Calitate / Pret

3.5

Când veți auzi prețul final al configurației de față, vă rog să recitiți capitolul de deasupra înainte să vă năpustiți în secțiunea de comentarii. Da, un Bentley Continental GTC nu este accesibil. Cine s-ar fi gândit?!?

Prețul de pornire este de un sfert de milion de euro. Mult? Nu aș zice. Ba chiar l-as putea considera un chilipir având în vedere brandul despre care vorbim. Ca idee, un Mercedes-AMG SL63 are un preț de pornire de 205.640 euro și nu, nu are exclusivitatea siglei cu aripi din Albion.

Dar stați așa, că n-am terminat. Configurația testată de noi, a venit cu un preț total de 288.000 de euro, iarăși, destul de modestă, având în vedere ce poți face dacă intri destul de adânc în configuratorul britanicilor. Cum s-au distribuit cei 38.000 de euro din opționale? 4.300 de euro s-au dus către culoarea exterioară, Apple Green. Frânele ceramice au costat 12.500 de euro. Modelul diamantat de pe scaune a fost 2.000 de euro, iar cusăturile contrastante au mai fost 680 de euro. Sistemul audio Naim, de 2.200 de wați a costat 6.850 de euro. Nu în ultimul rând, ecranul rotativ pentru sistemul multimedia, a costat 4.950 de euro.

Mai ai nevoie de ceva? Posibil, dar în acest caz vei apela la sfaturile celor de la divizia Mulliner, care sunt foarte bucuroși să te ajute cu orice ai putea dori.

Cât costă rivalii? Ferrari Roma Spider are un preț de pornire similar cu cel al modelului britanic. Despre SL63 AMG am menționat mai sus, în timp ce un BMW M8 Competition pornește de la „doar” 189.678 euro.