Tehnologie

5.0

Am menționat deja multiplele suprafețe tactile, așa că trec direct mai departe la interfața digitală a germanilor de la BMW. Una dintre cele mai bune din industrie. Mă refer aici la instrumentarul digital, de 12.3 inch, și la display-ul central al sistemului multimedia, de 14.9 inch.

Ambele ecrane sunt integrate într-un ansamblu curbat, îndreptat către șofer.

Spuneam că această interfață este una dintre cele mai bune din industrie. Este intuitivă, se mișcă foarte bine, grafica este calitativă și găsești rapid orice funcție ai nevoie.

Conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este fără fir și se realizează fără bătăi de cap. Dacă așezi telefonul în zona de încărcare prin inducție, te asigură că nu rămâi fără baterie când ți-e lumea mai dragă. Desigur, poți încărca dispozitivele și cu fir, mulțumită numeroaselor porturi USB-C.

Inclusiv pasagerii din spate au această opțiune.

  • NIET Downsizing, vineri, 16.05.2025 14:03

    C 43 AMG 408 CP 4motion ( 2.0L si cca. 1750 kg.) nu reuseste in regim urban sa coboare sub 17 litri/100 km. !!! P.S. M5 ține cu casa.

  • rotila, vineri, 16.05.2025 14:31

    cum altfel sa testezi o masina de 700 de cai decat pe zapada?

  • Snow, vineri, 16.05.2025 18:56

    Am avut placerea sa conduc modelul anterior. Mi-a placut atat de mult incat - daca nu ar fi impozitul de aproape 10.000 de lei pe an - l-as avea probabil in garaj. La mana a doua se gaseste in jur de 60.000 de Euro. Modelul actual mi se pare prea greu pentru a fi considerat o masina sport. Sper ca atunci cand il voi conduce sa-mi schimb parerea ... dar sunt usor sceptic ! Partea buna : impozitul maruntel, de hibrid. Putin sub 500 de lei pe an.

  • dany, vineri, 16.05.2025 21:11

    Tocmai am vizionat un filmulet cu un Fiat 124 Spider care iesea dintr-o parcare, in forma de spirala aflata la subsolul blocului, printr-un derapaj controlat desi viteza era mica. BMW-ul asta e orice doar masina sport nu. Nu conteaza tehnnologia, nu conteaza ca voi laudati tinuta de drum. Masa aia enorma nu are cum sa nu se simta inertial pe viraje. Toata presa straina critica aceasta masina, toti se stramba si fac grimase prin filmuletele in care e testata.... Asta e masina de autostrada si drumuri lungi, atat.

  • zarnesteanu, duminică, 18.05.2025 02:04

    Masina e de top. Dar din spate arata ca o tipa X-ata.