Audi Q2

1.6 TDI 116CP Man Basic

Siguranta

4.5

Audi Q2 nu a fost încă testat de organismul internațional EuroNCAP, însă dezvoltarea sa pe platforma MQB a celor de la Volkswagen îl califică automat la un punctaj maxim. Asta pentru că toate modelele care au avut la bază această arhitectură au avut un comportament foarte bun la testele de impact.

Premizele sunt dublate și de multitudinea sistemelor de siguranță, care includ, pe lângă clasicele avertizări la depășirea benzii și monitorizarea unghiului mort, și o tehnologie de recunoaștere a pietonilor.

În plus, există și un sistem de frânare automată de urgență. Iar pentru orele petrecute în trafic aglomerat apare conglomeratul Traffic Jam Assist, care permite o rulare semi-autonomă, cu mâinile pe volan, păstrând banda de circulație și distanța față de celelelte mașini.

  • Un posibil răspuns., marţi, 19.07.2016 14:23

    @ întrebare Da, se dau pupici (4,4) fiindcă e marca cu patru găuri în față și alte patru în spate. Mai găsești undeva așa ceva ?

  • r, miercuri, 20.07.2016 08:25

    Nu înțeleg de ce este SUV ( crossover să zicem- adică trece peste tot) și nu este break. Diferența se face doar de garda la sol ? Că Loganul MCV este mai înalt cu 10 mm (adică are 1518) și este doar un amărât de break.

  • Intrebare, miercuri, 20.07.2016 09:41

    De ce mi-ati eliminat comentariul? Pentru ca v-am aratat contradictia intre ceea ce constatati in test si nota acordata? Pentru ca Puteti? Ori doar pentru ca nu sunteti corecti? Daca sunteti firma serioasa ar trebuii sa-l repostati. Daca nu....... inseamana ca recunoasteti ca nu sunteti.

  • unu, miercuri, 20.07.2016 12:29

    @r cred ca si garda la sol e mai mare la MCV decat la michiduta asta :)

  • Coco, miercuri, 20.07.2016 18:19

    Garda la sol Audi Q2 va fi în jur de 200. Deci orice comparație cu garda la sol a unui break standard este inutilă.

  • Fopel, miercuri, 20.07.2016 21:13

    Polo Cross la pret dublu. De ce nu se pun si poze cu modelul basic, fara LED-uri, crom, navi, bord digital...stiti voi, ala plin de palsticuri. Ca doar ala va fi cel mai intalnit pe strazi.

  • Kirotractor, joi, 21.07.2016 11:04

    Profil de Citroen Cactus si performante similare crossoverelor PSA (vb. de benzinarele franceze 1.2 turbo de 110-130 CP), dar in ciuda pretului dublu se va vinde in draci, ca si Countryman-ul - doar e un Audi si are plasticuri moi pe bord. :-) Nu zic c-ar fi o masina rea nici macar entry-level-ul Q2 (3 cilindri, 116 CP), doar ramin convins ca fudulia "status-ului" ramine tentanta pentru multi.

  • hazard, luni, 01.08.2016 11:45

    Cifrele oficiale date de Audi pentru 1.6 tdi sunt printre cele mai mincinoase :)

  • kao, marţi, 02.08.2016 08:58

    salut, cifrele celor de la audi nu mint, daca ai unde sa le testezi te vei convinge. De curand am parcurs 8000 de km afara din tara si pe autostrada masina consuma 4.2-4.3 in orasele mari cu o infrastructura foarte buna nu imi sarea consumul de 5.5-6 l/100km motor 2TDI 140 cp. In conditiile in care in tara pe europene consuma 4.8/5.4 (in functie de trafic) si in orase aproximativ 7l la 100 km.

  • Brembo, marţi, 02.08.2016 11:49

    Audi si pufaitoarea vw sunt iubirile romanilor.Nu cumva sa spuneti o vorba rea de marcile astea doua. Ai niste banuti,clar iti iei Polo.Daca peste o vreme ai mai strans ceva....nu poti decat Golf(o masina extrem de exclusivista de altfel!) Mai strangi un pic cureaua si faci saltul la Passat,sa crape vecinii de ciuda. Iar daca vrei sa-i zapacesti pe toti,o singura optiune,Audi:-))))))))))) Nu conteaza ca toate arata la fel de la o generatie la alta, ca au falsificat motoare,vw si cu audi,astea-s baza!