Design
Indiferent dacă-ți plac mai mult liniile fluide ale lui Z4 sau unghiurile agresive ale lui TT, mașina pe care au construit-o cei de la Audi reușește să se califice lejer pe o poziție superioară a clasamentului estetic în care intră mașinile lansate pe piață în acest an.
Dacă pe coupe avem o reinterpretare a siluetei inconfundabile a primelor două generații TT, versiunea Roadster păstrează aceeași față gata să "muște" din asfalt și inspirată din prototipurile de Le Mans și același spate agresiv subliniat de LED-urile pe care le vei recunoaște imediat pe timp de noapte. Apare însă în plus o siluetă sportivă atunci când vezi mașina din lateral, un argument pe care nu-ți prea vine să-l ignori atunci când te gândești la drumurile de vară târzie prin munți pe care vei vrea să le bați la volanul acestei mașini.
Frumoasa jucaria nimic de zis. Dar cam scumpa. E o masina inutila cu care mergi de cateva ori pe an si atat. Eventual mai poate fi folosita in oras ca e micuta dar te papa la buzunar din cauza consumului prea mare pt. a fi masina de oras. Asa ca pica treaba cu masina de oras. Ramane o masina de fitze numai buna de dus la mare in 2 ! Daca ai familie trebuie sa te duci cu doua masini.