
Tinuta de drum
Dacă forțezi nota, noul M5 răspunde cu brutalitate. Am spus asta deja.
Dar, dacă ești cuminte, vei fi surprins de cât este de docil. Mai mult, vei fi surprins de cât este de potrivit ca mașină de zi cu zi și, mai ales, de cum "stă" pe drum.
Direcția este impecabilă, dacă îmi permiți, mai ales în modul Sport, și are o anumită "greutate", specifică modelelor M. Suspensia este rigidă (dar nu incomodă atunci când asfaltul este bun), dar nici nu avea cum să fie altfel având în vedere că trebuie să țină sub control 2.5 tone.
Există și un mic ruliu, dacă lași toate sistemele pe Comfort.
Dacă optezi pentru o setare mai sportivă, vei observa că, pe viraje, toată greutatea de care am tot pomenit este anihilată, eficient, de toate sistemele mașinii. Pur și simplu, simți cum lucrează toate la unison pentru a nu știrbi din comportamentul unui M veritabil.
C 43 AMG 408 CP 4motion ( 2.0L si cca. 1750 kg.) nu reuseste in regim urban sa coboare sub 17 litri/100 km. !!! P.S. M5 ține cu casa.