BMW M2

3.0 Benzina Turbo (M2) 370CP Aut7

Consum

4.0

Nebunia se întreține greu. E nevoie de un tratament costisitor, care începe de la 13.5 litri/100 de kilometri, în regim de autostradă și drumuri naționale, cu sau fără exagerări. Pe circuit, consumul urcă peste 18 litri/100 de kilometri.

În fișa oficială, BMW anunță o medie de consum de numai 8.5 litri/100 de kilometri, însă nici un nebun nu se va putea încrede în aceste cifre utopice.

Dacă le comparăm cu cele ale concurenței, adică Mercedes CLA45 AMG, singurul nume ușor apropiat de cel al coupe-ului compact, eforturile de downsizing ale constructorului din Stuttgart dau roade, media fiind de numai 6.9 litri/100 de kilometri.

În așteptarea unui Audi TT-RS, ne mulțumim și cu versiunea mai cuminte TT-S, care consumă 6.8 litri/100 de kilometri.

  • hazard, marţi, 28.06.2016 10:47

    N-am stat sa citesc, masina este impresionanta. Am vizionat niste teste. Poate ca din cauza performantelor deosebite sunt omise (voit?) cateva neajunsuri. Unul dintre ele ar fi pozitia la volan este usor stramba, volanul si pedalierul nu sunt aliniate cu soferul :) Dar, deh. Se mai intapla si la altii (Audi)

  • Florian.Anghelescu, marţi, 28.06.2016 11:26

    Fantastica masina din toate unghiurile. Performanta este punctul forte al BMW Gruoup.

  • Scorpionul.negru, marţi, 28.06.2016 12:51

    Nu va placut ,,Designul interior monoton''? Dar spatele ala oribil va placut ? Interiorul e chiar frumos. Spatele o strica !

  • roco, marţi, 28.06.2016 13:16

    @hazard cred ca pozitia usor stramba la voland e valabil doar pt versiunea cu voland pe dreapta.Cel mai probabil ai vazut teste auto din UK

  • Scorpionul.negru, marţi, 28.06.2016 14:46

    Masinile legendare au valoare chiar daca sunt in stare execarbila. Daca era ca nou, probabil vb acum de multe milioane de euro !

  • Scorpionul.negru, marţi, 28.06.2016 14:47

    Stergeti ultimul meu coment....era vb de Aston-ul ala

  • Alin, vineri, 01.07.2016 13:09

    @roco: Si pentru versiunea cu volanul pe stanga este la fel. A fost o masura de taiat costurile: in loc sa proiecteze masina mai rezistenta pentru impactul lateral, au mutat scaunele mai in interior, dar volanul l-au lasat unde era. Pentru a nu fi diferenta chiar asa mare, doar au orientat scaunul mai spre stanga (spre volan). Au vorbit despre asta si cei de la MotorTrend aici: https://www.youtube.com/watch?v=wP5z2cJ5aqk