Interior
Dincolo de ușă îți revii în simțiri. Un interior de BMW Seria 2, pe care îl știm deja cu toții. Aspectul monoton al planșei de bord este animat pe alocuri cu inserții din fibră de carbon. Ea apare pe mânerele portierelor, pe consola centrală și pe planșa de bord.
Volanul sportiv este cusut cu ață roșie și albastră, culorile diviziei de performanță. Scaunele sport, cu o susținere laterală foarte bună, însă câtuși de puțin extreme, au primit un logo M embosat pe spătar și cusături în culoarea caroseriei. Pedalele din inox, pragurile și instrumentele de bord clasice au primit sigla M.
Nu s-au schimbat foarte multe în materie de spațiu interior. Pe locurile din spate nu se stă excelent și nici spațiile de depozitare nu sunt extrem de numeroase. Să te îngrijești însă de astfel de aspecte în cazul unei mașini ca M2 e ca și cum ai fi preocupat de cum îți stă părul când ești îmbrăcat în cămașa de forță.
N-am stat sa citesc, masina este impresionanta. Am vizionat niste teste. Poate ca din cauza performantelor deosebite sunt omise (voit?) cateva neajunsuri. Unul dintre ele ar fi pozitia la volan este usor stramba, volanul si pedalierul nu sunt aliniate cu soferul :) Dar, deh. Se mai intapla si la altii (Audi)