BMW Seria 1 facelift

2.0 Diesel Turbo (118d) 150CP 4x4 Man6

Tinuta de drum

5.0

Pentru că se trage dintr-o familie cu pedigree și pretenții înalte când vine vorba de ținută de drum, Seria 1 nu putea face compromisuri. Este în continuare cea mai plăcută compactă când vine vorba de manevrabilitate, sportivitate și răspuns.

Suspensia este bine închegată, estompează aproape complet ruliul și lipește mașina de asfalt. Ei i se adaugă un sistem 4x4 care te încolăcește ușor pe virajele strânse. Regăsești senzația aia minunată care te face să crezi că poți împinge limitele fizicii. Sistemul xDrive gândește foarte repede în situațiile în care pierzi aderență și transmite rapid cuplul între axe. În plus, în această perioadă a anului, te poate ajuta să ieși din situații dificile când sunt căderi de zăpadă sau îngheț.

În materie de rafinament, suspensia își face bine treaba și chiar sună premium la trecerea peste gropi sau alte denivelări. Absoarbe destul de bine neregularitățile și nici nu este inconfortabilă. Bonus, nu există zgomote transmise în habitaclu.

Direcția este extrem de precisă și contribuie la sentimentul de încredere pe care ți-l oferă mașina atunci când cauți o rulare sportivă. Din păcate, în mediul urban, acolo unde Seria 1 se va învârti destul de mult, ea poate părea destul de greoaie.

  • tzenu_bmw, joi, 11.01.2018 13:13

    incredibil de scump....daca ai ajuns sa dai pe un 118d 44k euro inseamna ca ai mai multi bani decat creier

  • xsde, joi, 11.01.2018 13:27

    De ce nu intra si Honda Civic in segment? Nu costa suficient de mult?

  • someone, joi, 11.01.2018 13:37

    la bmw romania un 140 I costa 44 cu tva inclus. nu stiu daca e o alegere asa dificila.

  • dan_grc, joi, 11.01.2018 14:57

    Dacă vorbim că lumea este din ce în ce mai comodă, atunci nu are ce să caute tracțiunea integrală în această discuție. Scump, într-adevăr.

  • DanG, joi, 11.01.2018 15:04

    Cum se schimba vremurile, acum 15 ani dadeai banii astia pe un seria 5 bine dotat. Si cand te gandesti ca peste 118d sunt motorizari si mai scumpe :)) La pret de achizitie trebuie o stea.

  • dan_grc, joi, 11.01.2018 17:19

    @DanG Chestiunea este ca germanii de exemplu, au tinut pasul cu scumpirile, inflatie, etc, adica cine isi permitea un seria 5 acum 15 ani, isi permite si acum, la un pret aproape dublu. Romanii isi permit ..vezi stirea cu vanzarile pe 2017 la noi :).

  • intreb si eu ..., joi, 11.01.2018 23:25

    pai, nu era vorba ca in 2020, in UE, se scot diesei-urile ??? :))

  • DanG, vineri, 12.01.2018 21:23

    @ dan_grc Inteleg asta, si inteleg si ca seria 1 de acum e cat un seria 3 mai vechi, si ca toate masinile au crescut si ca sunt mai mult dotari dar God damn!!!

  • Adrian, sâmbătă, 13.01.2018 09:46

    Pret demn de diviza M insa la putere ma asteptam sa vad cel putin 200 CP, pai ce face ? dam peste 40k pe masina si avem puterea unedia de 24k ?? penibil. Aproape pret de seria 5 break de acum 2 ani tot cu motorde 2.0 si 200 cp