Interior

4.0

Materialele și finisajele din habitaclu sunt demne de segmentul premium. În ceea ce privește ornamentele, ai mai multe opțiuni, inclusiv din lemn sau din microfibră, cum a fost cazul mașinii testate de noi.

Pe scurt, SUV-ul german propune un interior închegat și calitativ. Cu mici excepții: plasticul din partea inferioară putea fi ales mai bine, de asemenea, butoanele care acționează geamurile puteau fi și ele mai calitative.

Noi am avut la dispoziție scaunele față sport care, deși oferă un suport lateral bun, nu sunt cele mai confortabile. Poate scaunele standard ar fi o alegere mai bună din acest punct de vedere.

Butoanele fizice sunt de domeniul trecutului. Funcțiile au fost preluate de către display-ul central, despre care vom vorbi mai încolo. Până și butoanele pentru faruri și pentru reglajul scaunelor au fost integrate într-o zonă "piano black" și le regăsești pe portiere.

Că tot veni vorba despre aceste zone acoperite cu plastic negru, cu finisaj lucios, sunt destul de numeroase. Așadar, vei avea multe amprente și praf în zone unde ajungi des cu degetele și care sunt în câmpul tău vizual.

Interiorul noului Q6 e-tron este foarte spațios. Chiar și pe banchetă, pasagerii cu o înălțime peste medie se vor simți confortabil. Dacă bifezi plafonul panoramic, riști să sacrifici puțin din spațiul la cap, dar nu este ceva deranjant.

Spațiile de depozitare sunt, de asemenea, suficiente și generoase ca volum. Portbagajul are o capacitate cuprinsă între 526 de litri și 1.529 de litri. Dacă vrei mai mult, poți bifa un pachet care costă 468 de euro și care aduce, printre altele, un spațiu de depozitare suplimentar sub capotă. Așa numitul frunk are o capacitate de 64 de litri.

  • ds, marţi, 15.10.2024 10:38

    Chestia asta cu renunțarea la butoanele fizice și transferul funcțiilor lor pe ecran mi se pare o alegere foarte proastă din partea fabricanților. Practic la butoanele fizice te duci cu mâna direct la locul respectiv fără să fie nevoie să-ți abați privirea, la varianta touch screen, oricât ai fi de obișnuit cu poziția, tot te duci cu privirea sau, mai rău, trebuie să cauți în meniu. De exemplu, la un Volvo xc 60 pentru dezactivare start/stop trebuie să intri în vreo două meniuri, ori nu mi se pare normal să fie așa. În rest... chiar scumpă. Să zicem că la 104.000 prefer un Lexus RX 500 f sport, 2.4 hybrid. Altă viață! Și mai rămân și cu 2000 în buzunar.

  • dan_grc, marţi, 15.10.2024 11:44

    Până acum ceva ani nu exista Audi de 100k unde calitatea anumitor materiale sa nu fie ce trebuie, spor la vânzări.

  • :))), marţi, 15.10.2024 12:20

    Fix cu EQB concureaza acest Q6 E-tron. :))))) Cat despre masina in sine... sunt sigur ca (inca) un model de 75.000+ de euro era fix ce ii lipsea pietei de electrice. Doar cu atat pot sa vina sefii aia cu salarii anuale de milioane de euro?

  • recesiune, marţi, 15.10.2024 13:26

    s.a ajuns la o nesimtire obscena a preturilor, pana acum vreo 5 ani +100k era rezervat pt masini excentrice sau de performanta, acum e pt modele care se vor de familie.. probabil pt ca trebuie bani de la toata familia ca sa ti.o cumperi...

  • deputy, marţi, 15.10.2024 15:22

    Nava spatiala cu bord de VW la care au agaugat cateva tablete in plus. cool. de pret nici nu trb sa mai vb....este spatial de-a dreptul!

  • Matei_cel_nou, marţi, 15.10.2024 20:35

    Și inflația a fost grosolană în ultimii 5 ani, și veniturile au crescut. Cel puțin în zona căreia i se adresează masina asta.

  • aha, miercuri, 16.10.2024 09:20

    Nava spatiala? Mai degraba DOA.

  • DanG, miercuri, 16.10.2024 13:40

    @DanGRC Pana cum cativa ani nu gaseai materiale proaste pe A4, ce sa mai vorbim de AUDI-uri de 100000 Euro :-) Shrinkflation in toata regula, platesti mai mult si primesti mai putin. Subscriu la ce scriu cei de mai sus, fix de asta avea nevoie piata in acest moment: un SUV electric de 100000 euro care isi pierde 50% din valoare intr-un an de zile.

  • Matei_cel_nou, miercuri, 16.10.2024 14:30

    Dacă își pierde 50% din valoare într-un an îmi iau și eu. Am dat 50k pe mașina mea, nouă, ce-i drept. Reality check: nu-și pierde 50% din valoare într-un an și asta se poate demonstra ușor. Dacă exagerezi în halul asta nu faci decât sa îți subminezi propriul argument

  • Cornel, joi, 17.10.2024 08:26

    Cateva observatii: Care este nivelul de radiații emise de către bateria unei mașini electrice ?. Așa cum la telefoanele mobile există indicele S.A.R (Rata specifică de absorbție),mă întreb când va fi publicat indicele S.A.R. si de către producătorii de autoturisme. Electricgate probabil va fi cel mai mare scandal după dieselgate. Chiar nu se întreabă nimeni ce efecte are statul pe o baterie de 2 metrii pătrați timp de să zicem 5 ani?. Coloana ,colonul, dar și celelalte organe care ne stau la aproximativ 20-25 cm de o baterie (de minim 40kw maxim momentan 98kw). Inclusiv “iubiții” producători de hybride au montat bateria sub scaunul șoferului (sau al pasagerului- Mazda/Ford),dacă nu chiar în spatele banchetei (unde de obicei punem copii în scaune dedicate-vezi fostul Mondeo Hybrid). Ne gândim să economisim combustibil/bani, dar ce facem cu sănătatea?.