Tinuta de drum
Comportamentul dinamic al lui Audi TT se schimbă în funcție de cât de deschis ești la apăsarea butonului pe care scrie mare Drive Select. De la Dynamic la Efficiency treci prin multe alter ego-uri ale mașinii, iar asta o transformă într-un model foarte deschis pentru orice fel de șofer.
Depinde, deci, de tine cât de mult vrei să scoți din caracterul mașinii. Dacă vei vrea să rulezi relaxat cu plafonul din pânză strâns în zona portbagajului și cu iubita în dreapta într-o zi frumoasă de vară, vei avea la dipoziție o mașină foarte potrivită pentru asta. Dacă ești gata să înnozi virajele care urcă pe versanți și îți dorești un companion bine înfipt în șosea, TT se poate transforma și îți oferă și opțiunea asta. E adevărat că direcția e ușor cam artificială atunci când tragi la maximum de capacitățile dinamice ale mașinii, însă asta nu te va deranja dacă nu ai condus versiuni ultrasportive ale modelelor de pe piață.
Din păcate, mașina testată de noi nu beneficia de aportul stabil pe care-l aduce sistemul de tracțiune integrală quattro, ceea ce înseamnă că o parte din potențialul dinamic al mașinii a fost lăsat în lista de opționale. Nu e deloc ieftin, pentru că te costă 3500 de euro, dar diferențele se simt imediat dacă privești Transfăgărășanul ca pe o provocare, nu ca pe un tablou.
Frumoasa jucaria nimic de zis. Dar cam scumpa. E o masina inutila cu care mergi de cateva ori pe an si atat. Eventual mai poate fi folosita in oras ca e micuta dar te papa la buzunar din cauza consumului prea mare pt. a fi masina de oras. Asa ca pica treaba cu masina de oras. Ramane o masina de fitze numai buna de dus la mare in 2 ! Daca ai familie trebuie sa te duci cu doua masini.