Interior

4.5

Audi și-a construit o anumită reputație atunci când vine vorba de interiorul mașinilor sale. Producătorul din Ingolstadt este recunoscut pentru calitatea excelentă oferită celor care călătoresc la bordul unui produs creat de ei. Iar exemplarul de față nu face notă discordantă.

Dotat cu pachetul S-Line, noul Audi Q5 Sportback ia o pagină din cartea scrisă de fratele său mai în vârstă și te impresionează de la bun început. Atenția la detalii este ridicată și calitatea percepută la nivelul așteptat într-o mașină premium. Insonorizarea a fost încă un punct forte, dar era de așteptat din moment ce modelul de față a fost echipat opțional cu geamuri cu izolare fonică. Scaunele în această configurație au fost îmbrăcate în piele pe laterale, în timp ce zona din centru este finisată într-o stofă de bună calitate.

Cusăturile contrastante verzi îți atrag atenția imediat, precum o vor face și elementele finisate în negru lucios de pe bord și consola centrală.

Nu există loc în care să apeși și să auzi vreun scârțâit dubios, iar spațiile de depozitare sunt generoase. Cotiera are, probabil, peste 40 de centimetri adâncime, spațiile din uși sunt și ele generoase și capitonate pe interior, în timp ce consola centrală mai are 3 spații suplimentare, de mici dimensiuni, pentru tot felul de mărunțișuri.

Ne-ar fi plăcut totuși să avem măcar un buzunar mai mare în zona dintre scaune, în care să putem depozita telefonul pentru călătorii mai lungi. O altă critică ar putea fi poziționarea ecranului sistemului de infotainment deasupra planșei de bord, alegere de design care îl scoate în evidență într-un mod mai puțin plăcut. Însă, de cealaltă parte, trebuie să apreciem amplasarea lui în câmpul vizual.

În zona din spate vei observa cele mai mari diferențe comparativ cu fratele său tradițional. Q5 Sportback și-a primit numele tocmai datorită formei acoperișului, care plonjează spre spate. Astfel, pasagerii din al doilea rând pierd 17 milimetri de spațiu în zona capului, comparativ cu Audi Q5, ceea ce face locul un pic înghesuit pentru persoanele ce masoară peste 1.85 înălțime.

Și portbagajul a avut de suferit, spațiul de depozitare fiind micșorat de două ori: o dată din cauza formei acoperișului și a doua oară din cauza bateriilor din podea. Astfel, spațiul total disponibil este de doar 455 litri. Cu toate acestea, cei de la Audi au reușit să implementeze și câteva soluții ingenioase, precum un spațiu dedicat sub planșeul portbagajului, pentru cablurile de alimentare.

  • ACE - Craiova, marţi, 17.08.2021 09:44

    Eu ii vad drept concurenti - e drept nu la fel de prezentabili dpdv al luxului si pe urmatorii: - HYUNDAI Tucson PHEV AWD - de la cca. 46.000 Euro - PEUGEOT 3008 PHEV AWD - de la putin peste 46.000 Euro - OPEL Grandland X AWD - de la cca. 46.000 Euro - TOYOTA RAV4 PHEV AWD - anuntat deja ca disponibil, in Grecia, de la 50.950 Euro As fi fost foarte curios daca RENAULT ar fi putut scoate o Arkana PHEV AWD - la ce pret ar fi reusit sa puna pe piata un asemenea model... MULT SUCCES AUDI!!!

  • X, marţi, 17.08.2021 10:20

    RAV 4 este cea mai scumpa dar are si autonomie pur electrica de 75 km WLTP. Celelalte au autonomii 100 electrice de 50-55 km WLTP

  • Gheorghe, marţi, 17.08.2021 13:02

    Q5 Sportback este interesant chiar daca nu porneste de la un pret foarte accesibil Este totusi un Audi veritabil - o masina care-ti va aduce multe satisfactii de-a lungul perioadei pe care o vei petrece alaturi de ea.

  • ACE - Craiova, marţi, 17.08.2021 18:45

    In Republica Moldova o TOYOTA RAV4 PHEV incepe de la 45.000 Euro si este disponibila de la inceputul anului 2021.

  • LoL, sâmbătă, 21.08.2021 03:24

    92 de mii pt asta?! 92 DE MII????????!!!!!!!!