Design
Designul lui BMW M2 e ca un poem desuet scris de Emil Brumaru. Ascuns, rar, plin de dorințe și cuvinte obscene. Nu ai ocazia să-l citești prea des și ai nevoie de o imaginație bogată pentru a-l înțelege.
Cam așa se întâmplă și cu M2. Nu-l vei vedea foarte des pe stradă, însă, în rarele ocazii, mintea ta o va lua razna, imaginându-și fum în jurul jantelor de 19 inch, sunete groase pe cele patru evacuări clasice M și un fund bombat, cu pasaje ale roților supradimensionate, dansând controlat pe un circuit.
Toate aceste ingrediente, combinate cu o culoare de caroserie cât mai țipătoare, vor face din M2 o mașină la fel de exotică precum un Ferrari.
N-am stat sa citesc, masina este impresionanta. Am vizionat niste teste. Poate ca din cauza performantelor deosebite sunt omise (voit?) cateva neajunsuri. Unul dintre ele ar fi pozitia la volan este usor stramba, volanul si pedalierul nu sunt aliniate cu soferul :) Dar, deh. Se mai intapla si la altii (Audi)