obicei, n-ai nimic de zis, dar te bagi in seama cu mistouri ieftine. nici macar nu reusesti sa fii amuzant, doar plictisesti

  • @dan_grc, vineri, 17.10.2025 18:06

    Eu credeam ca ai intrat sa vezi noul motor dizal :)) Masina agesiva, specifica marlanilor cu BMW. Nu are nicio treaba cu familia sau carat ceva in portbagaj. O inutilitate... pentru prosti

  • Andrei, vineri, 17.10.2025 18:14

    Urmatorul M5 va avea 3 tone, 900CP si va fi la fel de inutil ca modelul de fata. Divizia M a ajuns o umbra a ceea ce era odata.

  • @hateru, vineri, 17.10.2025 19:02

    Asa ie frate, dacat Xiaomi de 1200 da cai este util, restul e pt prosti, tu pe toti ii crezi prosti, cre ca si your mother .

  • @dan_grc, vineri, 17.10.2025 21:39

    Hai sa iti dau comentariu pe placul tau: https://stirileprotv.ro/socant/video-imagini-cutremuratoare-momentul-in-care-mama-si-fetita-sunt-lovite-mortal-a-fost-filmat-de-camera-de-bord-a-masinii.html Vezi si filmarea si imagineaza-ti ca e nevasta ta si copilul tau si apoi imi zici ca te simti bine. Inca o mentiune: boul a mai omorat pe cineva si a fost scapat si nu e singurul bou cu BMW care omoara mai multi si tot scapa. Sa speram ca va linisteste si pe voi unul cu un M5 touring.

  • Matei_cel_nou, vineri, 17.10.2025 21:54

    Îți explică imediat niște rebuturi umane cum că de vină e mama care alerga și nu s-a asigurat dacă nu cumva e vreun cocalar cu BMW pe rază de 100m. Plus bebelușul care a gângurit fix pe trecerea de pietoni.

  • Snow, vineri, 17.10.2025 21:54

    Greu si scump ... din ce in ce mai departe de idealul sportiv ... am condus generatia anterioara (berlina, 600 CP) si am fost foarte impresionat. Daca nu ar fi impozitul oneros masina ar fi deja la mine in garaj (la mana a 2-a, din Germania, in jur de 65.000 Euro). Ca sa complice lucrurile nomenclatura conducatoare a mai bagat o taxa 'de lux' pt masini peste 70.000 de Euro. Care sa tripleaza de la anul ... Prea multa incertitudine ... ii lasam pe altii sa se bucure. Cat priveste generatia actuala ... cifrele de vanzari vor dovedi daca are sau nu valoare / cautare. Eu ma indoiesc. Iar cine vrea turing ... mai are cateva luni la dispozitie minunatul M3 turing, o fiara cu adevarat perfecta. Aud ca din Martie 2026 M3-ul actual iese din fabricatie. M3-ul turing la scurt timp dupa, probabil. Sunt ultimii mohicani cu motoare termice, performante serioase si preturi rezonabile. Ce va fi mai apoi ... vedem cu M5u' asta un mic preview ...

  • Andrei, vineri, 17.10.2025 22:06

    Posibil să lanseze M3 termic generație nouă. Probabil hibrid. Serie 3 termică va fi în paralel cu cea electrică. Aceeași platformă ca acum, aceleași motoare, caroserie asemănătoare cu cea electrică dar capota mai lungă și deci cabina mai îngrămădită.

  • @hateri, vineri, 17.10.2025 23:04

    Voi doi sunteti intr-o realitate paralela, n-a spus nimeni ca boul de sofer n-a fost vinovat, dar aproape orice om de bun simt a observat durerea in pix a femeii care si-a lasat viata in mainile prostului, era suficient sa se opreasca o secunda sa se uite, mai ales ca avea si-un carucior si a iesit pe langa alte masini care stateau si nu avea vizibilitate, ce facem cand vedem o trecere, dragi matei si hatarei ? Ne uitam doar inainte ca ne protejeaza legea, nu conteaza ca putem muri, macar am avut dreptate, nu-i asa ? Puteti incerca, nu va opreste nimeni .

  • Matei_cel_nou, sâmbătă, 18.10.2025 02:02

    S-a uitat dar boul era în prima bandă când s-a uitat, în spatele unor mașini care opriseră ca sa o lase sa treacă. Tu asa faci când traversezi? Dacă s-au oprit mașinile și te așteaptă sa treci tu stai și analizezi dacă a 4-a mașină din coloana oprită are de gând să depășească? Mai uită-te la video de 10 ori pana pricepi de s-a întâmplat, dar fără ochelari de cal.

  • @@hateri, sâmbătă, 18.10.2025 22:15

    Inteligentule, fii putin atent la niste detalii: 1. Boul mai omorase pe cineva inainte si a dat spaga sa Scape; 2. Acelasi bou se filmeaza si posteaza on-line cum merge el cu Bemveu cu 249 km/h 3. Pe langa trecerile de pietoni, daca esti intreg la cap, circuli cu atentie pentru ca PIETONII AU PRIORITATE, nu handicapatii cu Bemveu! Deci mai lasati naibii teoriile si idioteniile. Ce tot le tineti partea la boii cu BMW??? Nu e destul ca sunt mereu in top la morti in accidente rutiere? Nu e destul ca 80% din troacele BMW sunt avariate si implicate in cel putin un accident? Nu e clar ca sunt niste tampiti? Isi filmeaza copiii mici cum conduc BMW prin sate si pe drum cu 160km/h. Cat de hadicapat sa fii sa iti lasi copilul si sa mai si postezi isprava?