BMW M2

3.0 Benzina Turbo (M2) 370CP Aut7

Interior

4.0

Dincolo de ușă îți revii în simțiri. Un interior de BMW Seria 2, pe care îl știm deja cu toții. Aspectul monoton al planșei de bord este animat pe alocuri cu inserții din fibră de carbon. Ea apare pe mânerele portierelor, pe consola centrală și pe planșa de bord.

Volanul sportiv este cusut cu ață roșie și albastră, culorile diviziei de performanță. Scaunele sport, cu o susținere laterală foarte bună, însă câtuși de puțin extreme, au primit un logo M embosat pe spătar și cusături în culoarea caroseriei. Pedalele din inox, pragurile și instrumentele de bord clasice au primit sigla M.

Nu s-au schimbat foarte multe în materie de spațiu interior. Pe locurile din spate nu se stă excelent și nici spațiile de depozitare nu sunt extrem de numeroase. Să te îngrijești însă de astfel de aspecte în cazul unei mașini ca M2 e ca și cum ai fi preocupat de cum îți stă părul când ești îmbrăcat în cămașa de forță.

  • hazard, marţi, 28.06.2016 10:47

    N-am stat sa citesc, masina este impresionanta. Am vizionat niste teste. Poate ca din cauza performantelor deosebite sunt omise (voit?) cateva neajunsuri. Unul dintre ele ar fi pozitia la volan este usor stramba, volanul si pedalierul nu sunt aliniate cu soferul :) Dar, deh. Se mai intapla si la altii (Audi)

  • Florian.Anghelescu, marţi, 28.06.2016 11:26

    Fantastica masina din toate unghiurile. Performanta este punctul forte al BMW Gruoup.

  • Scorpionul.negru, marţi, 28.06.2016 12:51

    Nu va placut ,,Designul interior monoton''? Dar spatele ala oribil va placut ? Interiorul e chiar frumos. Spatele o strica !

  • roco, marţi, 28.06.2016 13:16

    @hazard cred ca pozitia usor stramba la voland e valabil doar pt versiunea cu voland pe dreapta.Cel mai probabil ai vazut teste auto din UK

  • Scorpionul.negru, marţi, 28.06.2016 14:46

    Masinile legendare au valoare chiar daca sunt in stare execarbila. Daca era ca nou, probabil vb acum de multe milioane de euro !

  • Scorpionul.negru, marţi, 28.06.2016 14:47

    Stergeti ultimul meu coment....era vb de Aston-ul ala

  • Alin, vineri, 01.07.2016 13:09

    @roco: Si pentru versiunea cu volanul pe stanga este la fel. A fost o masura de taiat costurile: in loc sa proiecteze masina mai rezistenta pentru impactul lateral, au mutat scaunele mai in interior, dar volanul l-au lasat unde era. Pentru a nu fi diferenta chiar asa mare, doar au orientat scaunul mai spre stanga (spre volan). Au vorbit despre asta si cei de la MotorTrend aici: https://www.youtube.com/watch?v=wP5z2cJ5aqk